Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו M3, היש מצב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו

קיבלתי הצעה לקנות M3... שנת 97 יד ראשונה...

איך אני יכול לקבל הצעת מחיר על הרכב? יצחק לוי עושה זאת גם דרך הטלפון או שמא צריך ללכת אליו עם הרכב?

מה אתם אומרים? שווה לקנות רכב כזה או שלעזוב ולקנות איזה ספורטיבית חדשה יותר במחיר שלו (מחיר משוערך כמובן)

 

רמי

 

 

*בטעות כתבתי את זה ב"רכב כללי" אם אפשר להעביר את זה לקניה ומכירה של רכב אשמח

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

נראה לי שאתה מאוד משועמם...

 

כל פעם בא עם רעיון לקניית רכב אחר... :D

 

נראה לי שאתה באמת צריך לקנות קליאו ספורט ורק אז אתה תמצא שלווה :twisted:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:wink:

Finger's gonna kill me.

פורסם
נראה לי שאתה מאוד משועמם...

 

כל פעם בא עם רעיון לקניית רכב אחר... :D

 

נראה לי שאתה באמת צריך לקנות קליאו ספורט ורק אז אתה תמצא שלווה :twisted:

 

סתם קיבלתי הצעה היום

רציתי לדעת אם מה שהוא מבקש מוגזם מדי או הגיוני...

נתתי לו את ההצעה שלי. בנתיים הוא חושב עליה

נראה...

באם לא, תמיד אפשר למצוא איזה קליאו, לא? (אבל זה M3!! חלום חיי)

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

דווקא עם קליאו הוא לא ימצא מנוחה, הוא ימצא חיש קל את דרכו למוסך לטפל בבעיות קטנות ומעצבנות...

 

 

בקשר ל M3 , היחידה שמוכרת לי למכירה כרגע היא הצהובה שנת 97 קבריולט

והוא דורש עליה כחצי מליון שקלים... :shock:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דווקא עם קליאו הוא לא ימצא מנוחה, הוא ימצא חיש קל את דרכו למוסך לטפל בבעיות קטנות ומעצבנות...

 

 

בקשר ל M3 , היחידה שמוכרת לי למכירה כרגע היא הצהובה שנת 97 קבריולט

והוא דורש עליה כחצי מליון שקלים... :shock:

 

 

:shock::shock::shock:

 

אני זוכר שלפני כמה שבועות מישהו רצה למכור M3 שנת 93 (E36) נדמה לי...ב80K..כחולה.

יודעים על מה אני מדבר?

מישהו יודע אם היא נמכרה כבר?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
דווקא עם קליאו הוא לא ימצא מנוחה, הוא ימצא חיש קל את דרכו למוסך לטפל בבעיות קטנות ומעצבנות...

 

 

בקשר ל M3 , היחידה שמוכרת לי למכירה כרגע היא הצהובה שנת 97 קבריולט

והוא דורש עליה כחצי מליון שקלים... :shock:

 

 

לא כתבתי מנוחה שים לב! :twisted:

 

וחוץ מזה הריצות למוסך זה ממש רחוק ממה שאתה מתאר (לפחות ב- MK2).

Finger's gonna kill me.

פורסם
דווקא עם קליאו הוא לא ימצא מנוחה, הוא ימצא חיש קל את דרכו למוסך לטפל בבעיות קטנות ומעצבנות...

 

 

בקשר ל M3 , היחידה שמוכרת לי למכירה כרגע היא הצהובה שנת 97 קבריולט

והוא דורש עליה כחצי מליון שקלים... :shock:

 

 

:shock::shock::shock:

 

אני זוכר שלפני כמה שבועות מישהו רצה למכור M3 שנת 92 (E36) נדמה לי...ב80K..כחולה.

יודעים על מה אני מדבר?

מישהו יודע אם היא נמכרה כבר?

 

תרשה לי לשער:

מדובר ב-318 עם מדבקת\פלסטיק "M3" מודבק (בטח גם בצד הלא נכון) בתוספת אגזוז רעשן...

 

מה קרה לך? באמת נראה לך M3 ב-80 אלף ?

זה אולי המחיר לג'אנטים שלה...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

זאת הייתה M3 אמיתית לחלוטין...עם קצה שלדה.. :? (זה פרט קטן ששכחתי לציין)

דיברתי עם חבר טוב של הבעלים.

 

*עריכה*

טוב,עכשו נזכרתי שהרכב היה שנת 93 ולא 92 כמו שכתבתי מקודם..

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
דווקא עם קליאו הוא לא ימצא מנוחה, הוא ימצא חיש קל את דרכו למוסך לטפל בבעיות קטנות ומעצבנות...

 

סלח לי שאני קוטע את התאוריות שלך לגבי קליאו ספורט אבל כמו בכל רכב ספורטיבי (יש כאן בפורום אימפרזה טורבו "יפנית אמינה"למכירה לאחר החלפת מנוע!) הכל תלוי במשתמשים,לא צריך להיות שום הבדל באמינות מקליאו רגילה אם המשתמש בה נוהג נכון ולא מדמיין שהוא בראלי אקרופוליס,בשנתיים האחרונות ביקרתי במוסך פעם בשנה ורק לצורך טיפול.

