Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, אני מקווה שתבינו. אנסה להסביר את המצב כעת:

 

היה לי בעבר LG 8300 ,מאד אהבתי אותו,את הפשטות שלו. מכשיר זול ואמין. עד שהסוללה שלו נגמרה סופית.

לא הצלחתי למצוא סוללה חדשה כזו, ולכן נאלצתי לבצע שידרוג. (טעות חיי). לא חשבתי שאולי הייתי יכול לגשת לאותם חנויות

שמוכרות מכשירים באופן פרטי ולסיים את הסיפור...:cry:

 

מה שקרה בפועל זה שנכנסתי למעין לופ של שידרוגים,מאחר ואני לא מוצא מכשיר מספיק נוח בשבילי. כרגע נוצר מצב שאני

משלם גם על מכשיר שהיה ברשותי בעבר,וגם על הבלקברי שיש ברשותי כעת ( בגלל החבילה מזכים אותי בכל אחד מהמכשירים שאני משלם עליהם).

 

יש אפשרות לשלם את העלות של 2 המכשירים ובעצם לא לראות יותר חיובים על 2 המכשירים,אבל אז בעצם זה אומר שקניתי את הבלקברי במחיר מלא,ואני עדיין לא מרוצה מהמכשיר שיש ברשותי. אני מחפש מכשיר נוח לשימוש, TOUCH לא מעניינים אותי. מצידי לחזור למכשיר הישן והאהוב שהיה לי, רק שפלאפון טוענים כי הם כבר לא צורבים מספרים על מכשירים שהם CDMA .

יש לציין שבחרתי את הבלקברי בגלל הקלות שניתן לכתוב איתו הודעות SMS. (מקלדת)

 

מה כדאי לעשות? מה אפשר לעשות ?

האם למכור את הבלקרי ולחפש מכשיר פשוט יותר בחנויות הפרטיות?

האם חנויות פרטיות עושות טרייד-אין ?

 

תודה מראש, וחג שמח לכל חברי הפורום! :wave:

פורסם

בהודעה ציינת שהבלאקברי לא נוח לך אבללא הסברת מה הבעיה שלו.

לי יש בלאקברי (אם כי קטן - 9105) ואני מוצא אותו מכישר נוח מאוד, חוץ מגודל הפונטים, אבל הבעיה שלי נובעת מהגיל וקיימת בכל מכשר במידה זו או אחרת.

אולי כדאי שתסביר מה דרוש ומה מפריע לך במכשירים ואפשר יהיה לייעץ לך לגבי ההמשך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין איתו שום בעיה. פשוט התרגלתי למכשיר צדפה שהיה ברשותי והיה לי מאד נוח לעבוד איתו.

בכל מה שקשור לסלולרים אני לא חובב קידמה ולא מתחבר לכל ה TOUCH למיניהם או סליידרים...

פורסם

אני מכיר את בעיית המכורים לצדפה, גם אשתי החזיקה במכשירי פומית וצדפה משך כ-13 שנים. לפני כשנתיים מקום העבודה שלה חידש את ההסכם עם "פלאפון", וכיון שבותו זמן החברה לא שיווקה מכשירי צדפה היא עברה לסליידר והתרגלה אליו.

כיום מבנה הצדפה מאוד לא אופנתי ולכן קשה להשיג מכשירים כאלה - אולי תציח למצוא מכשירים פשוטים של "נוקיה", למשל ה-3710, אבל הסיכוי לכך קלוש.

אין לך הרבהברירות אלא להתרגל לקאנדיבאר או סליידר, ואפילו למסך מגע - אם אין לך בעייה של שבירת מכשירים בתדירות גבוהה תתרגל לתצורות אלה מהר מאוד ותבין שיש חיים גם אחרי הצדפה.

ברכישת מכשיר מחוץ לחברה שים לב לבעיית התדרים של פלאפון - אתה זקוק למכשירים התומכים ב-UMTS50/2100, שילוב לא כל כך שגרתי. אם אתה עובר לסלקום או אורנג' יהיו לך חיים הרבה יותר קלים כיון שלצורכי דיבור ו-SMS בלבד תוכל להסתפק במכשירי דור שני זולים ופשוטים והמחר דול ויש סיכוי שתמצא גם מכשיר צדפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מעבר מפלאפון לאורנג' ידרוש ממני לשלם את הסכום הלא-קטן של שני המכשירים (זה שהיה וזה שעכשיו) ,מדובר בכמה

אלפים טובים... :roll:

פורסם

אני מניח שהתשלומים על ה-LG כבר עומדים לפני סיום, הרי חלפו כבר כמעט 3 שנים מאז שפלאפון עברה ל-HSPA והפסיקה למכור אותם, כך ששיקול זה יחסית שולי.

לגבי ה-BB - באיזה דגם מדובר? מתי רכשת אותו? האם הוא SIM free? יתכן שתוכל למכור אותו על מנת לצמצם את הנזק, מצד שני מעבר לאורנג' או סלקום עם מכשיר פשוט יחסוך לך את חבילת הגלישה שעולה לך כעת אי אילו עשרות ש"ח לחודש (כמובן - בתנאי שאינך זקוק לה), כך שחלק מנזקי ה-BB, אם לא כולם יתקזזו.

