Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בינינו, אם משדרגים היום יש מבחר לא רע.

 

S3, galaxy nexus, htc one s/q. אני עדיין תוהה האם תוספת של שתי ליבות שווה את הגודל של המכשירים. דבר נוסף שאני שואף הוא סוף סוף לא לעשות רוט למכשיר. להשתמש בו אז-איז. משמע, אנדרויד 4 (4.1 בנקסוס) חובה.

 

כל הטלפונים האלו מקבלים ביקורות טובות, אני פשוט תוהה מי מהם יתאים לי...

 

מה דעתכם? מה אתם הייתם לוקחים?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני עדיין תוהה האם תוספת של שתי ליבות שווה את הגודל של המכשירים

 

מהדברים שלך אני מבין שהיה יותר מתאים לך טלפון קטן יותר, הבנתי נכון?

 

כי אם כן, יצא לי לשחק קצת ב-HTC ONE X ובאמת שבשימוש רגיל(לא משחקים) לא הבחנתי שום שינוי במהירות בינו לבין הגלקסי 2 למשל. ככה שאם חשוב לך הגודל של המכשיר, לא בהכרח הייתי מתפשר על זה לטובת 1000 ליבות.

פורסם

אם אתה לא רוצה להתעסק עם ROOT או שדרוגים למערכת ההפעלה בעצמך, לך על ה-Nexus.

ככה מובטחים לך עדכונים בזמן סביר.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

נקסוס נקסוס , ושוב לסיכום נקסוס.

תמיד מקבל שדרוגים, לא מלא בזבל של יצרנית , לא תלוי בטובות של המפעילות בארץ , ולא תלוי בכיבוי פיצ'רים מצידם.

 

בנוסף לזה אתה מקבל מכשיר לא רע בכלל במחיר מאוד תחרותי (400 דולר בארה"ב).

נכון הוא לא הכי מתקדם טכנולוגית - אבל את הכסף שתחסוך תשתמש בו לשדרוג הבא :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש בכלל מה לעשות עם הטכנולוגיה של הגלקסי 3? זה נראה לי יותר מידי כוח בשביל האפליקציות שיש כיום

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יש בכלל מה לעשות עם הטכנולוגיה של הגלקסי 3? זה נראה לי יותר מידי כוח בשביל האפליקציות שיש כיום

 

הכל תלוי בך ובאופי השימוש שלך.

 

אם אתה לא משחק משחקים תלת מימדיים כבדים, חבל על הכסף שלך, וכל כפול ליבה mid-range יעשה את העבודה מצויין.

 

רוב הסיכויים שגם המשחקים הכבדים ביותר ירוצו לא רע על כל כפול ליבה שקיים היום בשוק, אולם בתקופה האחרונה צצים יותר ויותר משחקים שמכילים גרפיקות וטקסטורות עשירות יותר למעבדים חזקים יותר כגון ה-Tegra3 וה-S4 של קוואלקום.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
הכל תלוי בך ובאופי השימוש שלך.

 

אם אתה לא משחק משחקים תלת מימדיים כבדים, חבל על הכסף שלך, וכל כפול ליבה mid-range יעשה את העבודה מצויין.

 

רוב הסיכויים שגם המשחקים הכבדים ביותר ירוצו לא רע על כל כפול ליבה שקיים היום בשוק, אולם בתקופה האחרונה צצים יותר ויותר משחקים שמכילים גרפיקות וטקסטורות עשירות יותר למעבדים חזקים יותר כגון ה-Tegra3 וה-S4 של קוואלקום.

 

המשחק הכי כבד כיום - NOVA 3 רץ אצלי חלק על הגלקסי הראשון (אפילו), ככה שאני ממש לא מבין למה מישהו צריך כיום נייד עם 4 ליבות, חוץ מהצורך העז להעשיר את הקופה של סמסונג. :-)

אני אישית בכיף יכול להחזיק את גלקסי הראשון עוד שנה ולא לשדרג, מבחינה פרקטית לא ממש מבין למה לשדרג.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אני מקווה להחזיק עימו לפחות עוד שנתיים. גם ככה הגלקסי ימשוך עוד חודשיים. אבל לא נראה שום דבר מעניין באופק כרגע. מה גם שאם באמת תהיה ירידה אחרי המהלך של כחלון, אז אני אוכל להקדים את המהלך.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

גלקסי S1 עם CM9 על קרנל של סמפור או DEVIL.

