Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים ערב טוב, היה לי קשה לנסח כותרת אז הלכתי על זאת.

השאלה שלי היא כזו, אני עובד בעסק שעושה תיקונים של מוצרים X לא משנה.

 

מידי יום ביומו באים טפו טפו טפו הרבה מאוד לקוחות וחברות גדולות אשר משאירות ציוד לתיקון.

 

יש לקוחות שהמוצר שלהם לא שווה תיקון או מתוקן אך הם אינם באים לקחת אותו.

במידה כזו מה יכול המעסיק שלי לעשות? האם הוא יכול למכור את המוצר או לזרוק אותו לפח למרות שאותו מוצר שוכב כבר כמה חודשים \ שנים בעסק שלו.

 

במידה והלקוח חותם על טופס בוא הוא מתחייב לקחת את המוצר אחרי Y זמן האם החוק מאשר שימוש כרצונו של בעל העסק במידה והלקוח לא מגיע לקחת את המוצר.

פורסם

אני מניח שמי שמקבל אליו את המוצר לוקח מהלקוח דרך כלשהי להתקשר איתו. אז אני חושב שמין הראוי לבקש מהלקוח להתחייב לבוא לקחת את המוצר שלו בתווך זמן מסויים אחרי שיצרתם איתו קשר והודעתם לו שהמוצר מתוקן ומוכן, אם הוא לא מגיע תוך הזמן שהוקצב, צרו איתו קשר שוב, תנו לו הארכה ותודיעו לו שאם אחרי ש"נגמר הזמן" הוא לא מגיע לקחת את המוצר אתם עושים בו כאוות נפשיכם.

אחרי הכל, מצד אחד צריך להיות הוגן עם אנשים, מצד שני, אתם לא מחסן ולא מזבלה של אף אחד.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

חוויתי מיקרה כזה.

ביום בהיר זרקנו מהחנות שעבדתי מספר זוגות אופניים שישבו וצברו אבק שנים.(חלק שמישים חלק לא)

הגיע בחור שטען שהשאיר אופניים לתיקון לפני כ 5 שנים. ועכשיו הוא רוצה אותם בחזרה:shock:

הסביר לו בעלה העסק, שעברו שנים ושהוא לא מחסן והאופניים נזרקו, נשאלה גם השאלה איפה הוא היה כל התקופה הנ''ל.

מסתבר שהבחור רק השתחרר מהכלא ולכן לא יכל להגיע ולאסוף את האופניים.

 

לדעתי, להוסיף סעיף לטופס "תיקון ציוד", במידה ואחרי X זמן הY לא תאסף ע''י הלקוח, העסק יפנה את הY לתחנת המיחזור הקרובה.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

ראיתי בכמה בתי עסק איזה שהוא ניסוח כללי

שמסביר את הגבלת האחריות על מוצרים שנשכחים -

במילים אחרות, כתוב באופן מפורש שאחרי כך וכך ימים

החנות תזרוק את הסחורה/מוצר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הענין הוא שאני מכיר שיש חוק של אחסון שהוא 7 שנים האם זה נכון?

 

ראיתי שהפקידות בעסק מתקשרות לאותם אנשים שלא באים לקחת את הציוד שוב ושוב ושוב לדוגמא מוצר ששוכב בעסק כבר שנה והלקוח מתחייב לבוא כל שבוע מחדש.

 

לפני שבועיים ניגש לעסק בחור שטען שהשאיר שם לתיקון כלי מסויים שעלותו Z, מבדיקה שערכנו נמצא שאכן היה מוצר כזה לפני 3 שנים, אותו בן אדם מאיים בתביעה במידה ולא יוחזר לו המכשיר.

 

כשאר משאירים משהו בעסק מקבלים פיתקית עם שם ומספר ככה שהלקוח שמגיע נותן את הפתקית ומיד מוצאים את השייך לו, הבחור הזה כמובן לא הביא שום דבר..

 

אני מדבר על שאלת החוקיות בנושא הזה?

האם אני בתור בעל עסק יכול כרצוני לרשום ולהחתים לקוח שבמידה והמוצר שלו מוכן או לא ראוי לתיקון שוכב אצלי מעל חודש אני יכול לעשות בו כרצוני.

