Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.fullgaz.co.il/archive/jul-04/news/fg6070-perfect-day-mpeg-from-think-road-safety-org.php

 

בידיעה המצורפת ישנו קישור להורדת סרטון שהוכן על ידי ארגון בטיחות בדרכים בריטי...פשוט מעולה וחובה לצפייה !

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אחלה סרטון.

 

ד"א..רק בארץ יש שלט של "אסור להשליך פירות וירקות"...קצת אחרי באר שבע?

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

איזה רוכב אהבל , כל הדרך נסע בכיוון ההפוך, איזה סירטונים יש לכרובי הזה?

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

:D אני מכיר את השלט הזה. הוא מתכוון להגיד שיש איזור הסגר חקלאי עד אילת ולא רוצים שתהינה בעיות עם כל מני זנים ומינים שיגדלו פרא בצידי הכביש.

 

הכוונה היא ממש לא "אין להשליך פירות וירקות" כי אופנוענים יכולים להחליק או " אין להשליך פירות וירקות" כי צריך לשמור על הנקיון. :D

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם
:D אני מכיר את השלט הזה. הוא מתכוון להגיד שיש איזור הסגר חקלאי עד אילת ולא רוצים שתהינה בעיות עם כל מני זנים ומינים שיגדלו פרא בצידי הכביש.

 

הכוונה היא ממש לא "אין להשליך פירות וירקות" כי אופנוענים יכולים להחליק או " אין להשליך פירות וירקות" כי צריך לשמור על הנקיון. :D

 

ואני חשבתי שהכוונה היתה "אין להשליך פירות וירקות" כי יש אנשים רעבים בארץ. :lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
:D אני מכיר את השלט הזה. הוא מתכוון להגיד שיש איזור הסגר חקלאי עד אילת ולא רוצים שתהינה בעיות עם כל מני זנים ומינים שיגדלו פרא בצידי הכביש.

 

הכוונה היא ממש לא "אין להשליך פירות וירקות" כי אופנוענים יכולים להחליק או " אין להשליך פירות וירקות" כי צריך לשמור על הנקיון. :D

 

ואני חשבתי שהכוונה היתה "אין להשליך פירות וירקות" כי יש אנשים רעבים בארץ. :lol:

 

יא טרול מה אתה מציף ? :lol:

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

פורסם
:D אני מכיר את השלט הזה. הוא מתכוון להגיד שיש איזור הסגר חקלאי עד אילת ולא רוצים שתהינה בעיות עם כל מני זנים ומינים שיגדלו פרא בצידי הכביש.

 

הכוונה היא ממש לא "אין להשליך פירות וירקות" כי אופנוענים יכולים להחליק או " אין להשליך פירות וירקות" כי צריך לשמור על הנקיון. :D

 

ואני חשבתי שהכוונה היתה "אין להשליך פירות וירקות" כי יש אנשים רעבים בארץ. :lol:

 

יא טרול מה אתה מציף ? :lol:

 

:lol::lol: פי ינעל אבוק...כרובי..תמחיק..תמחיק..

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

×
×
  • תוכן חדש...