Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: סאנגיונג קורנדו - שובם של הקוריאנים


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה כמו לתת לאייל לבחון גולף gti . כלומר שיא האובייקטיביות.

ולמה אין חרדון מצוי בתא במטען לצורכי קנ״מ? :lol:

 

אין חרדון אבל חדי העין יבחינו בערימה של חרא על השביל.

לקצרי הראיה: החרא מימין, הקורנדו משמאל.

 

מבחינה עיצובית- סאנגיוג סגרו יפה את הפער. הרכב נאה

על העיצוב חתומים Italdesign Giugiaro.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שנים מאוחר יותר...
  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וואללה, באיחור קל :) טוב לדעת שהם חיים והדיזל הזה נראה נחמד,

 

יכול להיות מעניין כיד2, מעניין איך משפיע עליו הזמן שחולף.

 

זו החברה שלדעתי הצטיינה בעיצובים הכעורים והמוזרים ביותר,

 

כולל הג'יפ שלהם ["הפוזל"] שלשמחתי הכנה אני עדיין רואה פה ושם על הכבישים.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו, אתם רציניים? הרכב נראה כמו פח על גלגלים. אף פעם לא הבנתי את אלו רכשו סאניאנג או איך שלא כותבים את זה. אישית לא מתחבר. קחו למשל את אופל מוקה או שברולט what's her name או אפילו ייטי, שנראות הרבה יותר טוב ממנו. (לטעמי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיני הוא נראה בסדר גמור, והוא בכלל לא תואם למכוניות שציינת, המידה שלו יותר גדולה

בכל אופן השאלה מכוונת לכאלה שלא מתבלבלים בין פח זבל לאוטו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שמועה על איש אחד שנסע עם סאנגיונג בניו יורק ועצר לקנות משקה חום.

כשהוא חזר היתה התקהלות מסביב לאוטו, וכשהוא נכנס אנשים ממש התפעלו ממנו.

כלומר שאלו אותו אם הוא באמת בנה אותו לבד בחצר....

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תצחקו כמה שאתם רוצים, כנראה שמרצדס מבינים משהוא בעולם הרכב יותר מכולכם! :lol:

2003_ssangyong_mercedes_benz_musso_cebu_city_in_cebu_city_central_visayas_for_sale_8830122421808.jpg

 

זה לא בעל רכב הזוי, כך הרכב שווק ונמכר בסוכניות מרצדס.

 

 

עניינית, בדיוק כמו שצפה זה שכתב את הכתבה, המחיר יקר מידי לרכב חסר מוניטין ולכן נמכר במספרים זניחים כך שקשה עפ"י הנסיון בארץ לקבוע אמינות לגביו.

 

בפורומים בחו"ל נראה שבמסורת סאנגיונג ארוכת השנים מדובר בסוס עבודה אמין מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי קצת חוות דעת מחו"ל דוקא האמינות נשמעת בסדר, דיזל , ישיבה גבוהה , בטיחות נראית בסדר, יד2 יכול להיות ג'יפון משפחתי מצויין ובהישג יד.

השאלה אם היבואן מתכוון לתמוך בו, חלקים וכו'

מעניין מה נהגי קיירון חווים כשבאים למוסך (רכב מעניין לכשעצמו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן תומך ברכבים האלו ויש לו קשרים טובים מאוד עם היצרן במטרה להרחיב את השיווק בישראל. למעשה, ישראל היא אחד מהשווקים שבדרך כלל מקבלים ראשונים את הרכבים (מחוץ לקוריאה, כמובן).

הבעיה היא שליצרן קטן כמו סאנגיונג מאוד קשה לתת ליבואן מחירים טובים, מה שכמובן משפיע על התמחור בארץ וזה כמובן משפיע על המכירות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע - העיצוב אמנם קצת יותר סביר מהקודמות, אבל עדיין בתי המנורות מאוד מאוד מיושנים, וכך גם הפרופיל.

אפילו דאסטר נראה יותר טוב.

 

מישהו יכול להסביר אחת ולתמיד מה הבעייה לייצר רכב נאה? - אני לא מדבר על איזה עיצוב אלמותי או אלגנטי במיוחד, אבל לפחות להוציא משהו שאינו זוועה?

 

(נניח משהו בסגנון של דאצ׳יה או אוקטביה - קווים נקיים ופרופורציונאליים זה מינימום)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה עם יכולת, יש בעיה עם הרצון, לא כל העולם מעוניין בשטאנסים הקבועים של עולם המיין סטרים.

 

נבצע פה סקר ו 99% מהפורום יצביעו שספארק היא רכב מכוער ולא יגעו בו עם מקל מטאטא, עכשיו צא לרחוב ותראה כמה ספארקים יש על הכביש, אלפים!

