Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחרונה אנחנו בתהליכי בירור לקראת רכישת רכב כנראה זה יהיה הונדה ג׳אז היברידית כשבשיקולינו המרכזיים הם עלויות אחזקה נמוכות בשל צריכת דלק נמוכה וירידת ערך יחסית קטנה של מותג הונדה. כמו כ תקפת האחזקה הצפויה תהיה 4-5 שנים. נתקלתי במודעה של חברת אושן המציעה את הרכב בתשלום חודשי של 1300 שח למשך שלוש שנים ולאחר מכן אפשרות לשדרג את הרכב או להמשיך לשלם עליו את אותו הסכום למשך 5 שנים נוספות, כמובן שאפשר לסגור את החוב ללא עמלת סגירה. לדבריי נציגי החברה אין אף מקדמה והמימון הוא באישור הבנק שלי ולא גורם חיצוני.

אשמח לשמוע את חוות דעתכם על הרכב הספציפי ועל עסקה זו?

תודה רבה לכל המסייעים.

מה דעתכם

פורסם
שלום לכולם.

לאחרונה אנחנו בתהליכי בירור לקראת רכישת רכב כנראה זה יהיה הונדה ג׳אז היברידית כשבשיקולינו המרכזיים הם עלויות אחזקה נמוכות בשל צריכת דלק נמוכה וירידת ערך יחסית קטנה של מותג הונדה. כמו כ תקפת האחזקה הצפויה תהיה 4-5 שנים. נתקלתי במודעה של חברת אושן המציעה את הרכב בתשלום חודשי של 1300 שח למשך שלוש שנים ולאחר מכן אפשרות לשדרג את הרכב או להמשיך לשלם עליו את אותו הסכום למשך 5 שנים נוספות, כמובן שאפשר לסגור את החוב ללא עמלת סגירה. לדבריי נציגי החברה אין אף מקדמה והמימון הוא באישור הבנק שלי ולא גורם חיצוני.

אשמח לשמוע את חוות דעתכם על הרכב הספציפי ועל עסקה זו?

תודה רבה לכל המסייעים.

מה דעתכם

 

באיזה שלב של העיסקה נכנס התחקיר של ערוץ2/10/אמנון לוי/רפי גינת.... ?

פורסם
באיזה שלב של העיסקה נכנס התחקיר של ערוץ2/10/אמנון לוי/רפי גינת.... ?

זו הסיבה שאני מנסה לברר לפני הקנייה למרות שכאן אין מקדמה והתשלום הראשון הוא ברגע מסירת הרכב

פורסם
זו הסיבה שאני מנסה לברר לפני הקנייה למרות שכאן אין מקדמה והתשלום הראשון הוא ברגע מסירת הרכב

 

למה פשוט לא לקנות רכב מהיבואן + הלוואה מהבנק (ככה הרכב גם נרשם על השם שלך ולא על שם החברה הממנת)

פורסם
למה פשוט לא לקנות רכב מהיבואן + הלוואה מהבנק (ככה הרכב גם נרשם על השם שלך ולא על שם החברה הממנת)

 

הסיבה היחידה היא מס׳ התשלומים החודשיים של החזר ההלוואה שבשום אוף לא יעלה על 60 בבנק ולכן התשלום החודשי יהיה גבוה יותר

פורסם
תעשה חיפוש בגוגל על פריים מוטור ותבין לבד מה קורה עם כל הקומבינות האלו

 

גם אני ראיתי את הכתבה בחדשות אבל השוני כאן הוא שאין מקדמה שאפשר להעלם איתה

ובנוסף הרכב רשום על שמי ולא על שם אף גורם

פורסם

טוב, אז יאללה, לך על זה. נראה איך זה ייגמר.

 

(הרכב רשום על שימך אבל משועבד) - ברגע שהחברה נעלמת גם הרכב נעלם יחד איתך שהוצאה לפועל באים לקחת לך אותו מהבית.

התשלומים ממשיכים לרדת כי חייבים לספקים ובקיצור אתה נשאר רישיון רכב שהרכב על שימך - שזה שווה המון :roll:

 

מצד שני אם בא לך לנסות, אולי המצב לא ככה - ותרוויח. לפחות תהיה השפן ניסיונות שלנו.

פורסם
טוב, אז יאללה, לך על זה. נראה איך זה ייגמר.

 

(הרכב רשום על שימך אבל משועבד) - ברגע שהחברה נעלמת גם הרכב נעלם יחד איתך שהוצאה לפועל באים לקחת לך אותו מהבית.

