Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבחירת צמיגים ל 206, מבין המידות הרשומות


שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שלום לכולם!

 

בהמשך לשרשור, המשכתי לשוטט ברחבי האינטרנט ולחפש אחר חישוק קל ככל הניתן, והגעתי לכמה אתרים, אני מצרף קישור על מנת שתוכלו לראות משהו מדהים.

 

אני אקלקל קצת מציפייה, אבל מסתבר שהג'אנט של הסיטרואן, הוא הקל ביותר במידה שלו - אפילו קל יותר מחישוקים של OZ בכחצי קילו לג'אנט (!) לג'אנט.

 

אז אם מישהו יודע איפה ניתן להשיג כאלו (את החישוקים של הסיטרואן), זה הזמן להגיד :-)

 

http://www.measurespeed.com/oz-rims-wheel-weight.php

נ.ב. אני לא יודע למתי האתר הנ"ל מעודכן, כך שיכול להיות שהיום הג'אנט של OZ קל יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר עולים מידה עם הגאנט הזה, הקל, של C5 אין בכלל בעיה והרכב אף מרגיש יותר טוב וחופשי, כי ה15 הזה יותר קל מה14, ולכן יש גם מבחר צמיגים גדול יותר וגם יותר אחיזה.

כמובן שזה לא גורע שוב בגלל המשקל הנמוך של הגאנטים האלה, בכל מקרה אחר כאשר כל גאנט שוקל בסביבות 8 קילו אין שום היגיון להרכיבו, זה כבר לא כזה שיפור, כי האחיזה יותר טובה כן, אבל יש גם איבוד כוח בצרפתיות זה משמעותי מאד, ולטווח הארוך גם גורם לבלאי יותר גבוה בקצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא, שבאופן תמוהה, יש ג'אנטים בודדים ששוקלים פחות כאשר הם מסגסוגת קלה, למשל, במידה המדוברת, הבנתי שג'אנט פלדה שוקל עד 7 ק"ג ליחידה, וגא'נט סגסוגת קלה שוקל משקל דומה - ורק בודדים שוקלים פחות, כמובן שגם המחיר משחק תפקיד, כי אני לא אקנה רביעייה שתעלה לי כמו מחצית האוטו (לא כולל צמיגים), ומצד שני אם הוא שוקל יותר מג'אנט פלדה, אז חבל על המשקל.

 

אני אמשיך במחקר מיד אחרי שאסיים עם המעבר דרומה, ואעדכן בהתפתחויות, לפחות אני סגור על מידה של צמיג וג'אנט - עכשיו נשאר לי רק למצוא את הג'אנט הקל ביותר, במחיר שפוי (אם מישהו מוכר חמישייה של הסיטרואן, זה הזמן להגיד משהו :lol:), ולשדך אליו אחד מהצמיגים המומלצים.

 

 

תודה לכולם על הידע ועל העזרה - המשך יבוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...