Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משך תיקון רכב במסגרת אחריות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב חדש (פחות משנה) שהתגלתה בו תקלה במערכת המזגן. הרכב נמצא כבר כשבועיים במוסך שרות של היבואן והתקלה טרם תוקנה. היבואן טוען שהיצרן מערים עליו קשיים בקבלת אישור להחלפת חלקים מסוימים במערכת. אומנם קיבלתי מהיבואן רכב חלופי שכור אך הרכב השכור נופל ברמתו בכמה דרגות מהרכב שבתיקון.

האם מישהו מחברי הפורום יודע האם יש חוק המגביל את היבואן במשך זמן לתיקון התקלה?

האם מישהו יודע הין ניתן למצוא באינטרנט מידע כתוב בנושא?

כל מידע בנושא הרלוונטי יעזור

בתודה

מיקי

פורסם

מבירור קצרצר עם הרבי גוגל, קיבלתי את האתר הזה.

סעיף 16 אומר:

תוך כמה זמן נקבל חזרה את המכונית, לאחר גמר ביצוע התיקונים?

הלקוח מתחייב לקבל את מכוניתו תוך שלושה ימים מיום גמר ביצוע התיקונים, לאחר שיפרע קודם לכן את החשבון. החל מהיום הרביעי יהיה זכאי המוסך לחייב את הלקוח בדמי אחסון במוסך או בכל מקום אחסנה שמור אחר.

 

אני לא חושב שיש חוק שמגביל את זמן התיקון של היבואן.

 

שנית, רשמת בעצמך:

היבואן טוען שהיצרן מערים עליו קשיים בקבלת אישור להחלפת חלקים מסוימים במערכת. אומנם קיבלתי מהיבואן רכב חלופי שכור אך הרכב השכור נופל ברמתו בכמה דרגות מהרכב שבתיקון.

 

לדעתי אתה צריך לדרוש הצהרה כתובה של המוסך/יבואן לגבי הטענה שאמרו לך-ואת ההצהרה הזו לשלוח למחלקת שירות הלקוחות של היצרן בדרישה לקבלת תשובות. לגבי הרכב החלופי-הם מחוייבים לספק לך רכב חלופי במצב תקין, זה שהרכב החלופי לא באותה רמת אבזור כמו הרכב שהיה לך-זה לא ה issue כי מבחינת המוסך הוא עשה את המוטל עליו (ובצדק) בכך שנתן לך אמצעי חליפי נאות עד לגמר התיקון.

פורסם

זה לא בדיוק נכון,אני לא יודע מה המריחה פה בדיוק.

אבל מבחינת חלפים הם מחויבים לזמן מסוים להשיג אותם.

 

התרוץ שהם אומרים לא ממש אמור לעניין אותך לדעתי,האחריות שלך אמורה להתבצע כלפיהם...לא כלפי היבואן. לפי דעתי בכל מקרה..

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

בוא אשתף אותך בטריק מעניין של בעלי המוסכים (גם המורשים).

כאשר הרכב באחריות, הם מעדיפים להחליף כמה שיותר חלקים וכמה שיותר פעמים (מאריך את זמן התיקון)

כדי להוציא עוד כסף מהיצרן. אם לא תלחץ עליהם הם לא ימהרו להוציא לך את האוטו.

בזמנו, רכשתי רכב חדש והייתה לו בעיה בהצתה, מסתבר שהייתה בעיה בפלאג, החליפו לי אותו 3 פעמים עד שמצאו

את הפלאג ה"נכון" - שאלתי את בעל המוסך: למה לקח 3 פעמים עד שמצאו את הפלאג המתאים? הוא אמר לי, מה אכפת

לך, מחליפים לך פלאגים אחרי 10K קילומטרים, תהיה שמח - והוא מצידו, מקבל גמול מהיצרן. כולם שמחים :) (לא ממש).

פורסם
בוא אשתף אותך בטריק מעניין של בעלי המוסכים (גם המורשים).

כאשר הרכב באחריות, הם מעדיפים להחליף כמה שיותר חלקים וכמה שיותר פעמים (מאריך את זמן התיקון)

כדי להוציא עוד כסף מהיצרן. אם לא תלחץ עליהם הם לא ימהרו להוציא לך את האוטו.

בזמנו, רכשתי רכב חדש והייתה לו בעיה בהצתה, מסתבר שהייתה בעיה בפלאג, החליפו לי אותו 3 פעמים עד שמצאו

את הפלאג ה"נכון" - שאלתי את בעל המוסך: למה לקח 3 פעמים עד שמצאו את הפלאג המתאים? הוא אמר לי, מה אכפת

לך, מחליפים לך פלאגים אחרי 10K קילומטרים, תהיה שמח - והוא מצידו, מקבל גמול מהיצרן. כולם שמחים :) (לא ממש).

 

זה לא מדויק. לכל עבודת החלפה/ תיקון ע"י מוסך מורשה, יש שעתון של היצרן. לדוגמא: אם החלפת גיר הוגדרה ע"י היצרן כשמונה שעות עבודה, המוסך יקבל תגמול בעבור שמונה שעות בלבד, גם אם ההחלפה לקחה ארבע שעות או יומיים.

×
×
  • תוכן חדש...