Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחרי 25 שנה הגיע תורה - פרוייקט שיפוץ מרצדס 1949 170V


zvir
שימו לב! השרשור הזה בן 1596 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עוד צעד קטן והפעם מכלול הדוושות ,

בעיקרון המכלול בנוי בצורה פשוטה ביותר, ציר אשר עובר בתוך אחד ממוטות השלדה, כאשר עליו "מתנדנדות", דוושות הבלם והמצמד (דוושת המצערת מעוגנת על הבודי עצמו בניפרד).

 

ניתן להבין משרטוט זה את אופי ההרכבה,

attachment.php?attachmentid=293029&stc=1&d=1340275302

 

פירוק המכלול מהרכב פשוט והוא עובר לשולחן הניתוחים לפירוק לגורמים.

attachment.php?attachmentid=293022&stc=1&d=1340275302

 

attachment.php?attachmentid=293023&stc=1&d=1340275302

attachment.php?attachmentid=293024&stc=1&d=1340275302

 

דוושת המצמד שמהווה סופית ואבטחה מצידו האחד של הציר מסרבת להשתחרר ורק לאחר הפעלץ לחץ עצום עם בתוספת שמן ומכות שכנוע קלות מסכימה להיפרד מהמוט.

attachment.php?attachmentid=293025&stc=1&d=1340275302

 

בנתיים הדוושות נשלחו יחד עם עוד כמה פריטים לאביחי ממצבעת חזי לניקוי חול וצביעה באבקה.

attachment.php?attachmentid=293026&stc=1&d=1340275302

 

כאשר הוצאתי את המכלול מהשלדה ידעתי שאמורות להיות בוקסות אשר מאפשרות לציר תנועה חלקה בתוך השלדה (מספר 20 בשרטוט ), אך לא הצלחתי לראותם, לבסוף לאחר גישושים עם מברד הבחנתי בזכר קדום לבקדות אשר ייצרו מפלסטיק פשוט ומצבם היה אנוש...

לכן נשלח הציר יחד עם הבוקסות לחריטה ויצירת בוקסות חדשות

attachment.php?attachmentid=293027&stc=1&d=1340275302

 

בדוושת הבלם המצב היה אנוש עוד יותר :lol: ,כאשר הבוקסה המסכנה ששתלו שם (גם היא מפלסטיק פשוט) החלה להיעשות אובאלית ,פשוט ליפפו עלייה רדיד ברונזה כדי להחזירה למידה גדולה יותר וקיוו לטוב , כן כן דוות הבלמים אינכם טועים....

attachment.php?attachmentid=293030&stc=1&d=1340275650

IMG_5848.JPG

IMG_5850.JPG

IMG_5853.JPG

IMG_5854.JPG

IMG_5855.JPG

IMG_5878.JPG

1דוושות.jpg

IMG_5883.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זהו המעבר בשלדה למוט ובוקסות הברונזה, עם הבוקסות לפני הכנסתן,

 

attachment.php?attachmentid=293031&stc=1&d=1340275787

לאחרי ההנכסה , יש לשים לב שלבקשתי נחרטו הבוקסות במידה כזו שכאשר אסחוף אותן למקומן לא יהיה צורך במקודד והם יתאימו לציר בדיוק. אחרת יכול להיווצר מצב שבו הציר לא יכנס ויהיה צורך בשימוש במקודד.

attachment.php?attachmentid=293032&stc=1&d=1340275787

 

לאחר מכן מגיע הקפיץ בצמוד לשלדה (כאשר יש לו חור לנקודת עיגון בשלדה) בוקסת מרווח ודוושת הבלם עם הבוקסה החדשה.

