Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חסד נעורים


Keyser
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרעיון לאשכול עלה לי בעקבות האשכול על המכונית הכי טובה שנהגתם בה. זה כמעט אותו הדבר, רק הפוך :lol: כאן, תספרו על מכוניות שאולי לא היו המכונות הכי טובות על הכביש, או בכלל, אבל כאלו שהזכרון הסובייקטיבי שלכם גורם להן להראות כמו מינימום פורשה 911 בדמיון :)

 

אז אני אתחיל:

פיאט אונו, שנת 96. מנוע 1400. הדבר היחיד שהיה מדוייק בה, זה התזמון של כל חודשיים (כמו שעון שוויצרי!) ביקור במוסך. פעם הגיר, פעם מע' קרור - קיצר, בלי רגע אחד משעמם.

 

אלא מאי?

המנוע הקטן, היה גדול יחסית לרכב, ובשילוב של הילוכים קצרים, היה ממש כיף לנהוג בה. השיא היה כשהיא תפרה את איזור הכינרת בלי למצמץ, וזכתה בשם 'סבטלנה' - יען כי היא אולי איטלקיה קטנה, אבל בפנים יש לה נשמה של רוסיה קשוחה!

אאל"ט, מערכות הבטיחות ברכב התסכמו בכמה מילמטרים של פח, וחגורת בטיחות, אבל זה לא מנע ממנה לספק חוויות נהיגה כשנדרשה, ואפילו להפתיע בכביש הבקעה, כאשר טיפסה אל איזור ה140 בנונשלנטיות.

 

כמובן בחזור, התפתח לו המור"ק של להפעיל את החימום, כאשר חום המנוע מתקרב למקסימום. אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה כיף זה לעלות את העליה של ים המלח, בקיץ, כשהחימום פועל על מקסימום :)

 

אז כן, היא אולי הייתה גרוטאה, שבמשך הזמן שהחזקנו אותה יכלנו לקנות 3 כאלו בשל עלויות האחזקה, אבל הייתה לה נשמה. אנחנו אהבנו אותה - והיא אהבה אותנו - עד לאותו יום בו היא פגשה כתם שמן על הכביש, אמרה שלום למעקה בטיחות והחזירה את נשמתה לבורא בטוטל לוס.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פיג'ו 309. הייתה כזו לחבר לפני איזה עשור. 1.6 ידנית. רכה בטירוף, רוטטת ומקרקשת - אבל איזה כיף היה לנהוג עליה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

+1 על ה309 ,יש כזאת לחבר שלי 1.4 ידני ,פשוט אוטו שכיף לנהוג עליו,הגה מתקשר מאוד, ולא יודע פשוט כל ההרגשה עליו נותנת תחושבת יטחון יחסית לאיך שהאוטו נראה.

פורסם

אני את המרורים שלי אכלתי עם פיאט אונו 86. אבל יותר זכור לי הפז'ו 305 שהיתה לחבר טוב שלי. נסעה ממש טוב יחסית לגודל שלה...ואם מישהו לא זוכר,אז היא נראית ככה:

peugeot-305 (2).jpg

פורסם

הרכב הראשון שלי היה 309 בצבע ב'ג חולה.

1.6 אוט' עם הגה בכח.

הורכבו: חישוקי מגנזיום מאוטו דיפו, הדבקה של חלונות כהים מאחור,

מדבקות 1.6 TURBO על צידי הדלתות ושרשרת פנינים שחורות על המראה.

ממש רכב ערסים בהתגלמותו.

אך הרכב שזכור לי יותר היא האלפא 33 שנת 86 של חבר.

1.2 קרבורטור, המון אופי וריח של דלק.

גם עם נסעת 50 ההרגשה היתה של 130.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

גולף 3 שנת 97 בצבע סגול חציל מזעזע :roll:

היא הייתה די עגלה,ואם כבר הייתה נוסעת מהר הייתה רועדת בצורה מטרידה, והיו כל מיני בעיות מינוריות, ואח״כ הלך הגיר.

אבל אהבתי אותה כ״כ למרות הכל.

V5

פורסם

רנו 5 שנת 86 מנוע 1100 את הדשבורד הייתי צריך להדביק, כול שני וחמישי עם דבק מהיר מרוב שהוא התפרק.:lol:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

זה קל:

אופל אסטרה 1994 1.4

409147_10150598844833706_822753705_8907983_251764102_n.jpg

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

מזכירה לי מאוד את מה שעשיתי עם הפג'ו איש שם לפני כ13 שנה.

אבל הסמל של אופל "אה לה מרצדס" לוקח בגדול.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חסד נעורים ???

זה חסד נעורים !!!

 

לפני יותר מ 25 שנה הייתה לי אלפא ג'וניור GT מדהימה.

אתמול, אחרי 25 שנה, פגשתי אותה שוב, במפגש אלפא רומיאו הקלאסיות - נוסעת !!!

היום היא בת 41 והיא יד 20, לא יאמן !!!

 

מצ"ב תמונות, הצהובה היום, הלבנה לפני 25 או 27 שנה

 

ליאור

 

427164_10150588842318486_779823485_8902753_1221208694_n.jpg

 

 

401445_10150588841143486_779823485_8902751_639594852_n.jpg

__________________

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
מזכירה לי מאוד את מה שעשיתי עם הפג'ו איש שם לפני כ13 שנה.

אבל הסמל של אופל "אה לה מרצדס" לוקח בגדול.

 

עידן

 

כן, אני מודה שנסחפתי שם טיפה אבל ככה זה שזה הרכב הראשון שלך. זה כמו הבחורה הראשונה - אתה לא באמת חושב בהגיון 8)

בכל מקרה היא כבר לא איתנו יותר - הלכה טוטאלוס :cry:

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

את זה צריך להגיד לבעלים הנוכחי של הג'וניור, היא כבר מזמן לא שלי

הנה עוד תמונה מהימים היפים של שנות השמונים

 

407434_10150588839553486_779823485_8902750_43817238_n.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אני חייב לשאול: המדבקת "טורבו" - זה הגיע מהחברה ככה?:lol:

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

זו הייתה מדבקה של ירחון הרכב המוביל באותה התקופה, "טורבו".

 

באיזה מושב/קיבוץ צולמה התמונה ?

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982


×
×
  • תוכן חדש...