Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

המנעול במכסה תא הכפפות נשבר\הפסיק לתפקד אתמול, כנראה הקפיץ שם נשבר.

שתי הבליטות מהצדדים לא מתפקדות וכתוצאה המכסה לא נסגר.

למישהו יש מושג איך מסדרים את זה?

 

תודה.

פורסם

היי,

 

היתה לי בורה וקרה לי אותו דבר :-(

המשמעות היא שאתה צריך, לצערי, להחליף את כל תא הכפפות.

אני בזמנו מצאתי מקום מעולה לחלפים כאלה -

זה נקרא "טי ג'י חלפים", הם נמצאים על הכביש בין אזור לצומת חולון.

המנהל שם (לפחות היה לפני כשנתיים...) שמו תומר, מקצועי ואדיב ובמחירים סבירים לעומת מוסכים רגילים,

ויש לו מלאי גדול של חלפים עבור VW, כולל מפירוק ובמצב טוב למדי בד"כ.

החיסרון היחיד - הוא לא מרכיב את החלק, כלומר תצטרך למצוא מי שירכיב לך...

 

בהצלחה!:lol:

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

כמו כל דבר בגולף - לא זול...

בזמנו הצלחתי להוציא ממנו את התא ב- 700 ש"ח (במוסכי יבואן ביקשו כפול בערך).

מצאתי מישהו שירכיב לי (לי יש ידיים שמאליות, מה לעשות...) בעוד 100 ש"ח.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

לא, אתה טועה, הבעיה היא אצלך ולא ברכב.

זה פיצ'ר חדש של מהנדסי פלוצווגן כדי לחסוך לנהג זמן כשהוא מוריד את העיניים מהכביש לחפש משהו בתא כפפות.

זו ממש לא תקלה! לא יתכן שמשהו ברכב גרמני יתקלקל מעצמו, הרי הכל הונדס להיות ככה או שזה בגלל שאתה לא עברת הסמכה מתאימה כדי להשתמש ברכב או שפשוט נפיל את זה על מזג האוויר בארץ (הרי ברור שאצלנו יש אקלים שאין בשום מקום אחר בעולם).

 

ונעבור אלייך מרק10 . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

Redroze ידידי, אין מקום לציניות כ"כ גדולה...

ידידנו כאן זקוק לעזרה ולא למנת סרקזם גדושה.

ומעבר לכך - ביקורתך הלא-כ"כ-מרומזת על קונצרן פולקסווגן אינה מוצדקת בעיניי.

איכות החלקים וההרכבה ברכבים אלה גבוהה מאוד - מה לעשות שתוך כדי שימוש לא נכון (כמו שאמרת, לפעמים לחיצה בלי להסתכל) או כמו במקרה שחוויתי בעצמי, נסיון סגירת התא בכוח למרות שהיה עמוס עד הסוף, נגרם נזק לרכיבים כאלה.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
שלום,

 

המנעול במכסה תא הכפפות נשבר\הפסיק לתפקד אתמול, כנראה הקפיץ שם נשבר.

שתי הבליטות מהצדדים לא מתפקדות וכתוצאה המכסה לא נסגר.

למישהו יש מושג איך מסדרים את זה?

 

תודה.

אם הבעיה בצילינדר של הנעילה אז ניתן להחליפו בקלות רבה (עבודה של 5 דקות).

איזה כייף לי :)

פורסם
לא, אתה טועה, הבעיה היא אצלך ולא ברכב.

זה פיצ'ר חדש של מהנדסי פלוצווגן כדי לחסוך לנהג זמן כשהוא מוריד את העיניים מהכביש לחפש משהו בתא כפפות.

זו ממש לא תקלה! לא יתכן שמשהו ברכב גרמני יתקלקל מעצמו, הרי הכל הונדס להיות ככה או שזה בגלל שאתה לא עברת הסמכה מתאימה כדי להשתמש ברכב או שפשוט נפיל את זה על מזג האוויר בארץ (הרי ברור שאצלנו יש אקלים שאין בשום מקום אחר בעולם).

 

ונעבור אלייך מרק10 . . .

ולמה ההודעה שלך קשורה לפורום הטכני ?

פתח אשכול באופטופיק עם כותרת "למה יש לי בעיה עם קונצרן VAG" וכנראה תזכה לשפע תגובות.

איזה כייף לי :)

פורסם
אם הבעיה בצילינדר של הנעילה אז ניתן להחליפו בקלות רבה (עבודה של 5 דקות).

 

תוכל לפרט קצת יותר? איפה קונים את החלק? איך מגיעים אליו?

לא ראיתי איך אפשר לבצע את זה, כלומר אפשרות לפרק ולהגיע לצילינדר.

פורסם

1. את הצילינדר ניתן לרכוש בכול מוסכי רשת צ'מפיון ועלותו כנראה לא יותר מ-100 שקלים.

2. איך וכיצד ראה קישור מצורף.

http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/gloveboxrepair.htm

 

בקישור מוסבר כיצד לפרק את כול תא הכפפות אבל בשביל לשלוף את הצילינדר ניתן לבצע זאת בעזרת הכנסת המפתח לצילינדר ושליפה של הצילינדר בעזרת פלייר קוקוריקו.

 

אני ממליץ לך לקפוץ למוסך רון.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מתכוון שהידית עצמה יצאה החוצה ממקומה ?

אם כן אז אתה צריך להחליף את כל הדלתית ,כי ידית הפתיחה היא חלק

בלתי נפרד ממנה .

אצלנו במוסך אתה יכול לקבל דלתית משומשת כזאת כולל התקנה ב 700 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

שלום "מוסך רון",

 

הכל נמצא במקום ולא יצא ממקומו.

ידית הפתיחה של תא הכפפות עובדת "על ריק", ז"א שאין התנגדות של קפיץ מהצד השני.

בנוסף, שני הנועלים שנתפסים בשני הצדדים של תא הכפפות עצמו לא נראים.

 

אני מקווה שהצלחת להבין את הבעיה. תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

הצלחתי להבין ,המנגנון הפנימי נשבר ואתה צריך להחליף את כל הדלתית .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...