Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

אני הייתי רגיל עד לא מזמן להאזין לספרים מוקלטים בנגן שברשותי.

מאחר וקניתי רכב לפני כחודשיים, הזמן היחידי כמעט שיש לי זמן להאזין לספרים זה בזמן נהיגה ברכב.

ברכב שקניתי (מיצובישי לאנסר 04) מותקנת מערכת רדיו דיסק פשוטה אך אמינה של חברת סוני.

לצערי הרב לא כמו במערכות המודרניות, אין על הפאנל של המערכת כניסת אוזניות, כך שאי אפשר לחבר

פשוט את הנגן עם כבל למערכת. אני לא שוקל אופציה להחליף מערכת ברכב רק בגלל שאני לא יכול לחבר אליה

את הנגן, כי המערכת תקינה וחבל.

 

האם יש דרך אחרת כלשהי לעשות את זה בצורה פשוטה, חוץ מלקנות רמקול חיצוני לנגן שפועל על סוללות?

אין לי בעיה לעשות את זה, אבל אני חושש שזה יהיה שקט מדי וחבל לא לנצל את כל הרמקולים שיש כבר ברכב.

 

תודה לעוזרים!

פורסם

לאבא שלי יש משדר כזה ברכב, מתחבר אליו דיסק און קי, הבעיה שהוא לא קורא את הקבצים ברצף כרונולוגי.

רצף כרונולוגי לא חשוב כשמדובר בשירים, אבל במידה וזה ספר והמשדר הזה לא קורא את הקבצים כרונולוגית,

אז מדובר בסלט.

 

אולי בכל זאת אפשר בצורה כלשהי לחבר את הנגן למערכת?

פורסם
האופציה היחידה זה משדר FM והאיכות היא לא בדיוק טובה

שים לך רדיו אחר אני בטוח שגם הזולים יספקו אותך במקרה הזה

 

זו ממש לא האופצייה היחידה. היא אולי הכי זולה אבל לא היחידה.

יש תקציב? בינתיים חפש בגוגל cd2aux ותראה מה תקבל. 400-900 ש"ח ויש לך כזה או דומה ביד, כולל משלוח.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בדקתי באינטרנט, ראיתי שמחברים אותו לרדיו דיסק מקורי מובנה ואצלי הוא לא מובנה.

אני לא בטוח שאני אוכל לעשות את זה לבד, חוץ מזה המחיר הוא בערך של קניית מערכת

אחרת רק עם כניסת מיקרופון שמאפשרת חיבור בעזרת כבל.

אין איזה פתרון יותר זול? יצירתי? :-)

פורסם

אה, משום מה חשבתי שהתכוונת למערכת מובנת.

אם כך הפתרון הטוב ביותר יהיה להחליף למערכת עם כניסת AUX. ניתן למצוא מערכות משומשות כאלה גם ב 200 ש"ח, לא ביג דיל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תבדוק בחוברת של המערכת (אינטרנט),

יש סיכוי שיש חיבור בחלק האחורי של המערכת שניתן להאריך.

האם יש כפתור או אפשרות AUX בתפריטים?

×
×
  • תוכן חדש...