Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כבר שנים שאני לא רושם בפורום הזה

אבל על זה אני חייב להגיב

ואני אנסה למתן את עצמי בכדי שכספר לא יתן לי שוב פעם אזהרה.

 

כל המהלך הזה של המשטרה הוא מהלך של עוולים, חוסר שכל ואף טיפשות.

התאונות בארץ קורות בגלל שבתיכון מלמדים אנשים לעבור טסט ולא באמת לנהוג!

זה כלל לא קשור למהירות. אנשים לא יודעים כללי נהיגה בסיסיים!

חוסר כבוד בכביש! וכל אחד שיש לו מאזדה מליסינג חושב שיש לו מינימום קונינגסג.

 

ולכל העילגים מעליי שרשמו "כל הכבוד..." "זה בשבילך" בארצות הברית זה גם ככה"

חרטא בלטה.

אנשים פה צריכים להתחיל להתנהג עם תרבות נהיגה מינימלית.

ובארצות הברית יש תרבות מוטורית הכוללת מסלולי מירוצים מסודרים

אפשרות לשדרג רכבים

ולכן יש מקום מסודר לעשות את זה ולכן יש צדק באכיפה כזאת.

למה אנשים חובבי נהיגה צריכים להרגיש כפושעים??

 

במדינה מערבית מודרנית ומעפנה כמו ישראל

הכי קל לבוא ולומר אסור!

אסור לנהוג מהר - תלך לכלא

אסור לשפר רכבים - נוריד אותך מהכביש

 

תפתחו את העיניים - קורעים אותנו בדלק

קורעים אותנו בשכירות

קורעים אותנו במס הכנסה

ואפילו קורעים אותנו בקוטג'.

 

אז סבבה

מה מקבלים בתמורה?

 

אפשרות לעסוק בתחביבים המוטוריים שלנו? חחחח

בטחון? חחחחח

גב כלכלי לעת זקנה? חחחח

מנהיגות ישרה שדואגת לאזרחים ולא רק לחשבון הבנק שלהם? חחחח

אפילו הנשיא שלנו הוא אנס סדרתי.

 

וכל זה מתחיל בתרבות העקומה שלנו.

 

כל הכבוד למדינת ישראל!!!!

 

הנושא הנ"ל יושב על ליבי המון אבל מה הקשר לתרד הספציפי הזה?

הנשיא לשעבר שלנו הוא לא אנס סידרתי, הוא פשוט אוהב לאוורר את איברו מול פקידות :wink:

ואני בטוח שאם שימעון לא היה מפחד מסוניה הוא ממזמן היה תופס איזו מנקה בשעות הלילה בבית הנשיא ומראה לה שהוא לא לוזר כמו שהרבה טוענים שהוא 8)

 

לא ברורה לי ההיתנהלות של העצורים, אף אחד לא היתקשר במקום לעו"ד? כאשר עוצרים אותי על מהירות אני ישר מחייג לעו"ד עוד לפני שהשוטר מגיע אלי לחלון...

 

דווקא רמת האכיפה גבוהה יחסית, יש נוכחות מתמדת של ניידות משטרה בכבישים הראשיים רק שהם כמעט ולא עושים כלום.

כמו כן יוצא לי לא מעט לראות ניידות מוסוות עם שוטרי תנועה בפנים שמתעלמים מעבירות ביריונות ודיבור בפלאפון כדי לא "לשרוף" את עצמם כאשר הם מפעילים דבורה לתפוס עברייני מהירות.

פורסם

"עברייני תנועה יאזקו כמו פושעים ויבלו 24 שעות בתא המעצר"

 

למה הכוונה "יאזקו כמו פושעים"?

זה מלווה בסטירות? או אולי בהשכבה על המדרכה ואזיקת אזיקים תוך הרגשת ברך השוטר על הגב התחתון (של הפושע/נהג)?

יש אפשרות לשמור על "זכות השתיקה"?