אפשרות נוספת היא לרכוש מכשיר HSPA פשוט בשוק החופשי ולהעביר אליו את ה-SIM, אם ה-BB נרכש מפלאפון תמשיך לקבל את הזיכויים אבל תשתמש במכשיר הנוח לך, כך שסך הנזק סתכם ב-500-700 ש"ח ומאידך ה-BB יעמוד לרשותך אם בכל זאת תרצה להשתמש בו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מעבר מפלאפון לאורנג' ידרוש ממני לשלם את הסכום הלא-קטן של שני המכשירים (זה שהיה וזה שעכשיו) ,מדובר בכמה

אלפים טובים... :roll:

 

אם אתה יכול להציג קבלה על רכישת מכשיר מפלאפון, ומכשיר זהה קיים גם באורנג', תוכל לגבל זיכוי מאורנג' על קנית המכשיר .

את החוב לחברת פלאפון אפשר לפרוס לכמות לא קטנה של תשלומים ללא ריבית.

לכן, בסופו של דבר אפשר לצאת בנזק קטן עד לא קיים.

אבל במיקרה הזה תצטרך לוותר על מכשיר חדש מאורנג'.

יש מבחר הרבה יותר גדול של מכשירים פשוטים וזולים בחנויות פרטיות, אשר מתאימים לרשת אורנג'.

למעשה, כל נוקיה ב 200 ש"ח יכולה להתאים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

vladclar - זיכויי ניתוק זיקה ניתנים גם למכשירים שאינם נמכרים בחברה - ראה את הטבלה שהבאתי קודם (ומקבילות לה יש גם אצל שאר ספקי הסלולר).

מן הסתם הבחור פרס את החוב לפלאפון בעת רכישת המכשירים, הרי הישראלי המצוי קונה מכשיר ב-36 תשלומים.

לגבי שאר קנסות היציאה - בד"כ מדובר בסכום לא גדול אבל כדי לקבל מושג מהו פשוט צריך לקרוא את הסעיף הרלוונטי בחשבונית האחרונה. יתכן שינוי קטן לפי תאריך הניתוק המדוייק (הסכום המצויין בחשבונית נכון לאמצע מחזור החיוב).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כאשר העברתי קו מסלקום לאורנג',

חברת אורנג' לא הסכימה לתת החזר על מכשיר htc legend, אשר נמכר רק בסלקום.

במסגרת העיסקה קיבלתי אייפון, מכרתי אותו בלי לפתוח אריזה, וזה כיסה את מחיר הרכישה של htc מסלקום.

ןברור לי שפותח השרשור קנה בלקברי ב 36 תשלומים.

אבל כאשר מתנתקים מחברת סלולר, מומלץ לסגור חובות בפריסה מחדש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הסיפור שלך מוזר - אם עמדת בתנאים של ניתוק זיקה, כלומר הצגת מסמך המוכיח רכישת ה-HTC בסלקום. לאורנג' אסור למנוע ממך את ניתוק הזיקה כאשר אתה עומד בתנאיה, ויכולת להתלונן במשהת"ק. כמובן שאם לא הצגת חשבונית או הוכחה אחרת לא קיימת את תנאי ניתוק הזיקה ואין לך מה להלין על אורנג'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברור שהיתה חשבונית, עברתי חברה חודש וחצי לאחר קנית המכשיר מסלקום, וזה ישירות היה קשור לאופן הטיפול ברכישת המכשיר.

ברור שהסיפור הזה מוזר - אורנג' העדיפו לתת לי אייפון במקום החזר, אבל לא הפסדתי מזה, נהפוכו.

כמו שעכשיו היה לי סיפור מוזר עם סלקום - התקלקל לי הרמקול (ספיקר) בhtc, בדקתי במעבדה פרטית, ועלות התיקון היתה 150 ש"ח.

החלטתי לפנות לסלקום ולהפעיל אחריות היצרן לשנה, למרות שעזבתי אותם. היו לי חששות, שלא ירצו להתעסק איתי בכלל,כי עזבתי אותם.

לתדהמתי, במקום להחליף את הרמקול, הן נתנו לי מכשיר חדש מהקופסה.

לך תבין את הנהלים של החברות האלה...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תתרגל. אני מניח שאם בחרת בבלאקברי גודלו אינו מפריע לך.

סה"כ לבלאקברי יש הרבה יתרונות על פני מכשירים אחרים, דווקא למי שמקליד הרבה טקסט.

האמת היא שגם אני הייתי מעדיף בלאקברי עם מקלדת QWERTY מלאה, אבל ההפרש בעלויות בין ה-9105 לבין ה-9700 כאשר רכשתי אותו (לפני השקת ה-9780) היה משמעותי מאוד ולכן הסתפקתי ב-9105. הסיבה היא שיש אפליקציות המתאימות ל-Bold ול-Curve שאינן מתאימות ל-Pearl. נושא ההקלדה לא מטריד אותי, אני לא מרבה לשלוח הודעות כתובות.

ד"א - כיום הייתי בוחר במכשיר אנדרואיד. היה לי חשש ממכשירי מגע בגלל רגישותם הפיזית, אבל עם הניסיון שמצטבר במשפחה מתברר כי השד לא כל כך נורא. אין לי בעיה עם ממשק המגע - למעשה אני משתמש בממשקי מגע בעבודה (על מכשירים הרבה יותר מאסיביים) כבר מאמצע שנות ה-90. היתרונות העיקריים של האנדרואיד הם הגמישות הרבה של הגדרת מערכת ההפעלה וריבוי האפליקציות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...