 

זה מספיק

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

קצת לא קשור, אבל מה עם הנוקיה לומיה? למה הוא לא מגיע לארץ בייבוא סדיר? המכשיר פשוט עובד מ-ע-ו-ל-ה! הוא גם בגודל הנכון וגם עמיד ברמה מטורפת...

 

nokia-lumia-900-400.jpg

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

שאלה של נעל - סמסונג מייצרת את הגלקסי נקסוס?

 

באתר CLOVE לדוגמה זה מופיע Samsung Galaxy Nexus.

 

אז הם כן דוחפים זבל בתור היצרן? כי רשמתם שיש תמיד עדכונים כי זה מגיע מגוגל ושם יש פחות זבל BUILT IN.

 

או שסמסונג רק מייצרת את המכשיר וגוגל עצמה מתקינה את המ"ה (ICS4\JB?).

 

התבלבלתי :|

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

סמסונג גם מייצרת וגם מתקינה את מערכת ההפעלה, אולם זו מערכת הפעלה android "טהורה" ללא שינויים או קסטומיזציה של סמסונג, אלא גירסה נקייה לחלוטין.

 

גוגל מצידה נותנת את החסות על המכשיר ומבטיחה לשדרג אותו בהקדם האפשרי.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

החזקתי את הנקסוס יד והוא הרגיש לי עצום... אני בספק אם הוא זה שיבחר מה גם שהone s מגיע עם 4 בילט אין ויקבל את ה4.1 שקיבהל כמה שדרוגים מהותיים ל4.

אליקו, הטלפון שלי טס גם כסטנדרט, הבעיה כנראה בחומרה. הוא פשט מתחמם ברמות לא נתפסות ובולע בטריה בצורה לא שפויה. אחרי שהוא יצא מתיקון לפני שבוע התופעה חוזרת אבל הGPS חזר לקליטה רציונלית, הוא מגיב מהר אבל עדין, תפעיל אפליקציה תובענית והוא יתחיל להעלות טמפ'. אני שוקל להחזיר אותו למעבדה ולהגיד שהוא פשוט מתחמם בצורה לא נורמלית. השמועה אומרת שמכשירים תקולים ברמת חומרה משודרגים לS2 מחודשים. אין לי בעייה עם זה, או לחלופין פתיחת תכנית שדרוג חדשה, ואז להביא טלפון חיצונית לבחירתי.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

הנקסוס בהחלט מרגיש עצום במבט ראשון.

אחרי שבוע בערך מתרגלים.

עכשיו כשאני חוזר לטלפון המקורי שלי (הוא משמש אותי לצורך פיתוח כמכשיר בדיקות) הוא מרגיש לי פצפון פתאום (מסך 3.7")

 

בשמחה הייתי "משזרג" ל-HTC One S, יש לו את כל המאפיינים שאני צריך, רק חבל שהמסך הוא לא 720P.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
סמסונג גם מייצרת וגם מתקינה את מערכת ההפעלה, אולם זו מערכת הפעלה android "טהורה" ללא שינויים או קסטומיזציה של סמסונג, אלא גירסה נקייה לחלוטין.

 

גוגל מצידה נותנת את החסות על המכשיר ומבטיחה לשדרג אותו בהקדם האפשרי.

סמסונג דוחפת למכשירים שלה מערכת הפעלה עם ממשק שיקצע בשם TOUCHWIZ, שמכביד על המכשיר, ולא בדיוק הממשק הכי נוח בעולם.

 

NEXUS S ו-GALAXY NEXUS זה SGS1 ו-SGS2 עם חומרה קצת פחות טובה, אבל עם מע"ה מבוססת AOSP שזה אנדרואיד נקי, והראשונים המקבלים עידכונים רשמיים, היות ונתמכים מבחינת תוכנה ע"י גוגל ישירות, ולא היצרן עצמו.

 

מצד שני, רום מבוסס AOSP ניתן בכיף להתקין גם על מכשיר סמסונג, כך שאם כל כך מפריע לך ה-TW, או חוסר התמיכה של סמסונג ל-SGS1, אתה תוכל תמיד להתקין רומים דוגמת PILOTX או ICSSGS.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...