 

לבחור מעלי האם ראית חתימה של הלקוח שהוא מסכים לזה? ואותו לקוח יכול לטעון שזה לא הוא חתם בכלל.

 

מענין אותי איך מתמודדים אם מצב שכזה.

פורסם

אני הייתי פשוט מאוד מוסיף סעיף שמעל לפרק זמן מסויים שהודעתם לו שעליו לקחת את המוצר שלו אתם תגבו ימי אחסנה, תאמין לי שהם ירוצו לאסוף את המוצרים.

 

לבחור שחזר אחרי 3 שנים תאמרו, שיתן לכם הערכה לגבי שווי המוצר, אתם תאמרו לו שהוא צריך לשלם ימי אחסנה על הזמן שזה ישב בחנות עד שהוא הגיע לקחת, עכשיו תשאלו כמה הוא חייב לכם.

פורסם

לבחור מעלי, הם עשו את הרעיון הזה גם.

לא עובד!

הם צריכים פתרון למקום, כי העסק עצמו לא גדול וכל לקוח שישאיר שם משהו בסוף ערמות של זבל יהיו שם, אני מחפש פתרון לעניין הזה.

פורסם

שלט גדול.

וכאשר משאירים מוצר לתיקון חותמים על אישור שבמידה וX זמן שעובר. והמוצר לא נלקח.

המקום רשאי למכור / לזרוק / לעשות מה שהם רוצים איתו. בשביל להחזיר את עלות התיקון.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

למיטב ידעתי חוק האכסון המדובר (7 שנים) , מדבר בעצם רק על מסמכי הנהלת חשבונות וארכיון של החברה. למען הסדר הטוב , ושלילת חשדות לפולישטיקים והלבנת הון במקרה של ביקורת של מס הכנסה.

פורסם

אני יודע שבהרבה חנויות של תיקון, ואפילו חנויות משקפיים (שאתה משלם ואמור לבוא לקחת זוג חדש), רשום לך בשלט גדול (או על החשבונית) "אין אחריות על מוצרים שלא נלקחו לאחר 50 יום"

פורסם

מדינה מסודרת :-D והנושא מוסדר בחוק השומרים.

 

הסעיף הרלבנטי

 

11. בעל נכס שלא קיבלהו בחזרה

 

שומר הזכאי להחזיר את הנכס לבעלו ועשה את המוטל עליו כדי להחזירו, אלא שבעל הנכס לא קיבלהו, רשאי לבקש מבית המשפט הוראות מה יעשה בנכס ויהא פטור מכל אחריות אם פעל בתום לב לפי הוראות בית המשפט; ואם היה שומר שכר או שואל, תהא אחריותו לאבדן הנכס או לנזקו וזכותו לשיפוי כשל שומר חינם, אף בלי שביקש הוראות מבית המשפט.

חוק השומרים.doc

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ניתן לקחת כרטיס אשראי לערבון ולומר ללקוח כי במידה ולא יבוא לקחת את המוצר לאחר X ימים,

יישלם הלקוח דרך אותו כ.א דמי אכסון יומיים בסך Y שקלים.

כמו כן, יש לקחת שני טלפונים תקינים מהלקוח ליצירת קשר.

אם הנוהל הנ"ל יוסבר ללקוח והוא גם יחתום עליו בעת מסירת המוצר, אני מאמין שיהיה שיפור משמעותי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הבעיה שלא תמיד הלקוח מעונין להשאיר את הכרטיס אשראי שלו בתור ערבון ובעל העסק לא מעוניין לאבד לקוח בגלל הנושא הזה.

 

לגבי חוק השומרים, במידה וחתם בעל הנכס על דף שבוא הוא מתחייב לבוא לקחת את הסחורה שלו לא מאוחר מ X ימים ולא הגיעה לקחת וזרקתי לפח את הסחורה שלו אחרי שעבר X ימים + תקופה מסויימת האם הוא יכול לפנות לבית משפט לפיצויי?

×
×
  • תוכן חדש...