*ולמהדין - לא לדאוג הדחיף נמצא רק לצורכי מדידה והוא יימסר בהקדם עם המנה הבאה לגלוון ותיקון האובאליות כמובן :wink:

attachment.php?attachmentid=293033&stc=1&d=1340275787

 

דוושת המצמד תופסת את מקומה עם פין נעילה חדש והמכלול נראה לא רע

attachment.php?attachmentid=293034&stc=1&d=1340275787

 

 

עד כאן להיום, כרגע ממתינים למסר נוסף של חלקים להגעה מרחבי העולם, צינורות הבלמים הקשיחים ממתינים גם כן, הולחט להשאיר את המידה המקורית המילימטרית ולא להסב לאינצ'ית ולכן העיניין מתעכב מעט, והסרן האחורי מוכן להרכבה וממתין לתורו גם-כן.

 

סוף שבוע נעים

IMG_5889.JPG

IMG_5893.JPG

IMG_5896.JPG

IMG_5901.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קטונתי, אך בכל זאת אומר כל הכבוד.

רמת השיפוצים המקיפים הולכת ועולה. במקביל למרצדס הזו משתפצות הרום כרמל, היורופה, הסופר 7, הרובר של ישראל, הרובר של דרור והפרוייקטים של ליאור ב. (שהציב את הסטנדרטים :-D) ועושה רושם שהסטנדרטים עולים מיום ליום.

בהצלחה לכולם.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קטונתי, אך בכל זאת אומר כל הכבוד.

רמת השיפוצים המקיפים הולכת ועולה. במקביל למרצדס הזו משתפצות הרום כרמל, היורופה, הסופר 7, הרובר של ישראל, הרובר של דרור והפרוייקטים של ליאור ב. (שהציב את הסטנדרטים :-D) ועושה רושם שהסטנדרטים עולים מיום ליום.

בהצלחה לכולם.

 

זה דבר אחד (ונחמד לגמרי) לשפץ מכוניות כמו רום כרמל/אירופה/סופר 7 (קלות לטיפול, זמינות חלקים, לא כל כך זקנות באופן יחסי), לעומת השיפוץ של המרצדס הזו ושל הרוברים - מכוניות בנות 60 שנים פלוס, אשר בהן צריך לשחזר ולייצר חלקים שלא בנמצא ושבהן הצורך (והרצון) לשמירה על מקוריות והקפדה על קוצו של יוד הם מעקרונות השיפוץ הראשונים. אני עוקב אחרי השיפוצים הללו ומוריד את הכובע. רחוקה הדרך בין מכוניות הפיבר למכוניות הללו...

והס מלהזכיר את "השרוט" מכולם - ליאור ברוך - המדובר לא באדם, אלא בתופעה... :-D

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אט אט ממשיכים להתקדם, וכעת בזמן שממתינים לשללוחים מחו"ל עוברים שלב נוסף ובפעם הראשונה נוגעים בחלק מיחדית הכח, התמסורת.

 

את דגמי ה 170 לאורך השנים ציידה מרצדס בתמסורת בעלת ארבעה הילוכים קדימה ואחד אחורה (מסונכרנים) מבית ZF כמובן, למזלנו לא היו שינוים רבים לאורך השנים אלא שאת הדגמים המוקדמים יותר (דגמי ה V) ייצרו עם תיבת הילוכים בעלת גוף בודד (גוף התיבה וה"פעמון" מה שנקרא ה Bell Housing ) ובדרמים המאוחרים יותר (Va,Vb ,S וכד') שיווקה עם גוף נפרד לתיבה ופעמון מתפרק. כמובן שהתיבה המורכבת אצלנו ברכב היא מדגמים הראשונים ועל כן היא נדירה יותר , אך בגדול אין שינויים מהותיים בקרבייה...

 

להלן סכמת התמסורת:

attachment.php?attachmentid=296585&stc=1&d=1342272759

לעבודה,

 

ראשית יש לפרק את התיבה מהמנוע, מתבצע בקלות רבה ע"י שחרור מספר ברגי 19, חדי העין ישמו לב שישנם אף מספר ברגים חדשים, זה משום שלפני מספר שנים הוחלף המצמד לחדש ואיתו מספר רכיבים נוספים.

