Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

מדובר ברכב של חברה לעבודה.

שברולט ויוונט 2007 אוטומט,יש פעמים (בזמן האחרון אחת ליומיים) לאחר ההנעה

מכניסים הילוך D הרכב מכניס את ההילוך באגרסיביות מכוערת.

ונורית "בדוק מנוע" נדלקת אוטומטית.

מעבירים ל R לוח השעונים מראה R ו D יחד,ושוב מרגישים את המכה האגרסיבית.

הרכב חובר למחשב במוסך המרכזי ולא ממש נראה שהם הבינו את התקלה.

על רגל אחת בעל המוסך אומר לי "יש לפעמים איזשהו נתק בין ידית ההילוכים לגיר והגיר לא יודע איזה הילוך הוא נמצא

ולכן הוא נכנס למצב חירום והמכה שאני מרגיש היא בגלל שהכנסתי הילוך כלשהו והגיר מתבלבל בין 2 הילוכים שונים"

באמת שהוא לא ידע להסביר יותר מזה,הוא התקשר ליבואן (או למישהו מוסמך אחר) בשאלה האם להחליף שמן

והוסבר לו שהגיר מת עם השמן ולא מחליפים שמן גיר ברכב הזה. חשוב להדגיש שהרכב עבר רק 100 אלף ק"מ

יש למישהו תשובה תכנית למקרה כזה?

בעל המוסך ממליץ (המרכזי) לתת לגיר "לגמור" ולהגיע אליו לפתוח אותו ולהבין את הבעיה שלו.

כשאני משחק עם הילוכים במצב הנ"ל משחק בין N ל P בעדינות מחזיר אותו למצב נורמלי.

מלבד זה בזמן נסיעה אין שום בעיית הילוכים הוא מעביר אותם טיפ טופ וללא מכה כלל.

נ.ב

לאחר שהרכב מגיב בצורה כזאת עם הגיר ,"וחוזר לעצמו" כשאני משחק עם ידית ההילוכים נורית ה "בדוק מנוע" נעלמת כאילו לא הייתה בעיה אף פעם.

פורסם

אין קשר לשמן גיר.

אין שום בעיה להחליף שמן. זה יכול רק להועיל לגיר, על התקלה הזו לא יהיה להחלפה כל השפעה.

לפי תיאורך הבעיה במתג מצב ההילוך (או צמת הרכב בין המתג למחשב או במחשב הגיר, אך סבירות גבוהה לתקלה במתג).

תבקש שיחליפו מתג, אבל תדרוש לדעת שאם זה לא ניפתר, שיחזירו את הישן ולא יחייבו. למוסכים מורשים יש את היכולת לעשות את זה.

בהצלחה.

פורסם

כתבת שכשאתה מעביר ל D כתוב על הצג D ו R ביחד. זאת ועוד, כתבת שבעל המוסך דיבר על נתק בין הידית לבין הגיר.

המתג הוא המחבר האינפורמטיבי בין הידית לגיר.

בעיקרון, אם אתה מהאזור, אתה מוזמן לקפוץ אלינו לחבר מחשב ולבדוק קצת יותר לעומק.

פורסם

כנראה בעיה אלקטרונית, לזהות אותה זה לא קל כי זה יכול להגיע מכמה מקומות.

 

הבעיה שזה דייהו, וכנראה יש לה מחשב בכמה שקלים, שלא יודעים לקרוא את התקלות שלו.

 

 

לא מבין מה זאת השטות הזאת, "אסור להחליף שמן גיר". (אם תשאל אותם הם יגידו כי השחיקה והמשקעים של הגיר נמצאים בשמן הנוכחי, ואם תחליף יהיו חופשים" חרטה של מוסכים שרוצים שיהרס לך הגיר).

 

מחליפים ועוד איך שמן גיר, רצוי כל 60KKM לרוב המכוניות (בעיקר היפניות).

 

במצב של היום עם החום של הארץ, גם בגירים אטומים מחליפים בטווחים גדולים יותר אבל מחליפים, השמן מאבד מסגולותיו.

פורסם

בוקר טוב,

כפי שספי ציין כנראה והבעיה נובעת מבורר היילוכים שנמצא על הגיר מבחוץ (אם תפתח מכסה מנוע תוכל לראות אותו בחלקו העליון

של הגיר בצד שמאל,בצבע שחור, במקום בו מתחבר הכבל שמגיע מידית ההילוכים).

זו חלק לא יקר יחסית (כ - 350 ש"ח לפני מע"מ) ויש להם נטיה להתקלקל.

לאחר ההחלפה צריך לכוון אותו כך שתצוגת ההילוכים תראה את כל ההילוכים באופן תקין.

אשמח לעזור.

איל

פורסם

בוקר טוב..

וכן ירבו כמותכם

התקלה היא "במתג מצב ההילוך" כמו שאמר ספי, וכמו שהוסיף "סופר גיר" .

עלות החלק 950 ש"ח כולל , עלות העבודה 250 ש"ח כולל.

הגעתי למכון גירים בבאר שבע סיפרתי לו "במה ספי חושד" והתברר שהחשד הוצדק , יום אחד המתנה לחלק יום שני עבודה על החלק והגיר מעביר כמו חדש.

אז תודה רבה לכם

×
×
  • תוכן חדש...