Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום .

אני מקווה שהנושא בסדר אני חדש יחסית בפורום.

אני ביום שני קונה רכב סובארו אימפרזה גרנד לאונה 94

רציתי לדעת חוות דעת. אני קונה אותו מחבר טוב של חבר שלי. אז ככה שהכל אמין.

הרכב 100000 קילומטר יד ראשונה. הרכב היה כל השנים אצל סבתא של החבר ובגלל שהיא נפטרה הרכב אחר לסבא.

ולא ניקרא העברת יד.

ככה שאני יהיה היד ה שנייה

לרכב אין תאונות אין מכות. רק שיפשופים קטנים בטמבונים מקדימה ומאחורה.

 

רציתי לדעת מה אתם חושבים על הרכב הזה. אני עובד בתחום החשמל רכב. שכך בעיות חשמל ברכב לא מפחידות אותי

וסובארו הרכב הכי אמנים

אז השמח לדעת דברים על הרכב שכדי לדעת

תודה מראש

ושוב פעם אם הנושא לא מתאים לפה תגידו לי או תנעלו אותו כי אני באמת לא יודע

פורסם

שלום,

כאשר מחפשים רכב כל כך ישן, הדבר היחיד שחשוב - מצב הרכב.

ממה שרשמת, מדובר במציאה אמיתית, כולל יד, קילומטראז', היכרות עם בעל הרכב .

סובארו כזאת באמת רכב אמין מאוד. לא חסכוני ולא בטיחותי, אבל ב 94 נושא הבטיחות כלל לא היה על הפרק.

לדעתי, תתחדש לפני שהרכב יימכר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני בטוח קונה את הרכב. סגרנו הכל הוא אפילו נסע להביא מסבא שלו טופס יפוי כוח להעברת בעלות

למזלי בכלל שאני מהתחום אז אני מכיר מצוין אנשים שיודעים ליבדוק רכבים. וחבר. חח חבר. אחד שעובדבמוסך ליידי בדק ואמר שהרכב במצב פצצה

פורסם

צר לי, אבל היה ברשותי רכב דומה בגיל הרבה יותר צעיר (נקנה בגיל 4 ונמכר בגיל 7). היה הרכב היקר ביותר לתחזוקה שהיה לי מעולם, סדר גודל של 10-15 אש"ח במוסך כל שנה, לא כולל בזבוז הזמן. נכון שיה מרווח ונוח, אבל שרף לי כל רצון לגעת בסובארו אי פעם בעתיד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היה לי במשך חמש שנים האחרונות סובארו אמפרזה גרנד לאונה מודל 96 ידני. כל השנים האלה נהניתי ממנו כל רגע וקחוץ מדברים ממש קטנים לא הייתי במוסך. רכב אמין מאוד וכייפי. החסרון שלו כמו שהחבר בהודעה השנייה פה כתב שהוא לא ממש בטיחותי ואין לו שום כרית אוויר.

אני אישית מכרתי אותו לפני חודש כי מצאתי איזה רנו מודל 2000 גם דרך מישהו שמכיר במחיר זול אחרת הייתי ממשיך איתו עוד..

פורסם

יש לי את הרכב 3 שנים פלוס והרכב אמין מאוד,

עדיין לא אמרת אם מדובר בדגם האוטומטי או הידני?

מוסכניקים שונאים את הרכב הזה בגלל שהוא לא מביא להם פרנסה (עבודה) שמעתי את זה מכמה בעלי מקצוע.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

היה לי את הרכב 8 שנים ו220 אלף קילומטר

 

נקודת חולשה ציריות!!

 

ב8 שנים הרכב נתקע פעם אחת בלבד כשמיכל מים רזרבי נפתח ל2 וזהוא

 

ואני אחד שממש קרעתי את הרכב. הרכב נמכר עם 480 אלף קילומטר עם מנוע שלא אכל טיפת שמן.

 

עשיתי לו טיפולים כל 8 אלף קילומטר עם חצי סינטטי.

 

ממליץ בחום בשנתונים האלה לא לגעת באוטומט

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

×
×
  • תוכן חדש...