Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנהלים: אם אפשר למחוק את האשכול הקודם זה יהיה נהדר, הוא פשוט לא ברור ולא מצאתי איך עורכים\מוחקים.

אני מחפש רכב בתקציב של 30K, הסיפור הקלאסי. מחפש רכב קטן עם מנוע קטן ומזגן טוב (חשוב מזגן טוב, היה לי פונטו בלי מזגן עד עכשיו וסבלתי נורא בגלל זה)

קיבלתי הצעה דרך עובד של אבא שלי לקנות יונדאי גטס 2006 (החדשה, אחרי המתיחת פנים עם המנוע הנורמאלי), אוטומטית בגרסאת אבזור GLX.

האוטו הוא יד ראשונה מרופא (True Story), עם 70000 קילומטר.

המחירון המשוכלל של לוי יצחק הוא 34500, אני יכול לקנות אותו ב30.

מה אתם אומרים ?

אני עד עכשיו הייתי בכיוון של איביזה 4 דלתות 1400, אבל לא מצאתי כלכך מכוניות לטעמי, וגם הנורמאליות חורגות מהתקציב שלי.

פורסם

לפי דעתי אתה מתכוון לדגם GLS. בכל אופן לא נראה לי שהוא ימכור ב30000 אלף ש"ח. מה המחירון הלא משוכלל?

 

ולעניין הרכב עצמו: הגטס סביר בהחלט לשימוש יום יומי ללא יומרות אחרות. הדגם הזה הוא הבטיחותי ביותר בגטס וזהה לבטיחות כמעט בכל ה"סופר מיני" מהשנתונים האלו (4 כוכבי ריסוק ו4 כריות אויר). להוציא את הגרנדה פונטו משנתון 07 ומעלה ואת הקליאו ואולי עוד דגם שלהם 5 כוכבי בטיחות. הרכב נחשב (ומניסיוני גם מצדיק) לאמין מאוד ובנוגע למנוע ה1400, אפילו צריכת הדלק השתפרה מעט. נכון שהרכב לא חסכוני במיוחד, אבל עדיין עומד בצריכה סבירה של דלק עם ממוצע של 1-12+-.

לדעתי האיביזה עם המנוע הזהה ושנתון נמוך יותר לא מתעלה על הגטס במיוחד (אולי מנצחת ב"נקודות").

 

אבל בעניין המחיר, אני הייתי מוריד לו ראלית עוד כ3000-4000 ש"ח. מספיק להסתכל על הלוחות ולראות את מחירי הגטס ואת זמן ה"בילוי" שלהם בלוח. אומנם יש לו נתונים טובים, ויתכן מאוד שהוא שמור ומטופל, שזו אולי הסיבה למה מלכתחילה להתעניין בגטס הזו ובגטס בכלל, אבל עדיין המחיר צריך לדעתי לרדת עוד. בכל מקרה לא הייתי פוסל על הסף את הרכב הנ"ל.

 

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
לפי דעתי אתה מתכוון לדגם GLS. בכל אופן לא נראה לי שהוא ימכור ב30000 אלף ש"ח. מה המחירון הלא משוכלל?

 

ולעניין הרכב עצמו: הגטס סביר בהחלט לשימוש יום יומי ללא יומרות אחרות. הדגם הזה הוא הבטיחותי ביותר בגטס וזהה לבטיחות כמעט בכל ה"סופר מיני" מהשנתונים האלו (4 כוכבי ריסוק ו4 כריות אויר). להוציא את הגרנדה פונטו משנתון 07 ומעלה ואת הקליאו ואולי עוד דגם שלהם 5 כוכבי בטיחות. הרכב נחשב (ומניסיוני גם מצדיק) לאמין מאוד ובנוגע למנוע ה1400, אפילו צריכת הדלק השתפרה מעט. נכון שהרכב לא חסכוני במיוחד, אבל עדיין עומד בצריכה סבירה של דלק עם ממוצע של 1-12+-.

לדעתי האיביזה עם המנוע הזהה ושנתון נמוך יותר לא מתעלה על הגטס במיוחד (אולי מנצחת ב"נקודות").

 

אבל בעניין המחיר, אני הייתי מוריד לו ראלית עוד כ3000-4000 ש"ח. מספיק להסתכל על הלוחות ולראות את מחירי הגטס ואת זמן ה"בילוי" שלהם בלוח. אומנם יש לו נתונים טובים, ויתכן מאוד שהוא שמור ומטופל, שזו אולי הסיבה למה מלכתחילה להתעניין בגטס הזו ובגטס בכלל, אבל עדיין המחיר צריך לדעתי לרדת עוד. בכל מקרה לא הייתי פוסל על הסף את הרכב הנ"ל.

 

בהצלחה.

קודם כל תודה רבה על התגובה המשוקעת והמפורטת!

המחירון המשוקלל הינו 33,500. והדגם הוא הGLX (עם הסאן הרוף.):arrow:

הוא התחיל ממחיר מחירון וספק אם אצליח להוריד אותו עוד יותר. אבל אנסה

פורסם

קח לבדיקה אם הכל תקין לדעתי שווה הרכב מאוד אבל מאוד אמין צריכת דלק לא נמוכה אבל סבירה תמורה טובה לכסף (בנתונים היבשים שנתת) בכל מקרה אני גם חיפשתי גטס כזו אבל ידנית וכל המכוניות השמורות נמכרו מהר מאוד.

בהצלחה

פורסם

האם בדקת את מחירון מאי הרלוונטי? בכל אופן המחיר בחודש זה הוא כבר לאחר ירידה משמעותית במחירון שמגיעה בחודשים מאי, נובמבר ולעתים אף בינואר (כמו שהיה השנה).

יש לי תחושה שאפשר לרדת אל מתחת ל30000 עם קצת רצון טוב וכושר שיכנוע עוד יותר טוב:wink: .

 

האם הרכב עם טסט ארוך? האם הוא עבר טיפול לאחרונה? האם הוחלפו לו רכיבים משמעותיים שישרתו אותך לטווח ארוך, כמו למשל צמיגים? בלמים? אפילו מצבר? האם הוא מוכן לתקן ליקויים משמעותיים שימצאו בבדיקה?

כל זה שווה ערך כסף וזמן. קח גם את הנתונים האלה בחשבון. לעתים אנשים מורידים אלף -אלפיים ש"ח מהמחיר, מרגישים טוב בקנייה, ומכניסים את הרכב לטיפול ו\או מעבירים אותו טסט כעבור חודשיים, על כל המשתמע מכך (תיקוניי ליקויים, החלפת צמיגים ורכיבים שהתבלו...).

 

אם יש לרכב את כל זה או את מרבית הדברים, אז לצורך העניין זה כמו שהורדת עוד במחיר של הרכב, והופך את הקנייה ליותר משתלמת ו"בטוחה".

 

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

×
×
  • תוכן חדש...