Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד ויש לכם עכשיו מליון שקל פנוי , כמה כסף מתוך הסכום הזה הייתם מוצאים עם רכב וכמה הייתם מוצאים אל דברים אחרים...

לדגומא אני הייתי קונה ב150 אלף שקל אוטו חדש כל השאר הייתי משקיע על בית ושיפורים לאוטו .

 

ועכשיו תורכם: אל תשכחו לירשום איזה אוטו אתם תיקנו חדש ישן וכמה כסף הייתם מוצאים על כל דבר.

תפרטו כמה שיותר.

 

 

 

 

toyota man

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתי קונה FORD MUSTANG SHELBY GT500 1967 ובשאר הכסף הייתי משפץ אותו משפר אותו שם לו מערכת מפלצתית ועם היה עודף הייתי קונה תחנת דלקicon10.gif

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

היתי קונה 205GTI אחת, מחזיר אותה למצב המקורי שלה איך שהיא באה מהחברה, ואז משפר אותה. כל זה במשהו כמו 100K (לקנות אחת ב30K ולשפר בעוד כ50K ויותר).

 

ובכסף הנותר הייתי קונה את כל 106 ראלי בארץ ומתחיל למכור כל אחת מהן ב20-30K מעל המחירון, ואז מחזיר לעצמי את ההשקעה ב205.:-)

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם

אהלן,

 

 

הייתי שמח לסדרה 6 , אבל מחירה מוגזם מאוד לטעמי.

 

350K , זה מה אני מוכן להשים על רכב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מתוך מליון שקל הייתי קונה ב.מ.וו M5 E28 ב40אלף

ועוד רכב משופר ב200אלף

וכל השאר או בבנק או לבית...

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

הייתי מחזיר את המכונית לעתיד שלי :wink: למצב המקורי שלה (השקעה של כמה עשרות אלפי שקלים)

והשאר הולך לבנק ולהשקעות שונות למטרות רווח.

כמובן שהייתי ממשיך לעבוד, אחרי הכל מיליון שקל זה לא סכום שיכול לסדר מישהו לכל החיים.

אני חושב שהייתי מסתדר :-D

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הייתי קונה לי משהו פתוח ספורטיבי ב-450K-500K ומשקיע עוד מקסימום 50K על מספר שיפורים ומערכת. כל השאר הייתי משאיר לביזבוזים ודלק :-)

פורסם

קודם כל, 626 אלף שקל (לפי מחירון "אוטו") לבוקסטר S חדשה :-D

 

השאר,כנראה לכיסוי חובות והשקעות למיניהן...:roll:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

הייתי קונה ראלי/S16/GTI ב40~

משקיע עוד כ50~ על האוטו

השאר לכיס...

 

זה לא שאני לא רוצה רכב ב500K, אני פשוט רוצה לישון בשקט בלילה, (היה לי רכב ב36K וישבתי ליד החלון לשמור עליו, אז עם רכב ב500K אני אשן ליידו)

משכנתא זה קל

פורסם

היייתי קונה איטלקיה כלשהי (אלפא רומיאו בעיקרון)

משקיע בה קצת ובמערכת והשאר שומר ל"יום שחור" :D

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

הונדה אס-2000

או

אימפרזה ווארקס אסתי (WRX STI)

או

טויוטה סופרה בייבוא מיוחד או מה שלא יהיה

או

מאזדה אר אקס 8

או

פורד פיאסטה 86.

 

בחצי ממה שנשאר אני משפר

בחצי השני אני מכסה חובות ומבזבז כאוות נפשי.

 

לא שיש לי חובות או משהו אבל אפשר לעזור להורים תמיד .

ים long time no

פורסם

400K פלוס מינוס לב.מ.וו Z4 3.0 ידנית...

עוד 200K פלוס מינוס לסופרצ'ארגר מאסיבי והכל האביזרים הנלווים.

 

ומה קיבלנו?

הנעה אחורית,המון כוח,וגג נפתח.

המתכון המושלם לחיים מלאי הנאה. :-D

 

ושאר הכסף לדלק ולשיחוד טסטרים ובוחני תנועה..:lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others


×
×
  • תוכן חדש...