כמו כן התיבה סבלה מנזילת שמן מהותית מהיציאה האחורית שלה אשר ניתן לזהות.

attachment.php?attachmentid=296570&stc=1&d=1342271937

 

המצמד החדש (ישן) מתגלה תוך דקות

attachment.php?attachmentid=296571&stc=1&d=1342271937

 

והרי התיבה נפרדה בקלות ,שימו לב לדבר מעניין, ניתן לשים לב לחלונית ליד המספר הקטלוגי, שדרכה אמור לעבור צינור שימון למיסב הלחץ. לאלו מכן שאינם זוכרים את צינור זה ביטלנו בזמן שיפוץ מערכת השימון המרכזית בגלל שהמיסב הוחלף לכזה ללא צורך השימון חיצוני.

attachment.php?attachmentid=296572&stc=1&d=1342271937

 

לפני המעבר לשולחן הניתוחים שוטפים את התיבה עם סולר בעמדת השטיפה.

attachment.php?attachmentid=296573&stc=1&d=1342271937

 

 

זהו בית הפעמון ,והמיסב החדש אשר לא מצריך שימון יזום.

attachment.php?attachmentid=296574&stc=1&d=1342271937

 

לאחר השטיפה מתחיליפ בפירוק, תחילה את כיסוי התיבה אשר יוצא יחד עם בורר ההילוכים, ומיד מתגלים גלגלי השיניים.

attachment.php?attachmentid=296575&stc=1&d=1342271937

 

ע"י מספר ברגים מסירים את הכיסוי הקדמי והאחורי (לצערי אין תמונות) חולצים את המיסבים ואז ניתן לשלוף את זוג המוטות וגלגלי השיניים.

התיבה בעלת ארבעה מיסבים כדוריים בסך הכל, שנים גדולים למעלה ושנים קטנים יותר מלמטה.

המיסבים העליונים מיוחדים במינים, וזאת משום שהם בעלי טבעת אבטחה מובנית (מסומנים באות N בקוד המיסב,לצורף הענין כאן היו מיסבי 6306N) מסיבים אלו יקרים ביותר ולמזלי הצלחתי למצוא כמה באיכות מעולה ובזול ב"בית המיסב" בא.ת חולון ועליהם עוד ארחיב בהמשך.

 

attachment.php?attachmentid=296576&stc=1&d=1342271937

 

גלגלי השינים לאחר שיצאו מהתיבה, ניתן להבחין במיסבים ובטבעת האבטחה.

attachment.php?attachmentid=296577&stc=1&d=1342271937

IMG_5902.JPG

IMG_5904.JPG

IMG_5908.JPG

IMG_5914.JPG

IMG_5912.JPG

IMG_5916.JPG

IMG_5920.JPG

IMG_5921.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוכרים את הנזילה מכיון היציאה האחורית ש התיבה? ובכן זוהי הסיבה, מחזיר שמן עתיק מאוד (עוד עשוי מפח) מתפורר,

יטופל בהמשך

attachment.php?attachmentid=296578&stc=1&d=1342272759

לאחר השטיפה והסרת שומנים החלה העבודה השחורה והיא שפשוף במברשת פלדה והסרת החלודה מכל השנים, והרי התוצאות

 

attachment.php?attachmentid=296579&stc=1&d=1342272759

 

 

בכדי להבטיח שקט מחודה לזמן מה תחילה צבענו את התיבה במספר שכבות של פריימר נוגד חלודה.

attachment.php?attachmentid=296580&stc=1&d=1342272759

 

לאחר מכן מספר שכבות של צבע שחור מט אשר עמיד בחום רב, מכיוון שהתיבה תהיה מחוברת למנוע .

attachment.php?attachmentid=296581&stc=1&d=1342272759

 

מתקמים הלאה ועוברים לטפל בגלגלי השיניים התחתונים, כלל הגלגלים נבדקו גם המרווח בינהם וכמובן המוט ונמצאו במצב תקין ובטווח ההגדרה של מרצדס, הולבשו ההמיסבים התחתונים ואיתם המוט למקומו.