 

 

מקווה שילווה גם ברישום פלילי! זה כל הכיף בלהיות פושע, לא!?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

 

דווקא רמת האכיפה גבוהה יחסית, יש נוכחות מתמדת של ניידות משטרה בכבישים הראשיים רק שהם כמעט ולא עושים כלום.

כמו כן יוצא לי לא מעט לראות ניידות מוסוות עם שוטרי תנועה בפנים שמתעלמים מעבירות ביריונות ודיבור בפלאפון כדי לא "לשרוף" את עצמם כאשר הם מפעילים דבורה לתפוס עברייני מהירות.

 

אני מקווה שאתה ציני. אני לא רואה מספיק ניידות, וכמות החיתוכים שאני סופג מעידה על העדר אכיפה של משמעת נתיבים.

 

מעצר של אדם נורמטיבי על עבירת תנועה הינה ענישה ללא משפט ולכן בלתי נסבלת, במיוחד כאשר לא מדובר בעבריינים סדרתיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מצטער חברים, אני בעד + LIKE גדול.

היהודים עד שלא תופשים אותם בביצים שממש יכאב להם לא סופרים אף אחד ממטר.

אני כרגע בחופשת מולדת בארץ ומתגורר בחיי היום יום בסינגפור.

מה שקורה פה על הכביש זו הפקרות. אנשים נוהגים כמו חיות ולא פלא שיש פה כל-כך הרבה הרוגים ופצועים.

כשידפקו לכם 1000 דולר קנס על 20 קמ"ש מעל המותר או מאסר ואזיקים על 30+ תחשבו טוב טוב לפני שאתם מתפרעים.

נכון, הכי קל לבוא בטענות על תשתיות לקויות, מחוקק פופוליסט או משטרה כוחנית.

כדאי שקודם כל תעשו חשבון נפש איך אתם כנהגים אשמים במה שקורה כאן ורק אחר-כך תאשימו את האחרים.

ענישה כבדה עובדת וזה בדוק.

בשיא הרצינות מה שקורה כאן על הכבישים (ובכלל) הוא בלתי נסבל ובלתי מתקבל על הדעת במדינה מערבית מתוקנת.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

דומני שהתרעתי מפני משהו כזה מספר פעמים במהלך השנים האחרונות.

שיט, אני נביא.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

סולל הדרך, אשמח אם תסביר לי ולשאר באי הפורום:

 

ראשית - מה הקשר בין 20 ו-30 קמ"ש מעל המותר לבין "מתפרעים"?

 

שנית - איפה בדיוק ענישה כבדה עובדת ואיך ואיפה זה בדוק? תחושה אישית לא נחשבת לצורך העניין. כך גם ניסיון ממדינות עולם שלישי.

 

אני (ויתר חברי הפורום) בוודאי ישמחו לתשובה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כמו שכתבתי אני מתגורר בסינגפור.

אתה יכול לאהוב את מה שקורה שם או לתאב.

הענישה חמורה, אנשים נוהגים ומתנהגים כמו בני אדם וככה נראית המדינה שלהם.

לטוב ולרע. אני באופן אישי מאחל למדינת ישראל ללמוד מהם כי עם כל מה שקורה כאן אחמניגד רק יעשה לנו טובה אם יגמור אותנו.

הכל קשור להכל וה30 קמ"ש הם חלק קטן מפאזל של התנהגות ואחריות ציבורית.

באותה הנשימה אני גם חושב שצריך לתת מענה לספורט המוטורי בארץ. אבל זה לא יכול לקרות על הכביש.

ברור לי שמה שכתבתי יצור אנטיגוניזם ותגובות כמו לא טוב לך פה...לך לשם...

אני לא מתכוון להיכנס לדיון הזה אבל לטובת כולנו וכתבתי את זה כבר כמה פעמים עד לא יתלו פה אנסים ורוצחים וינקטו ביד קשה כלפי מפירי החוק אנחנו כחברה בריאה לא נוכל להתקיים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סולל דרך +1

 

גם אם המהירות היא לא הגורם מספר 1 לתאונות הדרכים,אין שום סיבה לנהוג במהירות מופרזת כשאסור לעשות זאת בתכלית האיסור !

