Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אני מתכוון להחזיר אותו 3 שנים כמו שציינתי בסוג של עסקת ליסינג מודעת מראש על ירידה של כ-30 אחוז מהרכב בשלוש שנים זה הסיכום זאת אומרת במידה וארכוש את הפולו שמחירה עבורי הוא 115 אלף שקלים (לדוגמא) אז אני יקבל עליה 76 אלף שקל בסוף התקופה, מה-76 אלף שקלים אני מחסר את ה40 אלף שקל שאני חייב להם ויוצא ש-36 אלף ש"ח ברשותי לרכישת רכב חדש שאני אצטרך גם ככה.

אז ביחס לזה שאני נוסע על רכב חדש זה נראה לי מחיר סביר, לא?..

אני לא רוצה לרדת לרכב יד שניה בגלל ש: כנראה רוב הרכבים קרועים,במצב חיצוני\פנימי ו-מכני לא משהוא, ואני לא חושב שההפרש במחיר גדול והכי חשוב זה שמבן-אדם פרטי אני לא יקבל עסקה שנוחה לי מבחינת תשלום, ואני לא רוצה לקנות רכב עם 70 אלף קילומטר בשביל לעשות עוד 80 בשלוש שנים ולשבת במוסך.

ואילו רכבים לדוגמא תציאו לי?

 

זו דעתי תקנו אותי אם אני טועה..

פורסם

בלי להעליב אבל אתה מדבר שטויות.

 

היה לי מיצובישי קולט שהבעלים הקודמים הזניחו בצורה פושעת, מי ברז ברדיאטור ובלי שמן (רק בטיפולים בדקו). את הרכב מכרתי עם 215 אלף ק"מ, וב-6 שנים מעבר לישור קו וטיפולים שוטפים היה צריך רק להחליף משאבת מים ומזגן שהתקלקל שבוע אחרי שהחלטתי למכור את הרכב (לא תיקנתי). וכל זה רק אחרי 15 שנה על הכביש ומעל 200 אלף קילומטר.

 

היה גם צריך להחליף קלאץ, אבל אחרי כל כך הרבה ק"מ להגיד שהחלפתי קלאץ זה כמו להגיד החלפתי רפידות בלמים, זה בלאי טבעי.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אני מסכים איתך לחלוטין, אבל זה דבר של מזל לדעתי אתה נפלתה על רכב מצוין.

אני יכול ליפול על רכב גמור שיחנה במוסך, בגלל זה נקרא לזה "אכיפה מונעת" אוקי? אני לא רוצה לתת לזה סיכוי אני מעדיף לצמצם סיכוי לכאבי ראש וההוצאות האלה מראש,ולנסוע על רכב חדש,אני לא חושב שאומרים שרכב מליסינג הוא בדרך כלל מפורק.

ושוב אין לי 80 אלף ש"ח להביא לבן-אדם ביד, אני צריך לרכוש רכב שישרת אותי למטרה X בעסקת מימון נוחה לי זאת אומרת אין לי בעיה לתת מקדמה אבל את השאר בתשלום חודשי שלא יעלה על 1000 ש"ח שזה מצומצם מאוד.

ואני צריך רכב חסכוני עד רמה של "הכי", רכב מאוד חסכוני אבל לנסיעה של 120 קילומטר כל יום זאת אומרת שאני צריך לפחות קצת כוח, וקולט ישנה לא נראה לי חסכונית כל-כך.

 

וברור שהקלאץ' זה מובן לחלוטין.

חבר שלי מחליף קלאץ' כל שנה שנתיים.

פורסם

מה?! שילמד לנהוג (אלא אם הוא עושה 30 אלף ק"מ בשנה).

 

דווקא הקולט עשתה 13.5 ק"מ לליטר משולב ואני ממש לא נהגתי בה בכפפות משי. אבל זה לא הנקודה.

אם כסף זה הבעיה אתה יכול לקחת הלוואה, זה מה שעשיתי שקניתי את הרכב הנוכחי. היה חסר לי איזה 35 אלף. לקחתי לשנה, החזרתי בפחות אבל לא משנה, ה"עלות" של ההלוואה היתה 800 שקל.

 

בכל אופן תקלות זה עניין של מזל ותחזוקה, היתרון האמיתי היחידי של רכב חדש זה שאם משהו מתקלקל אז יש אחריות. זה ושאתה יודע אף אחד לא הז**** במושב האחורי. ואנשים דואגים אם קרעו את האוטו או לא...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
קודם כל אני מתכוון להחזיר אותו 3 שנים כמו שציינתי בסוג של עסקת ליסינג מודעת מראש על ירידה של כ-30 אחוז מהרכב בשלוש שנים זה הסיכום זאת אומרת במידה וארכוש את הפולו שמחירה עבורי הוא 115 אלף שקלים (לדוגמא) אז אני יקבל עליה 76 אלף שקל בסוף התקופה, מה-76 אלף שקלים אני מחסר את ה40 אלף שקל שאני חייב להם ויוצא ש-36 אלף ש"ח ברשותי לרכישת רכב חדש שאני אצטרך גם ככה.

אז ביחס לזה שאני נוסע על רכב חדש זה נראה לי מחיר סביר, לא?..

אני לא רוצה לרדת לרכב יד שניה בגלל ש: כנראה רוב הרכבים קרועים,במצב חיצוני\פנימי ו-מכני לא משהוא, ואני לא חושב שההפרש במחיר גדול והכי חשוב זה שמבן-אדם פרטי אני לא יקבל עסקה שנוחה לי מבחינת תשלום, ואני לא רוצה לקנות רכב עם 70 אלף קילומטר בשביל לעשות עוד 80 בשלוש שנים ולשבת במוסך.

ואילו רכבים לדוגמא תציאו לי?

 

זו דעתי תקנו אותי אם אני טועה..

 

הטעות שלך בהנחה שתקבל 76 אלף על רכב שנסע 100KKM בתוך 3 שנים. חברת הליסינג שממנה אתה לוקח את הרכב תדע להוריד את המחיר של הרכב שלך בתום העיסקה.

×
×
  • תוכן חדש...