ניתן לראות בצד שמאל למטה את הגלגל אשר אחראי על שילוב ההילוך האחורי.

attachment.php?attachmentid=296582&stc=1&d=1342272759

 

ומבחוץ

attachment.php?attachmentid=296583&stc=1&d=1342272759

 

המוט התחתון במקום ועוברים לטפל המוט העליון, ההילוך הראשון כאן מקודר למוט דרך מיסבי סיכה, כ 74 מחטים בגודל 2.5X9.8 ממ אשר גם אותם התמזל מזלי ומצאתי ב"בית המיסב", הליך ההרכבה מפורט בספר המוסך של הרכב ותחילה יש לגרז את המוט בשכבה יפה של גריז:

attachment.php?attachmentid=296584&stc=1&d=1342272759

ע

ע

IMG_5925.JPG

IMG_5928.JPG

IMG_5932.JPG

IMG_5940.JPG

IMG_5944.JPG

IMG_5945.JPG

IMG_5946.JPG

sceam.jpg

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממשיכים עם מיסבי הסיכה:

attachment.php?attachmentid=296588&stc=1&d=1342273435

 

ובעבודה חורקת שינים עם פינצטה ממקמים את המיסבים במקומם בשתי קומות

attachment.php?attachmentid=296589&stc=1&d=1342273435

ובזהירות ממקמים את גלגל השינים במקומו.

 

attachment.php?attachmentid=296590&stc=1&d=1342273435

המוט העליון עצמו מורכב משני חלקים, ההכנה קשה ומסובכת הרבה יותר ממהוצאה וזה משום שהגל התחתון במקומו ללא יכולת תזוזה, לבסוף המשימה בוצעה בהצלחה והגל כמעט במקומו.

 

attachment.php?attachmentid=296591&stc=1&d=1342273435

אלו הם המיסבים המיוחדים, שימו לב לטבעת האבטחה והמגרעת הייעודית , זו על מנת שהמיבה יישב בדיוק במקומו ללא יכולת לזוז קדימה או אחורה, ולאחר מכן שיהיה ניתן לחלוצו ביתר קלות. (ע"י שימוש במגרעת)

attachment.php?attachmentid=296592&stc=1&d=1342273435

 

המיסב הקדמי, עם שתי טבעות אבטחה אחת חיצונית והשנייה פנימית

attachment.php?attachmentid=296593&stc=1&d=1342273435

ומאחור, שימו לב שהמיסבים הולטים מעט, זהו כיוון עדין שמבצעים עם מיקרומטר בכדי שגלגלי השינים ימוקמו נכון אחד אל מול השני, ובמידת הצורך מוסיפים "שימסים" - טבעות מרווח בין המיסב לבין גלגלי הישנים, או לבין כיסוי התיבה.

attachment.php?attachmentid=296594&stc=1&d=1342273435

 

לכיסוי הקדמי, היכן שיישב מיד מיסב הלחץ והמזלג גוזרים אטם

attachment.php?attachmentid=296595&stc=1&d=1342273435

IMG_5947.JPG

IMG_5950.JPG

IMG_5954.JPG

IMG_5955.JPG

IMG_5959.JPG

IMG_5962.JPG

IMG_5963.JPG

IMG_5964.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיר השמן הסורר חולץ בהצלחה עוד בשלב הפירוק ולמצוא מחזיר שמן במידתו הייחודית הייתה משימה לא קלה, ונמצא רק בארה"ב ו-? ניחשתם נכון, ב"בית המיסב", וזאת בגלל גובה הדופן שלו שיחסית גדולה.

