Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, בבעלותי מאזדה 323BG 1.6 אוטומטית שנת 97. הרכב היה שייך לאבא שלי

והיה מטופל בעיקר במוסך "עד" (מרכזי מאזדה-פורד) בכפר סבא. למעט טיפולים קטנים שנעשו במוסך של שכן.

כיום אנחנו מקבלים הנחה קבועה מכיוון ששני הרכבים שלנו מטופלים שם קבוע.

אני מתלבט בזמן האחרון, האם הדבר הכרחי? רכבי לא חדש, ואני לא יודע עד כמה זה קריטי לטפל בו במוסך המרכזי.

הסידור כשלעצמו נוח לי, מכניס את הרכב, הוא עובר בדיקה ואז טיפול (במידה ויש טסט להעביר, אז בכלל נוח הם עושים הכל)

אבל אני קצת חושש מחוסר מקצועיותם. לפני כשנה אמרו שכל הדוד עומד להתפורר ויש להחליפו, לאחר כשנה הוחלף רק דוד אחורי

והרכב עבר טסט בצורה תקינה (משום שאני שפשפתי אותו והיה שם חור). או למשל בעיה שאבא שלי ידע עליה (משולשים אחוריים- גומיות קרועות) והם משום מה לא עלו עליה למרות שביקשתי שיבדקו את זה וציינתי בפניהם את הדיאגנוסטיקה.

רעשים שאני מתלונן עליהם, מכיוון המתלים לא זוכים לתשומת לב רבה. ונראה שגם הציריות כבר בסוף חייהם.

סוף חודש הבא יש לי טסט, ואני מתלבט, האם להישאר בכל זאת במוסך הנ"ל ולטפל נקודתית בכל מה מה שלא יעלו עליו,

או לנסות מוסך אחר? מה שכן מפריע לי זה עניין הטסט, הנוחות, וגם העובדה שיש לנו הנחה קבועה (טוב לא יודע אם היא באמת עוזרת). אשמח אם תוכלו לייעץ לי.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

אם אתה מכיר מוסך שהואאמין וטוב ושהוא לא מרכזי לך על זה, לא תמיד מוסך מרכזי הוא ערובה לאמינות ומקצועיות (למרות שבדרך כלל כן), והיו לא מעט שרשורים בנושא.

החסכון הכספי בדרך כלל משמעותי למרות הקופונים שהם מחלקים.

פורסם

אני מטפל בסקודה סופרב במוסך המרכזי בלבד. הסיפור התחיל מבעיה שהופיעה כשהאוטו היה חדש ובמוסך מורשה סקודה ברמלה לא הצליחו לפתור אותה

המחיר במרכזי סביר מאוד (900 שקל בממוצע לטיפול 15,000) אז אני לא רואה סיבה לא להמשיך שם

פורסם

הבעיה היא שאני לא מכיר מוסכים באיזור (בטוח שיש) אני המשכתי את השושלת וטיפלתי בטבעיות במוסך המרכזי.

אני לא יודע איך שאר הדברים עובדים (למשל לא ניגשתי לטסט עצמאית)

ואני לא אוהב להתעסק ברכישת חלקים לחוד, מעדיף להגיע למקום מסויים ושם ידאגו להכל.

דבר נוסף ששכחתי לציין, אני מעדיף מוסך קטן, אבל עם אנשי מקצוע שמבינים, ושלא ינסו למכור סתם, אלא באמת להבין.

למשל, אני רוצה לדעת על כל התקלות שיש לי ברכב, לא אומר שאטפל בכולם (מפאת תקציב) אבל אני רוצה לדעת. (שוב כי במרכזי לא עלו עליהם למרות שמיקדתי אותם)

כמובן את התקלות והליקויים הבטיחותיים אטפל בראש ובראשונה.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

×
×
  • תוכן חדש...