 

 

על השאלה אם זה עיצוב מוצלח או לא יענה כל אחד לעצמו אבל עצם העובדה שמדובר ביצרן ותיק ששורד שנים רבות למרות תהפוכות כאלה ואחרות, מסביר שיש אנשים שקונים את התוצרת בגלל (או חרף) המראה שלה.בין אם דעתך שיפה או מכוער, צריך ללא ספק להצדיע ליצרן שלא מתכופף בפני המיין סטרים ומעצב מה שמתאים לו.

צריך ביצים של שור בשביל לעשות את זה ול 99% מהיצרנים אין אותן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו שעברו השנים...נראה רכב שיחזיק יפה בתור יד שניה

איך הרכב כמשומש ? מישהו מכיר ?

האם ניתן לצפות לתחזוקה ואספקת חלקים מסאנגיונג ?

 

מבחינת חלקי מנוע לא אמורה להיות בעיה, מנוע ה-2 ליטר דיזל של הקורנאדו משמש כיום את כל דגמי סאנגיונג בישראל (רקסטון, אקטיון ורודיוס).

 

הקורנאדו שווק שנה בודדת ב-2012 - מה שאומר שהייבואן צריך להחזיק חלפים.

ב-2013 הוצג לרכב מתיחת פנים, אך לא ידוע על תכניות לשיווק בארץ, אם כי לפני שנה וחצי ראיתי כמה קורנאדו אחרי מתיחת הפנים בנמל אילת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול להגיב לגופו של מבחן, כי לא נהגתי ברכב, ואני לוקח את המילה שלך לגבי התכונות הדינמיות של הרכב.

לגבי עיצוב, ושרידות החברה, הם שני דברים נפרדים.

עיצוב - כבר מזמן שרכבי סאנגיונג מעוצבים על ידי התלמידים שנכשלו בבחינות הקבלה ללימודי עיצוב באוניברסטית סיאול. הרודיוס הוא אחד הרכבים הכי מכוערים EVER, ואי אפשר לקרוא למכירות שלו הצלחה. הוא כן נתן מענה של שינוע נוסעים רבים מבלי להיות סוואנה. העניין הוא שצריך להיכנס אליו עם מטפחת ולהוריד רק בפנים.

הקוראנדו הישן, מעוכר ברמות. ניסו לעצב חזית שתקרוץ לאנשי ג'יפ עם פנסים עגולים וגריל שיזכיר את זה של ג'יפ. יצא ממש מכוער.

דווקא המוסו איכשהו הצליח להתחמק משולחן השרטוט של הגרועים ביותר ולהציג עיצוב סטיישני לא מאיים.

האקטיון הרגיל הוא זוועת עולם עם החזית שלו, ולמרות זאת הוא לא רכב שטח רע. כלומר אם אתה מוכן להתעלם מהצורך להסתכל עליו, ואתה מוכן לעשות הפסקות קפה במדבר כשאתה יושב עם הגב אליו, ובשום מקרה, לא לשים אותו עם הנוף אלא רק מרחוק. שלא יפריע. אח"כ לקחו אותו ועשו ממנו טנדר עוד יותר מעוות.

הקיירון...(זוכר שיש כזה רכב?) שיקום מי שמסוגל לזכור איך הוא נראה.

בגדול - העיצובים הקודמים של סאנגיונג נראים כאילו נתנו לסטיבי וונדר מספריים, וביקשו ממנו לגזור כמה חתיכות של קרטון ביצוע, ואז הלכו לגן שושנה וביקשו מהילדים להרכיב אוטו מהחתיכות שסטיבי גזר.

 

הקוראנדו החדש, מבלי להתבלט, נראה חמוד, ולא מייצר אנטגוניזם כמו אחיו בחברה.

 

לעניין שרידות החברה, אז אתה מעט סותר את עצמך. היא לא שרדה. לא כחברה עצמאית, לא תחת דייהו, ואולי דווקא תחת הסינים היא תוכל לפרוח, אבל ממש לא כחברה עצמאית.

 

הדוגמא עם הספארק היא לא מוצלחת - אם אינני טועה שברולט יצאו בזמנו עם שלושה או ארבעה עיצובים מוכנים לייצור וביקשו מהציבור לבחור בעיצוב שהוא היה רוצה. הספארק כמו שהיא, נבחרה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכבר אמרתי, יופי הוא בעיני המתבונן, צריך לתת שאפו לסאנגיאנג על התעוזה בין אם אתה אוהב את העיצובים או לא.

 

בקשר לשרידות, היא קיימת והיא כאן ולכן שרדה. איפה דייהו היום?

 

בנוגע לספארק, שאל חברי פורום, יגידו לך ישר אם הספארק יפה או מכוערת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...