התשלומים ממשיכים לרדת כי חייבים לספקים ובקיצור אתה נשאר רישיון רכב שהרכב על שימך - שזה שווה המון :roll:

 

מצד שני אם בא לך לנסות, אולי המצב לא ככה - ותרוויח. לפחות תהיה השפן ניסיונות שלנו.

 

את נושא השעבוד לא בדקתי ואני אבדוק היום. איזה עוד דברים כדאי שאברר מראש?

פורסם

אני גם בררתי לפני כחודשיים לגבי קניה של רכב חדש בסנטראלקאר/פריים מוטור.

והם מציעים שיטת מימון כזאת:

מקדמה נמוכה של 2-5k

ואז את המימון הם לוקחים מהבנק בצורה כזאת:

60 אחוז מערך הרכב ב60 תשלומים

ועוד 40 אחוז מערך הרכב בהלוואה שמתחילים להחזיר לאחר 3 שנים, ובינתיים משלמים רק את הריבית.

וכל זה בריבית של פריים + חצי(שים לב גם שהריבית פריים ככל הנראה תעלה, ולכן גם התשלומים החודשיים).

ואחרי 3 שנים או שאתה מחליף רכב או שאתה מחלק מחדש את כל הסכום הנותר ל60 תשלומים.

לסיכום: אתה יכול לנסות לקחת מהבנק הלוואה בצורה כזאת וגם את הריבית תהיה קצת יותר גבוהה זה יכול להתקזז או אפילו לצאת לך זול יותר בגלל המבצעים שיש היום לרכבים חדשים.

ואז אתה קונה מהיבואן עם שעבוד לבנק, בלי סיכון להונאות.

רק קח בחשבון שבסוף ה3 שנים נשאר סכום דיי גדול, תבדוק איך אתה יכול למכור את הרכב ולהחזיר לבנק את ההלוואה.

פורסם

אין לי מושג מי זו חברת אושן, אבל החשדנות לי במקרים האלה גבוהה מאוד.

חיפוש בגוגל העלה את התגובה הבאה, שאין לי שמץ של מושג לגבי אמינותה, או האינטרסים מאחוריה, אבל זה מספיק לי בשביל להעלות את רמת החשדנות מ "מאוד גבוהה" ל "הכי גבוהה שאפשר".

 

תקרא את התגובה הרביעית:

http://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&cd=9&ved=0CFUQFjAI&url=http%3A%2F%2Fsf.tapuz.co.il%2Fshirshur-1377-80065346.htm&ei=GIYaTtaVOIz2sgai0aWyDw&usg=AFQjCNFB2cAE9OdA6vJ9F_1X1I62q-2BzA

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תודה רבה על ההיענות הגבוהה.

בשיחה נוספת שקיימתי עם נציגים שם, נאמר לי כי הרכב משועבד לבנק אגוד ולא אל החברה, האם זה משנה את התמונה?

מה עלי לבדוק על מנת להיות בטוח?

הסיבה שאני מתעניין בקנייה דרכם היא היכולת לפרוש את יתרת התשלום לאחר 36 חודשים, ל60 נוספים ובכך למעשה להבטיח תשלום חודשי קבוע ונמוך. מכיוון שאני מעוניין ברכב לתקופה של 4-5 שנים מתאימה לי מאוד האפשרות הזו.

האם משהו מכיר תכנית מימון דומה במקום אחר?

פורסם

הדרך שבא אתה יכול לצאת מופסד היא כמו במקרי פריים מוטור בהם הבנק העביר את הכסף והחברה לא סיפקה את הרכב.

 

אם שם החברה היא ''אושן מובייל'' תקרא את זה :

http://www.facebook.com/pages/%D7%92%D7%9D-%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%A0%D7%A4%D7%92%D7%A2%D7%AA%D7%99-%D7%9E%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8/159613044104438

בקישור הנ'''ל תוכל לראות איך אפשר לדפוק אותך גם במסלול שלהם..

 

הדרך היחידה בה תוכל להיות בטוח זה במידה והכסף עובר מהבנק היישר ליבואן

פורסם
השיעבוד הוא לבנק איגוד. זה אומר שכשהחברה פושטת רגל הבנק לוקח לך את הרכב.

תפנים את המשפט הזה היטב. הבנק לא יראה אותך ממטר כשהוא יקח את הרכב.

 

בנוסף,

אני מבין שמפתה אותך מאוד לנסוע ברכב חדש מבלי לשים שום הון עצמי בסיסי. אני ממליץ לך לשקול שוב ולא להשתעבד לחמש השנים הקרובות לחתיכת מתכת עם גלגלים.

כעיקרון, תשתדל לחיות ממה שיש לך ולא מכסף של אחרים (שזו בדיוק העסקה הזו). קל לומר את זה אבל קשה ליישם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...