אישית הייתי מכניס אותם למאסר עולם כי הם בהחלט נחשבים לעברייני תנועה,פצצה מתקתקת בפוטנציה זה סיכון עצמי וסיכון של אחרים.

פורסם

שלום לכולם.

 

אני בעד כל מי שרשם דברים נגד החוק הזה. אתם צודקים.

משמ אין לי כוח להיכנס לעומק הדברים.

אבל, וזה כבר דיי נדוש לומר. יש הבדל בין נהג מהיר, לבין נהג ממהר.

אני חושב שאני לא צריך להסביר את זה.

 

ומה לעשות, צודק מי שבעד החוק הזה כאשר מדובר בנהג שנוהג 30 קמ"ש (לדוגמא) מעל המותר כאשר יש צפיפות

כלי רכב בכביש, או בסביבה שלא מתאימה - כמו ליד בתי ספר, גני ילדים או סתם נניח בבני ברק ...

 

אבל סתם להוציא חוקים איווליים שכאלה נגד כל מהירות גבוהה מ"המותר" ?!

קחו לדוגמא את כביש 6. ויש היום כבישים בארץ בנוסף לכביש 6 ואף איכותיים ממנו שמאפשרים נסיעה במהירויות גבוהות במיוחד. אדם שייסע בכביש 6 על 100 או 110 - הסף העליון לכביש זה, ימצא עצמו נעקף ע"י רוב כלי הרכב.

ולמשל כאשר אין הרבה כלי רכב ליד הרכב, אין כל מניעה לנהוג מהר יותר לדעתי.

כאשר לא מסכנים איש, ואין רכב בטווח של 10 קילומר ממני, מה בהעיה אם אני נוסע 140 ? 150 ?

 

שימו לב שחוקי המהירות ברובם הם מהתקופה שעוד היו סימקות בארץ (למי שיודע) ושאר רכבים שקצה הסקלה בהם הייתה 160 קמ"ש. הכבישים היו רעועים במיוחד, ורכב שעלה את הקסטל ב80 קמ"ש היה רכב ספורטיבי !!!

 

אז איפַה ואיפַה ? כן. לדעתי שוטר שעוצר רכב בכביש טוב ופנוי לחלוטין שנוסע 130 הוא סתם משועמם ומהווה הוכחה שהם מתוגמלים על השטות הזאת (בזמנו טענו שאין תגמול שכזה). רכב שמתפרע ומזגזג, חותך וכו', בסדר. לעוצרו.

 

להיטפל למהירות זה פופוליזם לשמו.

ענישה יוצרת הרתעה? זה הרי גיחוך משולש ! בזמנו הייתה הארה"ב ענישה קשה למי שעסק בייצור וויסקי , אבל מונשיינרס לא היה חסר, ובסוף הרימו ידיים! וכיום, רבים מודים שה"אכיפה" נגד הסמים, לא ממש יצרה הרתעה, ואפילו לאורך השנים, חל גידול בצרכני הסמים. לכן יש רעיון להקל עם סמים קלים כמו גראס, ולהכביד היכן שצריך. ולא לעצור כל אחד עם איזה ג'וינט. ממילא חברות התרופות (לחובבי קונספירציה) אחראיות לחוקים אלו.

 

ולעניינו, להיטפל למהירות זה הכי קל. ורוב התאונות קורות ליד הבית במהירות חוקית ולא גבוהה.

רמזור אדום, עקיפה על קו לבן, אלה דברים שיש לאכוף !

פורסם
שלום לכולם.

 

אבל סתם להוציא חוקים איווליים שכאלה נגד כל מהירות גבוהה מ"המותר" ?!

!

