Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך המגבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייי

מישהו מכיר

LANZAR VIBE 418

איך הוא? שווה את הכסף?

מה הקטע...שהמגבר הזה הוא 100 וואט אראמאס ל4 ערוצים ועולה כמו

המגבר של לייטנינג אודיו שהוא 50 וואט אראמאס ל 4 ערוצים...

 

השאלה היא האם לייטנינג אודיו זה שם הרבה יותר חזק? או שפשוט יש איזה משהו מסריח בVIBE...???

HU - Pioneer DEH-1650

Components - Morel Pulse 6

Amplifier - Lanzar HTG 424

SubWoofer - Pioneer TS-W33C 150W RMS

:vamp:

פורסם

דבר ראשון דגמי הויב הם של שנה שעברה ולכן מחירם הנמוך

וללא שום קשר סדרת הויב אף פעם לא היתה יקרה לאנזר משווקת מוצרים טובים אמינים

ממוצעים פלוס ובמחירים הגיוניים

פורסם

דבר ראשון אין מדובר פה ב100 אר אמ אס

ההצהרות שלהם ידועות כ"קצת" בוטות

בכמה ? אין לי מושג..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

advant

יש נוסחא שאומרת שאסור לחרוג ביותר מ15 אחוז מנתוני כוח אמיתיים להצהרות ?

אם הסטייה היא של 15 אחוז, היא תחשב למזערית(אופטימי אה?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
advant

יש נוסחא שאומרת שאסור לחרוג ביותר מ15 אחוז מנתוני כוח אמיתיים להצהרות ?

אם הסטייה היא של 15 אחוז, היא תחשב למזערית(אופטימי אה?)

 

פרוסאונד טועים במשהו כמו 300 אחוז...ולא חסר חברות חרטא שטועים בהרבה מעל מאה אחוז...

פורסם
advant

יש נוסחא שאומרת שאסור לחרוג ביותר מ15 אחוז מנתוני כוח אמיתיים להצהרות ?

אם הסטייה היא של 15 אחוז, היא תחשב למזערית(אופטימי אה?)

 

פרוסאונד טועים במשהו כמו 300 אחוז...ולא חסר חברות חרטא שטועים בהרבה מעל מאה אחוז...

 

 

כמו שאמרתה חברות חרטא

 

לאנזאר היא לא חברה חרטא

אתה צודק שיש חברות שמזיפות ב 300 אחוז ולא חסר אלו בעיקר חברות זבל סיני

 

לאנזאר חברה שמכבדת את עמצה ואינה מזייפת(כמעט)

פורסם

אז מה הייתם אומרים לי..

לייטנינג אודיו ו לאנזר?

וא הוויב הם דגמי השנה שעברה מה הדגמים העדכניים?

HU - Pioneer DEH-1650

Components - Morel Pulse 6

Amplifier - Lanzar HTG 424

SubWoofer - Pioneer TS-W33C 150W RMS

:vamp:

פורסם

advant אני לא יודע מאיפה אתה מביא את המידע השגוי והמזוייף הזה

"לאנזר מכבדת את עצמה ואינה מזייפת כימעט".. אפילו בחורה שמכבדת את עצמה תזייף מידי פעם, אז לאנזר לא!?

 

מה אתה הדובר של החברה? מאיפה הבאת את זה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...