לעומת זאת גם אם יש לרכב מסוים בעיות קטנות ומעצבנות אני מציע לך להיכנס פעם למוסך BMW בת"א ולראות מה זה בעיות ואיך בעיה אחת שנראית שולית מגיעה לסכומים של 5 ספרות בלי שידעת שהיא בכלל היתה בעיה,רק שתדע שיש אנשים שבשלוש שנים מתקנים את הרכב בסה"כ סכום ששווה לערכה של קליאו...

ודרך אגב,איכות העמידות ואמינות של החומרים\מכלולים ב-BMW מחפירה ולא משקפת את מוניטין החברה (כמו כל חברה גרמנית מוכרים לרוב אחיזות עיניים) שלדעתי מלבד הדגמים החזקים אין מה להתעסק איתה (וגם אז צריך לשמור הרבה רזרבות של כסף).

תשווה כל סדרה 3 לכל מאזדה לאנטיס\סוזוקי בלאנו מכל שנתון ותשווה בעצמך עמידות חומרים ואיכות הרכבה.

זו לא חוכמה שהרכב נראה מיליון דולר בסוכנות.

שזה מגיע לאחזקה תהיה בטוח שיותר קל להחזיק 3 קליאו ספורט מ-M3 אחת (כלכלית).

פורסם
זאת הייתה M3 אמיתית לחלוטין...עם קצה שלדה.. :? (זה פרט קטן ששכחתי לציין)

דיברתי עם חבר טוב של הבעלים.

 

*עריכה*

טוב,עכשו נזכרתי שהרכב היה שנת 93 ולא 92 כמו שכתבתי מקודם..

כן זה באמת M3 כחולה שנת 92 היא במצב על הפנים מישהו שאני מכיר הביא אותה לארץ הדגם הוא RACING DYNAMICS והוא פעם סיפר שהיה אחריו מרדף בכביש הערבה והוא נסע איתה 270 ...

הוא מחר אותה לפני שנה וחצי ב-100 אלף שקל

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם
זאת הייתה M3 אמיתית לחלוטין...עם קצה שלדה.. :? (זה פרט קטן ששכחתי לציין)

דיברתי עם חבר טוב של הבעלים.

 

*עריכה*

טוב,עכשו נזכרתי שהרכב היה שנת 93 ולא 92 כמו שכתבתי מקודם..

כן זה באמת M3 כחולה שנת 92 היא במצב על הפנים מישהו שאני מכיר הביא אותה לארץ הדגם הוא RACING DYNAMICS והוא פעם סיפר שהיה אחריו מרדף בכביש הערבה והוא נסע איתה 270 ...

הוא מחר אותה לפני שנה וחצי ב-100 אלף שקל

 

טוב,כנראה שמאז היא נמכרה שוב..כי רק לפני חודש-חודשיים ראיתי שהיא למכירה.

והיא דווקא נראת במצב סבבה,חיצונית שמורה מאוד..רק העניין של הקצה שילדה קצת מדאיג.

ואיזה חבר של הבעלים אמר לי שהקצה שלדה בכלל לא מורגש..שהאוטו נוסע פיקס.

 

:roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

היא לא אף אחת מהן

שמורה מאוד

שנת 97

צהובה, מרכב קופה

עם 30,000 קילומטראז'...

אני מכיר את הבנאדם ועובד איתו

 

לכן ההתלבטות שלי בקשר לרכב... חוץ מזה שזה חלום ילדות (או לפחות חלום מאז שקיבלתי רשיון נהיגה)... במקרה כזה אצטרך למכור כנראה את ה316I שבחנייה, כבר עשתה את שלה :)

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
היא לא אף אחת מהן

שמורה מאוד

שנת 97

צהובה, מרכב קופה

עם 30,000 קילומטראז'...

אני מכיר את הבנאדם ועובד איתו

אם זה אכן טוב כמו שזה נשמע:

תתחדש, מצאת את אהבת חייך המוטורית.

לך עם הרגש.

MCS 2008

פורסם
היא לא אף אחת מהן

שמורה מאוד

שנת 97

צהובה, מרכב קופה

עם 30,000 קילומטראז'...

אני מכיר את הבנאדם ועובד איתו

אם זה אכן טוב כמו שזה נשמע:

תתחדש, מצאת את אהבת חייך המוטורית.

לך עם הרגש.

 

חנות סמים צודקת!!! :lol:

לך על זה אם יש לך את הממון המתאים..אין בארץ יותר מדי M3..

אז קפוץ על ההזדמנות כל עוד היא קיימת. :wink:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
היא לא אף אחת מהן

שמורה מאוד

שנת 97

צהובה, מרכב קופה

עם 30,000 קילומטראז'...

אני מכיר את הבנאדם ועובד איתו

 

לכן ההתלבטות שלי בקשר לרכב... חוץ מזה שזה חלום ילדות (או לפחות חלום מאז שקיבלתי רשיון נהיגה)... במקרה כזה אצטרך למכור כנראה את ה316I שבחנייה, כבר עשתה את שלה :)

 

משהו פה נשמע לי חשוד ! 30 אלף בקילומטראז' ושנת 97 .... כלומר ב 7-8 שנים הוא נסע רק 30 אלף ... !!!

 

תבדוק את זה , ובהצלחה

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...