 

בעוונותי, כשהייתי צעיר ויפה למדתי משפטים (אני לא עוסק בזה)

אחד הקורסים שריתקו אותי היה תורת המשפט, שם עסקנו בחובה לציית לחוק.

האם אנחנו אדונים לעצמנו להחליט שהחוק אוויל ולכן להפר אותו?

חפשו בגוגל את "קריטון" של אפלטון...סתם חומר למחשבה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אתה בהחלט צודק !

אבל, וזה אבל גדול, ולכן גם רשמתי ששוטר שנטפל לנהג שנוסע על 130 או 140 בכביש פנוי לחלוטין הוא בעיניי טרחן

ומשועמם ובכללי עדיף שימצא עבודה יותר מכניסה.

אין להם ..טוב, לחלקם\רובם שיקול דעת. כמו מחשב. עבר מהירות? קנס ! נקודות ! בעעעחס!

פורסם

הבעייה מתחילה לגבי שיקול הדעת של אותו נהג, לגבי מה נחשב לכביש "פנוי", לתנאי דרך "הולמים" וכולי.

במדינה שלנו, הדבר האחרון שאתה רוצה על הכביש זה "שיקול דעת" מכל החמורים שמסביבך. במקרה הטוב שיקול הדעת שלהם הוא כזה של ילד בן 5 מהטיפולית בגן טופי (מכירים את "וואו כו#ית, מסובב הראש, בום תאונה- למשל?).

לשם כך החוק נועד- לשלול את הפעלת שיקול הדעת מהנהג.

אני לחלוטין מסכים עם הנקודה של סולל הדרך. גם רוצח חושב ש"אל תרצח" זה חוק דבילי, גנב לא שם ז על "אל תגנוב", וילדים פוחזים מכבדים את אביהם ואת אימם לחבריהם בתור חטיף. טוב, על זה עוד לא שמעתי, אבל הדרך קצרה עם כל נושאי הסכינים במדינה... מה שכן, אני גם מסכים לחלוטין עם העובדה שחוקי המהירות במדינה אינם מעודכנים והם מטומטמים למדיי בחלקם, ואני לחלוטין עוד יותר מסכים שמהירות איננה עבירה חמורה. העבירה החמורה היחידה שקשורה במהירות בעיניי זה DRIVE-BY. ושם דווקא המהירות היא לא הבעייה כלל...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש הבדל עקרוני בין ענישה כספית לבין שלילת חירותו של אדם. כמעט אין נהג שאינו מבצע עבירה מפעם לפעם. להשליך לכלא אדם שעובר עבירת תנועה חמורה פעם ב-10 שנים זו גוזמה, ובודאי שלא תשנה את התנהגותו, כיון שמדובר באדם ששגה, לא באדם שפשע במכוון. הנזק של ענישה מסוג זה יעלה על התועלת שכן חווית המעצר תהפוך אזרחים התורמים לחברה לממוררים ובעלי גישה שלילית.

עבריינים סדרתיים? זו כבר אופרה אחרת, אם כי אני מאמין שיש מקום למעצר או מאסר של מיעוט קטן בלבד מבין עברייני התנועה, והכוונה למי שעובר עבירות חמורות בתדירות גבוהה או, למי שהעבירות שהוא עובר נעשות במתכוון באופן ברור, כגון נהיגה בפסילה. מעצר של כל נהג שנכנס לצומת באור אדום יביא למעצרם של הרבה אנשים התורמים לחברה ויגרום להם לגישה שלילית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

V8Driver זה לא שייך שהכביש ריק,מבין לחלוטין את החשק שלך לטוס בחופשיות,אבל לא תמיד מבחינים בנהגים אחרים,יש כאלה שביכלל נוסעים בלי אורות על 50-80 בכביש מהיר באמצע הלילה,הזוי אבל קיים,ומספיק שיש לך איזה כתם שמן קטן או מסמר או כל מפגע אחר בכביש,במהירות כזאת אתה תהיה גמור.

בעיה רצינית.

×
×
  • תוכן חדש...