Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המוסך המרכזי של וולוו בקרית מטלון בפ"ת הוא מוסך מצויין, ואין סיבה לא לטפל שם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מוסך מורשה וולוו הונדה קורעים במחיר או יותר נכון שוחטים....

מעניין לשמוע כמה עולה טיפול 120000 בוולוו 850t

יום טוב.

פורסם

אנחנו מטפלים במוסך וולבו-הונדה שכאן באור-יהודה, באזור התעשיה (לא בטוח אם זה החדש או הישן, מבחינתי, שתיהם ישנים)

אבל המוסך מצוין, עם שרות פשוט מעולה! והמחירים ממש סבירים. לא פעם המליצו לי לא לשים אצלהם חלק כזה או אחר (מצבר, נורות שונות) ואף אמרו לי איפה אפשר להשיג בזול יותר.

 

אני ממליץ עליהם, אנחנו תמיד שמים שם לטיפול את ההונדה והוולבו... ובנתיים מרוצים.

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

בהרצליה אחרי משכית 5 אתה פונה ימיניה ואז שמאלה ויש שם מוסך של וולוו

אחלה מנהל יש שם ומוסך מיקצועי ביותר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אנחנו מטפלים במוסך וולבו-הונדה שכאן באור-יהודה, באזור התעשיה (לא בטוח אם זה החדש או הישן, מבחינתי, שתיהם ישנים)

אבל המוסך מצוין, עם שרות פשוט מעולה! והמחירים ממש סבירים. לא פעם המליצו לי לא לשים אצלהם חלק כזה או אחר (מצבר, נורות שונות) ואף אמרו לי איפה אפשר להשיג בזול יותר.

 

אני ממליץ עליהם, אנחנו תמיד שמים שם לטיפול את ההונדה והוולבו... ובנתיים מרוצים.

 

רמי

 

 

מדובר על מוסך חנן את שפיק והם בהחלט גם מומלצים

 

חטיבת אלכסנדרוני 3 איזור תעשיה חדש אור יהודה

טל. 03-5339342

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לסיכום העניין:

 

ממצאים מעניינים, כולם מרוצים.

 

כל מוסכי וולוו - הונדה ברחבי הארץ, פשוט צדיקים.

 

יום טוב.

פורסם
אנחנו מטפלים במוסך וולבו-הונדה שכאן באור-יהודה, באזור התעשיה (לא בטוח אם זה החדש או הישן, מבחינתי, שתיהם ישנים)

אבל המוסך מצוין, עם שרות פשוט מעולה! והמחירים ממש סבירים. לא פעם המליצו לי לא לשים אצלהם חלק כזה או אחר (מצבר, נורות שונות) ואף אמרו לי איפה אפשר להשיג בזול יותר.

 

אני ממליץ עליהם, אנחנו תמיד שמים שם לטיפול את ההונדה והוולבו... ובנתיים מרוצים.

 

רמי

 

 

מדובר על מוסך חנן את שפיק והם בהחלט גם מומלצים

 

חטיבת אלכסנדרוני 3 איזור תעשיה חדש אור יהודה

טל. 03-5339342

 

בדיוק זה :)

גם אתה מטפל שם?

אולי יעשו איזה הנחת פורום כמו בליטל של הפיז'ו? (מה, כולה 2 וולבוים, נקרא לזה הנחה קבוצתית :) )

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
בהרצליה אחרי משכית 5 אתה פונה ימיניה ואז שמאלה ויש שם מוסך של וולוו

אחלה מנהל יש שם ומוסך מיקצועי ביותר

 

אני מצטרף להמלצה הזאת... אחלה מוסך מכל הבחינות, יחס מצויין.

 

את חנן-שפיק אהבתי פחות, למרות שהם בסדר, גם במרכזי הייתי וגם אותם פחות אהבתי.

בשפיק לא אהבתי שמילאו שמן ממיכל גדול שקשה לדעת מה בדיוק יש בו, במרכזי לא אהבתי שאין יחס אישי ולא ממש מרגישים בנוח אם רוצים להישאר עם הרכב בזמן הטיפול, בעיה נוספת של המרכזי היא עומס רב הרבה יותר.

 

ינון.

×
×
  • תוכן חדש...