Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משחקים מומלצים לXBOX360 - למפגשי חברים:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי,

המשימה היא למצוא משחקים כיפיים ופשוטים ללמידה שכיף לשחק בהם עם כמה אנשים (בעיקר כשמגיעים חברים מזדמנים לביקור).

בזמנו לXBOX הרגיל היה משחק ממש מדליק בשם fusion frenzy - שכלל המון שלבים מגוונים ואיפשר משחק משותף של עד 4 משתתפים!

 

למיטב ידיעתי לא יצא לו גרסת המשך ל360, אבל זה הסגנון הכללי שאני מחפש.

 

משחקי מכות וכדורגל לא באים בחשבון, ומירוצים יש לי את FORZA 4 שאפשר לשחק בו במסך מפוצל (עד 2 שחקנים).

 

הטריק הוא למצוא משחקים שלא מצריכים כישורים ונסיון מיוחדים.

אשמח להמלצות!

בברכה!

יונתן.

פורסם

הי יוני, שנים שלא ראינו אותך.

 

אם אתה לא מחפש מכות, כדורגל, כדורסל וכו... עזוב את הXBOX ,ממליץ לך על מונופול, שיחקנו לפני חודש כמה חברים ,אחרי שנים שאף אחד לא שיחק.

 

חד משמעית, זה היה אחד המפגשים הכי מצחיקים בשנים האחרונות.

פורסם

אני מסכים , ובו זמנית לא מבין איך אפשר להתאסף 4 חברים ולא לשחק פיפא 2 מול 2 עם ארבעה שלטים. או טקן , או UFC , מה נותר לשחק אם כך?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אם אתה לא רוצה רק משחקי מכות אז יש לך משחקי יריות שנותנים לשחק אחד עם\נגד השני במסך מפוצל

משחקי call of duty החל מ4 תומכים בעד 4 משתתפים במסך מפוצל

resident evil 5 תומך במשחק משותף של 2 שחקנים.

portal 2 גם תומך במשחק משותף של 2

army of two, אני משניח שאתה יכול להבין מהשם בכמה שחקנים מדובר :roll:

 

ובדוק ברחו לי עוד כמה

יונתן,בוא לבקר אותי בחנות, אני בטוח שנמצא לך כמה משחקים :wink:

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם

כל הקטע במשחקי מכות/פיפא למניהם זה בדיוק בשביל דברים כאלה כי כל שאר המשחקים דורשים ישיבה עם אותו שותף.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

אני מחפש משהו שגם החברה של החבר תשמח לשחק בו, או לפחות לא תפלוט משפט כמו "אני לא מכירה איך משחקים בזה זה רק חבר שלי יודע".

משהו חביב, לא מתוחכם מדי שסתם כיף לשחק בו.

הדוגמא הכי טובה שאני מכיר זה הFUSION FRENZY הזה שראיתי פעם בXBOX הישן.

גם משחקים כמו guitar hero תופסים מבחינתי, אבל כאן נדרשות גיטרות (שבינתיים אין לי).

 

מקווה שהסברתי עצמי יותר ברור עכשיו :)

בברכה!

יונתן.

פורסם

מסתבר שיש FUSION FRENZY 2 :roll:

http://www.pcgames.co.il/xbox360-Fuzion_Frenzy_2_PALNTSC-4242.html?isFromCat=1&Tmp=0&PN=1

 

אם זה המשחקים שאתה מחפש אולי כדאי לך לחשוב על קינקט

או אולי כן לעבור לרוק-בנד, מדובר בעניין של 800 ש"ח (2 גיטרות+משחק) +-

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

×
×
  • תוכן חדש...