מחזיר השמן החדש נלחץ למקומו והכיסוי לאחר שנגזר אטם גם לכיסוי האחורי (ונמרח הסילירון ייעודי) הורכב למקום.

attachment.php?attachmentid=296596&stc=1&d=1342274063

המזלג תופס את מקומו לאחר כיוון וננעל עם בורג הכיוון הזעיר

attachment.php?attachmentid=296597&stc=1&d=1342274063

 

 

החלק בעל שלושת החורים אשר מורכב בסוף התיבה מתחבר לגל ההינע ותפקידו להוציא את הכח לסרן האחורי כמובן,

גם לו יש כיוון וזה מתבצע ע"י האום המרכזי שניתן לראות, כאשר מחזקים הוא בעצם מבטל את החופשים שנשארו, וכאשר מגיעים למידה הנכונה הוא מאובטח ע"י דפיקת פלטת האבטחה שרואים.

attachment.php?attachmentid=296598&stc=1&d=1342274063

 

 

הכל מורכב ולאחר בדיקה פיסית של כניסת ההילוכים ותפקוד המזלג נראה כי הניתוח בוצא בהצלחה :-D .

עוד שלב קדימה והתיבה תופסת את מקומה בצד ותמתין לזמנה כאשר היא תפגוד מחדש את המנוע.

ושוב, תמונת "לפני ואחרי" קטנה

attachment.php?attachmentid=296572&stc=1&d=1342271937

attachment.php?attachmentid=296599&stc=1&d=1342274063

 

עתודה ושבוע טוב לכווולם :-)

IMG_5980.JPG

IMG_5983.JPG

IMG_5988.JPG

IMG_5990.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

השלב הבא- צינורות הבלם הקשיחים,

וכן כשמם כן-הם ,לא קש קשיחים אלא גם קשוחים. סאגת צינורות הפלדה נשמכה זמן רק באופן יחסי וזה מפאת כמה קשיים שצצו בדרך .

תחילה נספר מעט רקע, כאשר אנו אומרים "צינורות בילום" מיד כולם חושבים על אותם ארבעה (בדרך-כלל) צינורות גומי בקצהו של כל אתחת מפינות הרכב, אשר תפקידם לחבר את צלחת האופן באופן גמיש למערכת הבילום הכללית. דווקא את צינורות אלו (הגמישים) השגתי ללא כל בעיה באייביי דררך יצרן ארגנטינאי אשר מייצר צינורות לפי דרישה ומפעלו פועל לפי תקנים מחמירים ועומד גם בתקני האיחוד האירופאי וגם בתקני ה SAE ,לכל ארבעת הצינורות שלימתי 35 דולר הם הגיעו עד לפתח ביתי ללא כל בעיה, חשוב לציין שחיפשתי צינורות זהים או דומים בארץ ולאחר שקיבלתי הצעה של 250 ש"ח לכל צינור ירדתי מהפרק למרות הפטריוטיות ...

חלק נוסף במערכת הבילום הם אותם צינורות פלדה קשיחים אשר תפקידם להעביר את הלחץ הנוצר במשאבה המרכזית אל קצוות הרכב (סמוך לכל גלגל) שם מתחבר אליהם הצינור הקשיח וסופו השני במשאבת האופן.

 

פריסת מערכת הבלמים מוצגת בתרשים הבא:

attachment.php?attachmentid=299164&stc=1&d=1343568008

 

מסובר במערכת פשוטה למדיי ולאחר שכלל המשאבות חודשו, הצינורות הגמישים נרכשו ורוב העבודה נעשתה נותר רק לחדש את צינורות הפלדה אשר מצהם היה בכי רע וחלודים ביותר.

 

בספר הרכב מתואר שימוש בצינורות 6X4 ממ (עובי דופן של 1ממ) ומתואר אופן ההחלפה ויצירת הקונוסים, לכן הלכתי לי א.פ.ל הידראוליקה ברחוב שונצינו שבתל אביב לרכוש צינור 6 ממ לפי מפרט מרצדס, בקצרה אספר כי לאחר שרכשתי נמצא כי הצינור אינו מתאים לכלי יצירת הסופיות ולאחר נסיון מר מאוד בהחלפת הצינור אצל א.פ.ל (שם פשוטו כמשעמו בעטו אותי החוצה למרות שלא נעשה כל שימוש בצינור ולמרות שהייתה ביידי החשבונית) החלטנו בהמלצת בני ל. ומס מכובדים נוספים להעביר את המערכת לצינורות אינצ'ים בקוטר 4\1 אינצ' (6.35 ממ).

