Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אתמול החלפתי שמן ויש לי מפתח ברגים שמהבהב במסך של המחשב דרך.

 

מישהו יכול להסביר לי איך אני מאפס את המחשב? מצאתי משהו באינטרנט שצריך להדליק סוויץ'

ולהגיע למסך של כמה נשאר לי עד הטיפול הבא, אבל אין לי מסך כזה, מה אני עושה לא נכון?

 

תודה מראש לעוזרים.

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

מתוך ספר נהג של מודל 2007 :

 

 

אתחול התצוגה לאחר ביצוע טיפול תקופתי במועדו

 

בצע אתחול של תצוגת "מרחק הנסיעה עד לטיפול התקופתי הבא" רק לאחר ביצוע טיפול תקופתי על-פי המועד המצוין בחוברת

השירות והאחריות של מכוניתך. אם אתה מבצע החלפות שמן בתדירות גבוהה מזו המצוינת בחוברת השירות והאחריות, אל תבצע אתחול לאחר כל החלפת שמן. אין לבצע אתחול לאחר כל החלפת שמן כדי לא לדלג בשוגג על טיפולים תקופתיים אחרים הנדרשים לצורך השמירה על מכוניתך.

כדי לאפס את המרחק עד לטיפול התקופתי הבא, לחץ לחיצה של בערך 10 שניות על לחצן האיפוס עד לתצוגה קבועה של המרחק עד לטיפול התקופתי.

 

 

פורסם

אני אחזור על מה שאמרתי, לא מופיע אצלי המסך של כמה נשאר לי עד לטיפול התקופתי:roll:, כתוב לי CHANGE OIL SOON

למרות שהוא הוחלף:-)

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

יש לך מחשב דרך באוטו?

 

לחץ על לחצן שבקצה ידית המגבים עד שתגיע לתצוגת מרחק עד הטיפול הבא.

 

מה שנת הייצור של האוטו?

אולי במודלים שונים זה שונה.

 

 

פורסם

אני יודע איך להשתמש בו, גם לאפס דברים אני יודע, ספציפית המסך הזה לא מופיע אצלי. יש הכל רק הוסף מסך CHANGE OIL SOON ונעלם כמה ק"מ נשאר עד לטיפול.

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

תהיה במסך של Change oil soon , לחץ על לחצן הדפדוף שבידית ועל הלחצן איפוס על הלוח שעונים , לאחר 10 שניות הוא יהבהב,

אל תעזוב תחזיק עוד 3 שניות , המסך יתאפס לSIRVICE IN 30000

פורסם

תודה רבה חסכת לי 150 שקל :)

גם כן המוסכניקים האלה בבאר שבע..

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

בדקתי ביוטוב לא מצאתי, מצאתי באינטרנט ועשיתי כל מה שרשום, לאפס את המונה, אבל אני תמיד מאפס עם הלחצן שעל המגב, אף פעם לא השתמשתי בזה שעל הספידומטר, חשבתי שהוא מאפס רק את הקילומיטראז'.:lol:

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

×
×
  • תוכן חדש...