Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי מגיע הלנצ'יה אפסילון לארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה הקשר בין פיקנטו לאפסילון?

זה בערך כמו הקשר בין מונדאו לוולוו S80. מישהו מתפלא שהוולוו עולה יותר מפי 2?

בכוונה בחרתי את הזוג הזה כי הן בעלות מימדים זהים וחולקות שילדה.

קהל היעד של האפסילון הוא אותו קהל יעד שקנה את ה500 היותר מאובזרות, את הסמארט, את המיני.

תצאו מהקטע של שקל למטר.

שוק הקטנות היוקרתיות פורח כאן, (בזכות סמל"ת אגב שפרצה אותו עם המיטו) היחס המקובע של שקל למטר לא ממש חשוב בשוק הזה ולכן האפסילון יכולה לשחק בו בכבוד.

פורסם
נראה לי שזה יהפוך ללהיט בקרב נשות צפון ת"א...

 

למה כל רכב עם תמחור שערורייתי הופך ישר ל"להיט בקרוב נשות/נערות צפון ת"א" ?

אם לשם סמל"ת מכוונים, הם רחוקים מהמטרה כמי שקרסו היו עם התמחור והמיצוב שהם ניסו לעשות לX TRAIL...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

שוק הקטנות היוקרתיות פורח כאן, (בזכות סמל"ת אגב שפרצה אותו עם המיטו) היחס המקובע של שקל למטר לא ממש חשוב בשוק הזה ולכן האפסילון יכולה לשחק בו בכבוד.

 

ראשית, מיטו ממש לא קשורה לקטנות יוקרתיות , אלא לקטנות חמות או כאילו-חמות. יוקרה? בתוך המיטו?

שנית, נכון שהיחס שקל/מטר לא קובע, אבל דחילק. אני כבר רואה את שוק היד השניה של האפסילון. בעצם אני לא רואה אותו, כי אפילו בכפר מנדא לא יתעסקו בו. נכון, הנבואה ניתנה לשוטים, אבל כמו שהיום יש בעיה עם שוק יד2, אז אפסילון בקרוב ל- 100K כשיש לך במחיר הזה חלופות חדשות ולא פחות טובות? אגב, אני מניח שלנצ'יה יציעו - כפי שהציעו לי בדלתא, טרייד במחיר מחירון על כל רכישה בקבוצה, אבל לך תדע מה יהיה בקבוצה בעוד X שנים, ובנוסף, במקרים כאלה הם כמעט ולא נותנים לך הנחה - שאחרת קל מאוד לקבל אצלהם, כך שיצא ריווחך בהפסדך.

 

למה כל רכב עם תמחור שערורייתי הופך ישר ל"להיט בקרוב נשות/נערות צפון ת"א" ?

אם לשם סמל"ת מכוונים, הם רחוקים מהמטרה כמי שקרסו היו עם התמחור והמיצוב שהם ניסו לעשות לX TRAIL...

 

או כמו שסמל"ת ניסו בעצמם לעשות עם הכרומה לשוק ה"מנהלים". מישהו שם ממש מבולבל...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

נדמה לי שכבר התחילו לייבא אותן לארץ עוד לפני כמה חודשים.

ואם אני לא טועה יש ארבע כאלה בארץ עד עכשיו.

אגב יצא לי לראות שתי לנצ'יות חדשות כחולות... באמת רכב עם סטייל

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

ראיתי אפסילון מסתובבת באיזור של מנהרות הכרמל. היה בה משהו מעט מוזר, הפנסים הקדמיים שלה נראו דהויים, כאילו הרכב נמצא כבר זמן מספיק על הכביש כדי שזה יקרה...מישהו מהפמיליה? :)

 

התמחור שלה לא מוגזם כפי שעולה מחלק מהתגובות כאן, לא לאור המצב בשוק כיום. אנשים קונים פולקסוואגן והונדה בתמחור הזוי לחלוטין, אז למה שלא יקנו את הלנצ'יה הזו?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מה הקשר בין פיקנטו לאפסילון?

 

שפיקנטו שברה את השוק המיני עם רכב מנצח ב-60000

 

באותה מידה אם היו מוכרים אפסילון במחיר של פאביה אולי היו מתחילים לראות לנציות על הכביש.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

גם אם ימכרו וולוו S80 במחיר של מונדאו אז יראו יותר וולוו על הכביש.

