Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש יעוץ לגבי רכב בסכום של כ- 80K, מתלבט בין הרכבים:

ALFA 156 2.0 , GOLF GTI , GOLF V5 ואפילו GOLF 2.0 שניתנת לשיפור בעתיד.

הרכבים שחשבתי עליהם הם בעלי גיר ידני בלבד חוץ מה V5 .

בתחילה חשבתי על האלפא בלבד אך ירידת הערך המהירה מאוד של הרכב הרתיעה אותי וחיפשתי אופציות אחרות, כבר כמה חודשים שאני מתלבט והגעתי להחלטה- אני צריך ע ז ר ה . בימים האחרונים אני חושב "חזק" על ה GTI.

אשמח לקבל יעוץ לגבי הרכבים הנ"ל ואפילו לגבי רכבים שלא חשבתי עליהם.

אשמח גם לקבל סכומי ביטוח לרכב המומלץ.

 

בתודה מראש

אורן.

אלפות, אלפות וגם ב.מ.וו....

פורסם

מה קשור גולף 2.0? גולף עגלה מתה,אל תחשבו אפילו בכיוון שלה.

ומה קשור גולף V5? רכב שהוא אמנם חזק,אבל לא ספורטיבי.

גולף GTI לעומת זאת,זה אחלה אוטו..(אבל אני קצת משוחד.. :lol: )

 

בקשר לאלפא אין לי מושג... :?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

רגע, גולף 2.0 זו עגלה מתה, גולף V5 לא ספורטיבי, וגולף GTI אחלה אוטו?

 

תן לי להזכיר לך - כולן גולף. זה אותו האוטו. אז נכון, ה-2.0 באמת חלשה, וה-V5 היא אוטומטית כך שזה לא לעניין, אבל מלבד כיול ספורטיבי יותר ב-GTI תכונות השלדה הן דומות.

 

כמובן שמבין שלושתן עדיפה ה-GTI, אבל האלפא 156 תהיה מהנה ממנה בהפרש משמעותי (וגם קשה יותר למצוא). בנוגע לירידת ערך - ה-156 כבר ספגה, מספרית, את ירידת הערך הגדולה שלה. היא אמנם תאבד יותר באחוזים מהגולף, אבל זה שווה את זה אם חווית הנהיגה מספיק חשובה לך.

 

עוד רכבים ספורטיביים? רנו קליאו ספורט, כמובן. פז'ו 206 GTI. בתקציב הזה אפשר גם למצוא מיאטה, שהיא משהו אחר לגמרי אבל מהנה לא פחות (ואפילו יותר, בתחומים מסויימים).

 

בנוגע לעלויות ביטוח - שאל סוכני ביטוח...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רגע, גולף 2.0 זו עגלה מתה, גולף V5 לא ספורטיבי, וגולף GTI אחלה אוטו?

 

תן לי להזכיר לך - כולן גולף. זה אותו האוטו. אז נכון, ה-2.0 באמת חלשה, וה-V5 היא אוטומטית כך שזה לא לעניין, אבל מלבד כיול ספורטיבי יותר ב-GTI תכונות השלדה הן דומות.

 

כמובן שמבין שלושתן עדיפה ה-GTI, אבל האלפא 156 תהיה מהנה ממנה בהפרש משמעותי (וגם קשה יותר למצוא). בנוגע לירידת ערך - ה-156 כבר ספגה, מספרית, את ירידת הערך הגדולה שלה. היא אמנם תאבד יותר באחוזים מהגולף, אבל זה שווה את זה אם חווית הנהיגה מספיק חשובה לך.

 

עוד רכבים ספורטיביים? רנו קליאו ספורט, כמובן. פז'ו 206 GTI. בתקציב הזה אפשר גם למצוא מיאטה, שהיא משהו אחר לגמרי אבל מהנה לא פחות (ואפילו יותר, בתחומים מסויימים).

 

בנוגע לעלויות ביטוח - שאל סוכני ביטוח...

 

רוני

 

 

אכן,כולן גולפים.

וה-GTI היא הספורטיבית היחידה מביניהן.

 

האופציות שהעלת הן מעניינות בהחלט,

קליאו ספורט זו מכונית מאוד מהנה...(אני מדבר על הMK1,בקשר לMK2 אין לי מושג, אבל אומרים שהיא פחות טובה)

206 GTI אני לא מכיר,אז אני לא מגיב. :lol:

מיאטה זו מכונית מאוד מהנה,אבל חלשה משהו יחסית להנעות אחוריות אחרות.

עוד אופציה טובה זה איביזה טורבו,מנוע מעולה,פוטנציאל גדול לשיפור.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

×
×
  • תוכן חדש...