Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מאחר ואני עומד לקבל את הספארק בימים הקרובים אני כבר רוצה לרכוש קמפוננט חדש 4".

אני מחפש קומפוננט שיתן צליל רך ונעים, מדוייק ואיכותי.

מה שיגביר אותו הוא ג'נסיס פרופיל 4, אני לא מעוניין בהגברה אקטיבית השימוש יהיה בקרוס הקומפוננט.

תקציב 800+- ש"ח.

 

 

תודה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

וכי למה?

 

קודם כל הDOTECH MK2 זה דגם שעבר זמנו, אם כבר דוטק אוביישן.

 

דבר שני - אני לא הייתי משקיע יותר מדי כסף ברמקול 4" - קשה עד בלתי אפשרי להשיג ככה סאונד סביר.

אם אתה מתנגד נחרצות לבניות אז תיאורטית אתה אמור להוציא גבוהים מהטוייטר, מיד-ריינג' מה-4" ואת כל הסקאלה הנמוכה מסאב שתחבר בבגאז'. הבעיה היא שיווצר לך פער בין התדרים שהרמקול 4" מסוגל לרדת אליהם לבין אלו שאתה רוצה שהסאב ינגן.

(אני כאילו מציע לך לבנות סוג של 3WAY) - מאוד מאוד בספק אם התוצאה תצא סבירה.

 

אופציה ב' - להתקין אחוריים סבירים ולהגביר.

 

שתיהן פשרה גדולה - תחשוב חיובי בכיוון של בניות או הכנסת אלמנט גדול יותר מ-4" שלא יכול לתת לך שום באס.

 

מה גם שרמקולים 4" איכותיים הם בעלי נפח שהרבה פעמים לא נכנס להכנות 4" מקוריות וגם מצריך שינויים.

 

* לא יודע מה המצב בספארק מבחינת מקום.

פורסם

היה פה בחור שפרסם התקנה שעשה בספארק, מקדימה הוא התקין דוטק אוביישן והוא היה מבסוט.

אני גם חשבתי לכיוון הדוטק אוביישן אבל אולי יש משהו נוסף שאפשר לנסות?

מצאתי סט של DLS R4,

http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_58

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

שמע, זה לא כל כך משנה DLS, מורל. ב-4" זה הכל SAME SAME - לא מספיק טוב. בסוף גם אתה תבין.

 

ממליץ לך בחום לדבר עם הבחור שהתקין את המורל וללכת לשמוע אצלו. אתה יודע לאנשים שונים סטנדרטים שונים.

 

אני התקנתי בזמנו קדמיים 4" של בוסטון - רמקול 4" לא זול עם הרבה ביקורות טובות - סבבה יחסית ל-4" על הפנים יחסית ל-6.5 ב-100 שקל של קנווד. תבין מזה מה שאתה רוצה. אין כמו רושם אישי

פורסם

אכן מקומפוננט 4" יהיה קשה מאוד להפיק תדרים נמוכים ולכן אתה תרגיש חוסר בנמוכים גם בקומפוננט של 500 שקלים וגם בקומפוננט של 1500 שקלים.

 

אם אתה מקבל את זה ומתפשר- אז קומפוננט 4" שנכנס בתקציב, כמו דוטק לדוגמא, יהיה אחלה.

אם אתה לא רוצה להתפשר כ"כ- בניה לרמקול 6.5 היא חיונית. ותמיד תהיה לך שמורה האופציה למקם רמקול 4" כמידריינג' במקום הייעודי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...