אתה יודע מה, נפל לי האסימון, אם ימכרו וולוו S80 במחיר אפילו יותר נמוך מפורד מונדאו אז נראה אפילו עוד יותר מהם על הכביש.

שמע, צריך לספר על זה לקברניטי וולוו בארץ ובשבדיה (סין) כנראה שהם לא הבינו את זה. הקרדיט לתגלית יהיה כמובן שלך...

פורסם

ללב ספורטיבי: האפסילון שמסתובבת בחיפה היא מהדור הקודם, אחת מקומץ מכוניות שיובאו ע"י סמל"ת לתקינה/מקורבים.

 

הדור החדש בולט גם הוא בעיצובו היחודי, אבל הביקורות בעולם פושרות למדי. בנוסף, בתערוכת פרנקפורט הקרובה(15-25.9) תוצג סיטרואן DS2 שתהיה במימדים דומים מאד לאפסילון אך עם עיצוב נועז יותר(דה-שבו עתידנית) - המכונית הזו עשויה למרר ללנצ'יה הקטנה את חייה בכל שוק.

 

אין ספק שהמפתח להצלחתה בארץ יהיה תמחור תחרותי. אם זה גם מה שיגרור את הוזלת ה-500(לרמה של 70-75K, בבקשה), מה טוב.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מנוע השני צילינדר הוא מנוע מדהים,מספיק חזק למזדה 3.

אבל המחיר של 103 הוא בשביל מנוע 1.2 עם 69 כ"ס.

סמל"ת מוכרים את כל הרכבים של לנצ'יה ומחכים לקרייזלר 300 הרי הם יודעים שלא יצליחו למכור הרבה אפסילון.

כל המכונית של קרייזלר בדרך לארץ עם סמל של לנצ'יה

אייל

פורסם
אם אתה כבר רוצה להכנס לסיבה האמיתית שהיא פה, אז הסיבה היחידה שהיא מגיעה לישראל היא בכדי שביום הדין סמל"ת ילחמו על הזכיון של קרייזלר מהפוזיציה של "היבואן הרשמי והפעיל של רכבי לאנציה בישראל".

קשה להניח שהיצרן יתלהב מיבואן שמוכר כל כך מעט מכוניות, אם צודקים אלו הצופים שכשלונה של המכונית הזו מובטח.

פורסם
גם אם ימכרו וולוו S80 במחיר של מונדאו אז יראו יותר וולוו על הכביש.

 

ואגב, כשמכרו פה את ה- S60 במחיר שפוי והגיוני, באמת מכרו הרבה מהן. לרוב לקוחות המותג לא משנה שמתחלף דגם בעוד X חודשים. הם קנו S60 ב- 160K ש"ח, והם מסודרים לשנים הקרובות...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ואגב, כשמכרו פה את ה- S60 במחיר שפוי והגיוני, באמת מכרו הרבה מהן. לרוב לקוחות המותג לא משנה שמתחלף דגם בעוד X חודשים. הם קנו S60 ב- 160K ש"ח, והם מסודרים לשנים הקרובות...

יצא לי לדבר עם אדם מסויים על רכבים חדשים בטווח מחיר זה, מבלי לדעת באיזה רכב הוא נוהג בהווה, והזכרתי את הS60 החדשה לטובה. כמות הקללות והרפש על "מאיר" שעצם הזכרת השם וולוו הוציאה ממנו הייתה עוצרת נשימה, הוא היה מאלו שקנו וולוו במחיר לא שפוי. התרסקות המחירון של הS60\S80 מעפילה אפילו על 166.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

הדלקת אותי (באופן חיובי, אבל לא מיני ;-) ) ונכנסתי לראות מה קורה. מדהים ש- S60 2009/10 אתה משיג היום ב- 140K ומטה.

האמת? אילולא הייתי גר בת"א, זו קניה מעולה לזוג+2 (טפו טפו טפו, השניה עוד לא פה).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הדלקת אותי (באופן חיובי, אבל לא מיני ;-) ) ונכנסתי לראות מה קורה. מדהים ש- S60 2009/10 אתה משיג היום ב- 140K ומטה.

האמת? אילולא הייתי גר בת"א, זו קניה מעולה לזוג+2 (טפו טפו טפו, השניה עוד לא פה).

 

בר72 יקירי, גם אתה הדלקת אותי - ולא לחיוב :wink:.

 

לקרוא ל-S60 הקודמת קנייה מעולה? ועוד מנהג של גולף GTI? :roll:

 

אני יכול רק לשער שלא נהגת ברכיכה הזו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...