Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן 4 - C


LotusElise
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראית סבירה, אותי היא לא מושכת אך לפחות רואים שסיטרואן יוצאת מת' היובש והם מתחילים להציג רכבים ייחודיים אם כי לצערי לא יפים (מתי סיטרואן יחזרו להציג מכוניות יפות כמו הDS? :cry: )smily507.gif

 

ה3 דל' מזעזעת smily519.gif

פורסם

לפי דעתי שיחקו אותה!

סוף סוף הם חוזרים לייחודיות, עכשיו רק נשאר לחפש את המוזרויות וכשהן ימצאו אז נדע בוודאות שזו סיטרואן :lol:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אני מאוד אוהב תוצרת צרפתית, אבל הפעם נראה לי הם פיספסו. האוטו הזה ממש מכוער, התחת שלו ממש מזוויע וגם הפרונט (במיוחד צורת הסמל). :?

 

לעומת זאת גרסת ה5 דלתות נראית ממש יפה ומעוצבת כראוי :)

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
מישהו יודע משהו בנוגע לתוכניות היצרן לגבי C4 ? מתי היא יוצאת לייצור ? מתי היא צפויה להגיע לכאן וכו' ?

הרכב מוכן, אני מניח שפס הייצור כבר עובד במרץ...

היא תוצג רישמית בתערוכת פריז הקרובה, סוף ספטמבר, השיווק באירופה יתחיל מייד לאחר מכן, אני מניח שאז היא גם תגיע לארץ.

 

אתה יכול להתחיל את טקס הפרידה מהקסארה :wink:

אסף, עורך אתר מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC

Alfa Romeo - The Flair For Speed

פורסם

ממש אהבתי את זה,עיצוב מאוד יפה ולדעתי ייחודי[למרות שהציגו למעלה כמה מכוניות,זאתי לדעתי יפה בהרבה]

ד"א הגרסאת WRC יפיפיה!!![ראיתי אותה איפשהו]..

פורסם
ממש אהבתי את זה,עיצוב מאוד יפה ולדעתי ייחודי[למרות שהציגו למעלה כמה מכוניות,זאתי לדעתי יפה בהרבה]

ד"א הגרסאת WRC יפיפיה!!![ראיתי אותה איפשהו]..

 

אחד משנינו :drinking: ,אבל ה-WRC היא קסארה... :idea:

פורסם

דיי איכזבו כאן עם העיצוב הזה

בייחוד של גרסת ה5 דלתות ,היא מזכירה את פורד

 

אבל אולי עם ה3 דלתות אפשר יהיה לעשות משהו מעניין :twisted:

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
ממש אהבתי את זה,עיצוב מאוד יפה ולדעתי ייחודי[למרות שהציגו למעלה כמה מכוניות,זאתי לדעתי יפה בהרבה]

ד"א הגרסאת WRC יפיפיה!!![ראיתי אותה איפשהו]..

 

אחד משנינו :drinking: ,אבל ה-WRC היא קסארה... :idea:

 

ההצגה הראשונה של ה-C4 בעולם הייתה דגם ה-WRC

פורסם
נראת מאוד יפנית.

הזנב של ה 3 דלתות מופיעה בכמה דגמים יפנים.

 

לי דווקא הזנב מזכיר סיטרואנים של פעם .ואני חושב שהעיצוב מוצלח מאוד והרבה יותר טוב מהקסרה האנונימית.

images.jpg

8376.jpg

...Our necessities are few but our wants are endless


×
×
  • תוכן חדש...