Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעודי יורד לכביש 5 מכיוון פתח תקווה ובא להשתלב בדיוק עוברת ניידת משטרת תנועה עם וינקרים בנתיב האמצעי נוסעת על בערך 70 ואומרת לי ולכל השאר לא לעקוף ואפילו לאחד שבא לעקוף אותה מהר היא פשוט התפרצה לנתיב שלו וחסמה אותו..

אני ירדתי במורשה והיא עדיין המשיכה לנסוע ככה לכוון מערב.

איזו סיבה יכולה להיות למשטרה לעשות את זה?

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

להאט את הרכבים כי כנראה בהמשך יש איזה מכשול או מחסום ,ורוצים לדלל את התנועה למקום.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אני חושב שאני יודע על מה אתה מדבר...

ביציאה מאשדוד מספר ניידות חסמו את הכביש כי שיירה של משאיות ארוכות מאוד מאוד כנראה הובילו גשרים או משהו בסגנון.

יכול להיות נתקלת בשיירה הזאת והניידת שפגשת חסמה תנועה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אתמול בלילה ראיתי ניידת תנועה שהשוטר הנכבד שנהג בה נתן קיקים כל פעם שעבר לידינו (כן, הוא עשה פרסה כל פעם בכיכר הקרובה).

כנראה שגם לשוטרים משעמם. :lol:

פורסם

יש מצב שזה פוזה.

 

מה כבר יכול ליהיות בסביבה שם.

 

שוטרי תנועה זה תת רמה של אנשים, עזבו אותכם, זה נהגי מוניות שלא יודעים לקמבן את מס הכנסה.

 

 

נתנו להם סמכות וכוח, מתחילים לעשות רעש.

פורסם
אם תעיין פה יכול להיות שתבין את הסיבה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=388828&highlight=%D7%90%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D

אני מאמין שזאת הסיבה. לא כל שוטר משעמם לו לסוע על 70 קמ"ש ולא לתת שיעקפו אותו.

או מה שאמרו עם המשאיות והגשרים:lol:

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם
יש מצב שזה פוזה.

 

מה כבר יכול ליהיות בסביבה שם.

 

שוטרי תנועה זה תת רמה של אנשים, עזבו אותכם, זה נהגי מוניות שלא יודעים לקמבן את מס הכנסה.

 

 

נתנו להם סמכות וכוח, מתחילים לעשות רעש.

 

מה כבר יכול להיות בכביש? זה לא שאולי יש שם תאונה או רכב תקוע באמצע הדרך, או מפגע אחר כלשהו...הכי קל להתלהם כמו ישראלי מצוי בלי לדעת על מה מדברים.

פורסם

אי אפשר להבין מה עובר עליהם.:screwy:

לפני שבוע בעודי נוסע מכיוון צומת בית רימון לכיוון צומת גולני ליד אזור התעשייה ברלב, ניידת שעמדה בתחילת מסלול הפנייה, החליטה שדווקא שאני מגיע (אין אף רכב אחר על הכביש):mad2: להדליק את הצ'קלקות, להאיץ, לעקוף אותי מימין בצורה מאוד מסוכנת, להידחף לנתיב שלי במרחק של פחות ממטר וחצי ממני (שוב אין אף רכב אחר בכביש) ואז ללחוץ על הבלמים, להוריד אותי למהירות 50קמ"ש להאיץ שוב ל90קמ"ש ואז לעצור בצד.:puzzled:

 

עצרתי אחריו ירדתי מהרכב ביקשתי ממנו את הפרטים שלו, ולמחרת הגשתי תלונה.

מה יצא מזה? לא הרבה. למה בכל זאת הגשתי תלונה? סוג של קטרזיס. תמיד הם דופקים אותי, סוף סוף הזדמנות להחזיר "טובה":lol:

ברק

קונים, שוברים, מתקנים, לומדים?? מוכרים, קונים.

הדרך היחידה לא לטעות, היא לא לנסות.

פורסם
יש מצב שזה פוזה.

 

מה כבר יכול ליהיות בסביבה שם.

 

שוטרי תנועה זה תת רמה של אנשים, עזבו אותכם, זה נהגי מוניות שלא יודעים לקמבן את מס הכנסה.

 

 

נתנו להם סמכות וכוח, מתחילים לעשות רעש.

 

ואתה בטח גאון הדור... ממש פרופסור בהתהוות. לך תמצא מה לעשות עם החיים שלך לפני שאתה מלכלך על אוכלוסיה שמקדישה את החיים שלה כדי לשמור על התחת שלך ולמנוע כאוס במדינה. לפני שאתה פותח פה על מי ששומר באמצעים דלים על המדינה הזאת, נסה להפעיל את המוח לדקה שתיים.

בהצלחה לך.

פורסם
אולי כמחווה לסרטון הזה :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=6LGyHrx-EoI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

עריכה: הקדימו אותי בכמה שניות. Great minds think alike.

 

זה אחד הסרטונים על המשטרות היותר מצחיקים שקיימים ברשת.

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם
אי אפשר להבין מה עובר עליהם.:screwy:

לפני שבוע בעודי נוסע מכיוון צומת בית רימון לכיוון צומת גולני ליד אזור התעשייה ברלב, ניידת שעמדה בתחילת מסלול הפנייה, החליטה שדווקא שאני מגיע (אין אף רכב אחר על הכביש):mad2: להדליק את הצ'קלקות, להאיץ, לעקוף אותי מימין בצורה מאוד מסוכנת, להידחף לנתיב שלי במרחק של פחות ממטר וחצי ממני (שוב אין אף רכב אחר בכביש) ואז ללחוץ על הבלמים, להוריד אותי למהירות 50קמ"ש להאיץ שוב ל90קמ"ש ואז לעצור בצד.:puzzled:

 

עצרתי אחריו ירדתי מהרכב ביקשתי ממנו את הפרטים שלו, ולמחרת הגשתי תלונה.

מה יצא מזה? לא הרבה. למה בכל זאת הגשתי תלונה? סוג של קטרזיס. תמיד הם דופקים אותי, סוף סוף הזדמנות להחזיר "טובה":lol:

ברק

לייק ענקי!

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

×
×
  • תוכן חדש...