Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר ממש טוב שלי קנה את הרכב. בהתחלה חיפשנו את מחשב הדרך, אמרתי לו שאין מצב שאין באותו כזה מחשב דרך ! אבל

אחרי משחק ארוך עם הכפתור , היינו בהלם שאין ! זה פשוט בושה שברכב 2012 אין מחשב דרך ! לא להאמין !

מדהים שמפריע לך שאין מד חום, כי להבנתי יש נורית שנדלקת אם יש בעיות עם חום המנוע.

לי מאד מפריע האבזור, אבל ראיתי אחת כזאת לבנה באילת לפני כמה חודשים. היה לה גג פנורמי, ג'נט 17, נראית מטורפת !

מה שכן, האוטו ממש מהיר ! אני אהבתי מאד איך הוא מגיב על הכביש

 

מנסיון מר עם מכוניות ישנות - נורית החום נדלקת כשכבר נגרם נזק מסוים למנוע. מד חום מאפשר לך לעצור לפני שהגעת בכלל למצב הזה.

חדש פה :shock:

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב ! ראו את ההבדלים

 

בסרטון הזה האודי נראית נהדר, ואני בטוח שיש שם מחשב דרך חחח ...

אגב שכחתי את זה שאין מראות מתקפלות אוטומטי ... באמת שחבל

אוטו-מאניה :-)

פורסם

קודם כל תתחדש על הרכב הולם אותה שחור.

ובכל האיבזור הביזיוני תתנחם שקיבלת פנסי ערפל אחוריים...:twisted: :twisted:

סע בדרכים זהירות.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
קחו את האודי הזו, תחליפו לה את הסמל לסמל של יונדאי או קיה ואני אומר לכם שאף אחד לא היה אפילו יורק לכיוון שלה. אבל בגלל שזו אודי אז בגלל זה כל ההד הזה מסביב. משלמים על הסמל נטו.

 

אתה ממש צודק, אבל למה הרחקת לכת? אני הייתי אומר סמל של טאטא ובזה סוגר עניין.

בכלל מה זה האאודי הזו סתם קורקינט ואפילו לא יפה, אני לא מבין למה בכלל נותנים לדבר הזה רישוי לנוע על כבישים סלולים

פורסם

תתחדש !

 

 

רכב מאוד יפה ! בעיקר בצבע שלך ! יש בוא ייחודיות על הכביש וכמובן גם נוכחות לא רעה בכלל !

פורסם
תתחדש, נראת ממש טוב. אם אפשר לשאול, איזה מבצע היה עליה?

 

על הידנית עם הרמת גימור הבסיסית החל מ 115K, בפועל בסביבות ה 120K-126K על הכביש.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
קחו את האודי הזו, תחליפו לה את הסמל לסמל של יונדאי או קיה ואני אומר לכם שאף אחד לא היה אפילו יורק לכיוון שלה. אבל בגלל שזו אודי אז בגלל זה כל ההד הזה מסביב. משלמים על הסמל נטו.

אתה לא צודק ידידי,

היום אנשים כבר לא משלמים על סמל נטו, גם יצרני הפרימיום הבינו שכדי למכור הם חייבים לתת ערך מוסף.

בוא ניקח את הדוגמא שלך ונשווה את האודי הזאת ליונדאי I20 ידנית 1600

מחיר (אודי-115000 יונדאי 107900)

הילוכים(אודי- 6 יונדאי-5)

מנוע(אודי-טורבו יונדאי-אטמוספרי)

מומנט(אודי- 20.4 יונדאי-16)

אפס למאה (אודי-8.9 יונדאי-9.5)

תצרוכת דלק יצרן(אודי 18.8 יונדאי 16.9)

 

תוסיף לזה תא נוסעים איכותי יותר, עיצוב מרשים יותר ואחיזת כביש משופרת.

לדעתי כל ההבדלים הללו שווים 7000 ש"ח.

את הסמל אתה מקבל בחינם:rolleyes:

חדש פה :shock:

פורסם
קחו את האודי הזו, תחליפו לה את הסמל לסמל של יונדאי או קיה ואני אומר לכם שאף אחד לא היה אפילו יורק לכיוון שלה. אבל בגלל שזו אודי אז בגלל זה כל ההד הזה מסביב. משלמים על הסמל נטו.

 

קשקוש בלבוש.

 

הרכב הוא פרימיום וגם מרגיש כזה, לעומת מכוניות של יצרנים עממים בגודל הזה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

daveM, תודה רבה על העצה. לא הצלחתי למצוא כיצד לשלוח הודעה בפרטי... בהזדמנות נחפש מקום שיעשו את זה. המערכת כרגע פשוט ביזיון. הרכב מדהים!!! מה שמוזר, אם אתה לוקח בצבע הלבן שלהם (יותר קרוב לקרם) אתה מקבל גם את השטיחונים ברכב לבנים. מעניין מי הגרמני הגאון שחשב על זה...

פורסם
daveM, תודה רבה על העצה. לא הצלחתי למצוא כיצד לשלוח הודעה בפרטי... בהזדמנות נחפש מקום שיעשו את זה. המערכת כרגע פשוט ביזיון. הרכב מדהים!!! מה שמוזר, אם אתה לוקח בצבע הלבן שלהם (יותר קרוב לקרם) אתה מקבל גם את השטיחונים ברכב לבנים. מעניין מי הגרמני הגאון שחשב על זה...

 

אצלי הצבע קרם והשטיחונים בשחור (עם כפתורי נעילה). אני מאמין שלאלו שמגיעים עם שטיחונים לבנים ניתן להמירם בשחורים כי אחרת באמת אין הגיון בדבר.

לגבי המקום אני אכתוב לך בהודעה פרטית בתקווה שאתה יודע לפתוח ולקרא...:lol:

פורסם

אוטו יפה, גם אני קבלתי את הA1 שלי ערומה מבפנים כמו אצלך, אך עשיתי כמה שינויים מינוריים.

קודם כל החלפתי את הנורות ברכב, דבר שני החלפתי את רדיו ברדיו קנווד איכותי ששולט באיפון, ועם דיבורית בלוטטופ.

אם אתה אוהב את העניין של קורות בצבע שונה ( אני לא) אתה גם תוכל לעשות את זה.

 

היום לא חסר לי כלום ברכב חוץ מקצת כוח.

פורסם
אוטו יפה, גם אני קבלתי את הA1 שלי ערומה מבפנים כמו אצלך, אך עשיתי כמה שינויים מינוריים.

קודם כל החלפתי את הנורות ברכב, דבר שני החלפתי את רדיו ברדיו קנווד איכותי ששולט באיפון, ועם דיבורית בלוטטופ.

אם אתה אוהב את העניין של קורות בצבע שונה ( אני לא) אתה גם תוכל לעשות את זה.

 

היום לא חסר לי כלום ברכב חוץ מקצת כוח.

 

איך תחליף את צבע הקורות? מדבקה?


×
×
  • תוכן חדש...