הצינורות נרכשו (אצל "ספרקו" - במחיר שפוי הרבה יותר ובאדיבות רבה- מומלץ! ) וכעט למלאכה:

 

1. להלן הצינורות החדשים ומכשיר הכיפוף.

attachment.php?attachmentid=299165&stc=1&d=1343568008

 

2.תחילת יש למדוד את הצינור אותו רוצים לשכפל ולחתוך באמצעות עכלי ייעודי לחיתוך צינורות לפי המידה, ולאחר מכן מתחילים לכופף בכיוון ובמיקום הרצויים את הצינור החדש. נוח לשים את הצינור הישן במסוך לכלי בכדי להקל על דיוק מיקום הכיפוף.

attachment.php?attachmentid=299166&stc=1&d=1343568008

 

3.לאחר החיתוך קצה הצינור נראה באופן הבא ,שימו לב לקצוות המתכת אשר נכנסים פנימה ,לכן יש לשייף אותם לפני תחילת יצירת הקונוסים.

בשלב זה חשוב להשחיל את ההברגות משום שהשלב הבא הוא כבר יצירת הקונוסים ולא יהיה ניתן להכניסן.

"attachment.php?attachmentid=299167&stc=1&d=1343568008

4.עיגון הצינור על הכלי הייעודי ו"גילוף" פניים הצינור בצורה עדינה.

attachment.php?attachmentid=299168&stc=1&d=1343568008

5.לאחר מכן נעזרים בשופין ומשייפים מעט את קצהו החיצוני של הצינור, מודדים באמצעות הפטמה ליצירת קונוס כפול את גובה הצינור הבולט, כאשר הוא בולט כ 4\3 מגובה הפיטמה אפשר לנעול את הצינור.

attachment.php?attachmentid=299169&stc=1&d=1343568008

6.כעט מכניסים את הפטנה לתוך הצינור ובזרת ה"מכבש" המסופק בערכה, לוחצים את הצינור עד אשר הפיטמה נוגעת במלחצים

attachment.php?attachmentid=299170&stc=1&d=1343568008

7.לאחר שלב זה אנחנו בחצי הדרך וקצה הצינור נראה באופן הבא:

attachment.php?attachmentid=299171&stc=1&d=1343568008

sceam brakes.jpg

IMG_5992.JPG

IMG_5994.JPG

IMG_5999.JPG

IMG_6001.JPG

IMG_6002.JPG

IMG_6004.JPG

IMG_6005.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

8.לאחר השימוש בפטמה מחזירים את המכבש ומבצעים נעלה סופים הפעם ללא הפיטמה והתוצאה היא קונוס-כפול, מה שנקרא Double-flare ,

attachment.php?attachmentid=299182&stc=1&d=1343569734

 

9.מעט מהכיפופים היותר בעייתיים ,מחוברים כבר למרכזיית המשאבה הראשית

attachment.php?attachmentid=299183&stc=1&d=1343569734

 

10.מחוברים כבר לצלחת האופן ,שימו לב לצינורות הגמישים אשר תפסו את מקומם גם-כן

attachment.php?attachmentid=299184&stc=1&d=1343569734

 

וכמנהגנו תמונה קטנה להמחשת ה"לפני":

attachment.php?attachmentid=299185&stc=1&d=1343569734

 

 

לסיכום ביצוע צינורות פלדה לרכבכם אפשרי וגם חוסך עלויות רבות, אני קיבלתי הצעות של משהו כמו 500 ש"ח לחצי מערכת, וכמובן שאין כמו ההנראה והלמידה אשר בביצוע פרוייקטים לבד.

 

שבוע טוב !

IMG_6008.JPG

IMG_6056.JPG

IMG_6057.JPG

IMG_5154.JPG

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1596 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...