Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי פולקסווגן פולו 99

והנה ביום בהיר כבה לי המנוע באמצע הנסיעה.

טוב לא ממש ביום בהיר במשך תקופה לפני, כשהייתי עוצר עצירה מוחלטת היה לפעמים כבה לי המנוע.

לקחתי את האוטו למוסך בו אני מטפל באוטו (בגבעת שאול בירושלים) הכניסו את האוטו לבדיקה ולאחר

שבעה ימים ושבעה לילות הגיעו חכמי חלם למסקנה שאין שום בעיה באוטו. נו אז למה המנוע כבה באמצע

הנסיעה? לאלוקים פתרונים.

 

בשביל שתוכלו לעזור לי אכתוב כמה עובדות הידועות לי שעלו מהבדיקות.

 

א. המנוע והגיר בסדר על פי בדיקות מחשב ובדיקות ידניות.

 

ב. שמתי לב שהמנוע כבה כאשר הרכב מתחמם. כלומר כל זמן שהאוטו קר הוא נוסע אבל כאשר הוא מגיע לחום

הרגיל האוטו נכבה.

 

ג. ישנם רעשים של ניתוקים חשמליים ברגע שהמנוע כבה.

 

ד. המוסכניק טוען שיש התחממות של יחידות חשמליות אבל הוא לא יודע מדוע.

 

אם משהוא נתקל בבעיה דומה. או אם יש משהוא שמכיר האוטו באופן כללי

 

אני אשמח מאוד מאוד לעזרה.

 

אם אפשר לא להפריח ספקולציות.

פורסם

איזה מוסך משאיר אצלו את האוטו לשבוע שלם רק לבדיקה ?

אם אתה יכול להגיע לתל אביב, לך למוסך רון. הוא מקצועי ואמין ואני בטוח שהוא לא יצטרך להשאיר אצלו את האוטו שבוע.

פורסם

הדבר היחיד שאני מכיר בירושלים זה את הדרך למחניודה..

בכל מקרה, זה נשמע כמו בעיה חשמלית שאחרי כמה דקות של פעולת המאוורר המתח משתנה ומשבש את האלטרנטור ו/או מנוע הצעדים ולכן בעצירה הטורים לא יכולים להתייצב והמנוע נכבה. אם אכן זו הבעיה, מורשה פולקסווגן יגבה מחיר דמים (אם הם יצליחו לעלות עליה בכלל). שוב, אני ממליץ לך להשתדל ולהגיע לרון ברחוב המסגר בת"א, פשוט כי רק עליו אני סומך עם הסיאט קורדובה שלי, שזהה מכנית לרכב שלך.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בסופו של דבר.

 

הלכתי למוסך רון וקיבלתי שם טיפול מהיר מקצועי ואדיב מאוד.

 

הבעיות שנמצאו ממסר בקרת מנוע התחמם עקב חישן מהירות מנוע תקול.

 

הממסר שהתחמם פשוט כיבה את המנוע באמצע נסיעה.

 

לא יצאתי ממש בזול אבל המחירים סבירים. המקצועיות בתקלות מסוג זה מאוד חשובה מכיוון

שכיבוי המנוע התרחש גם לפני אך המוסכניק "המקצוען" בירושלים מצא מבחר תקלות שלא פתרו את הבעיה

כך למשל החלפתי קולר לגיר עשיתי ניקוי מנוע והחלפתי חיישן מצערת. בסיכום הענין חוסר המקצועית של ה"מקצוען" מירושלים

גרמו לי להוציא 3000 ש"ח כמעט לחינם.

  • ספונסר פורום
פורסם

תודה רבה לך על הפירגון ,אכן ממסר בקרת מנוע וחיישן מהירות מנוע פתרו את הבעיה .

נשמח לראות אותך אצלנו בהמשך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...