Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב!

הרכב הוא סיאט איביזה 2001

 

בדרך לעבודה אחרי התנעה ראשונה בבוקר, נשמעו 3 צפצופים ונורה אדומה נדלקה

במד חום המנוע. העניין הוא שזה קרה שהמנוע עוד לא התחמם אפילו וזה גם מה שהמד הראה.

הנורה הבהבה במשך כל הדרך והפסיקה דקה בערך מלפני שהגעתי לעבודה.

 

רציתי לברר מה זה יכול להיות.. שמן מים עדיין לא בדקתי כי הייתי באיחור כבד גם ככה.

 

תודה מראש למי שיכול להציע עזרה.

פורסם

האם הטמפרטורה של המנוע הייתה תקינה? כלומר, בערך באמצע המחוון? האם הרכב התנהג מוזר

באיזשהו אופן?

מומלץ לגשת למוסך בשביל לחבר את הרכב לסורק ולראות את קוד השגיאה.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

3 ציפצופים ונורה אדומה במד חום המנוע מתריעים על חוסר נוזל קירור במערכת

אם לא חסר לך מים במערכת מזל טוב נדפק לך חישן גובה נוזל הקירור שיושב בתוך מיכל העיבוי.

פורסם

תודה על התגובות!

 

אני מניח שאחרי שאני אבדוק את מצב המים והוא יהיה תקין, אני אלך להחליף חיישן כמו שאמרת (מזל טוב?.. חח)

כמה אמור לעלות החיישן בממוצע אצל מורשה?

 

אגב.. אם הבעיה היא מפלס המים, מאיפה מומלץ לקנות גלון והאם יש צורך בחברה מסויימת?

שוב תודה מראש.

 

 

טל - המד טמפ׳ עוד לא הספיק לעלות סנטימטר. הרכב היה בדיוק דקה אחרי התנעה.

פורסם

בדקתי. אין טיפת מים.

אין לי מושג איך הגעתי לכזה מצב.

יש מצב שנגרם נזק? הנורה דלקה היום פעם ראשונה בדרך לעבודה - נסיעה של 4 או 5 דקות.

 

וכמו ששאלתי, יש עדיפות לנוזל קירור מסויים?

פורסם

רק לי נראה מוזר שלבחור נדלקה נורה אדומה,עם ציפצופים והוא בחר לנסוע עם האוטו?

 

כמה זמן נסעת מאז שנדלקה הנורה? האוטו התחמם?

פורסם

לא רק לך מוזר

כל אחד מתנהג באופן שונה עם רכבו, בגלל זה לא נכנסתי לתחום של למה בכלל הוא נסע ככה..

הבחור בחר להתעלם ולקחת את הסיכון שיקרה נזק יותר גדול לרכב, שיבושם לו.

 

לפותח השרשור, עדיף לך לגרור את הרכב למוסך למציאת מקור הנזילה .

אני בכוונה אומר לגרור ולא להוסיף נוזל קירור כי אני לא יודע מה קצב איבוד הנוזל שיש לך ואם כבר לא גרמת נזק במזל למנוע.. אל תיקח שוב את הסיכון.

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה פשוט צריך להוסיף נוזל קרור מתאים ולעקוב אם אובדן הנוזל ממשיך

אז להיכנס למוסך לבדיקת אטימות של מערכת הקרור .

הנוזל המתאים עבורך הוא נוזל קרור מסוג G12+ או ++ .

אתה יכול למצוא נוזל כזה מעורבב ומוכן לשימוש או תרכיז שאתה מדלל עם מים ביחס של 50/50 .

 

דרך אגב מיכל עיבוי מקורי שהחיישן הוא חלק ממנו עולה היום כ 100 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
רק לי נראה מוזר שלבחור נדלקה נורה אדומה,עם ציפצופים והוא בחר לנסוע עם האוטו?

 

כמה זמן נסעת מאז שנדלקה הנורה? האוטו התחמם?

 

הוא מיהר

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

סתם בשביל העדכון והפרוטוקול (אני פתחתי את הדיון ממשתמש שהאייפון מחובר דרכו משום מה).

 

כמו שאמרתי, הנורה נדלקה בדרך לעבודה וגם ככה הייתי באיחור. הסיבה היחידה שהמשכתי לנסוע (2 דק) היא שחשבתי שזה בעיה של חיישן.

הרכב כרגע במוסך בבדיקה של מערכת הקירור.

 

כמה שאלות בשביל הידע הכללי להבא -

חובה לדלל את נוזל הקירור במים? מים 'רגילים' מהברז או מזוקקים?

ואיפה אפשר להשיג G12+? במורשה באילת אין לא + ולא ++.

×
×
  • תוכן חדש...