Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלויות טיפולים ל-5 שנים - מכוניות מיני


avargel
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום

לאחר שחברי הפורום הגיעו או לא הגיעו למסקנה איזו מבין מכוניות המיני החדשות חסכונית ביותר בדלק [אלטו; 107; ספארק; פיקנטו], נראה לי שכדאי לבדוק את הנתונים הבאים:

 

א. עלות טיפולים [חלקים + עבודה במורשה היבואן]

ב. תדירות טיפולים עפ"י המלצת יצרן

ג. האם יש רצועת טיימינג הדורשת החלפה? מה עלות חלקים מתבלים כגון קלאץ'? עלות רענונים שונים כגון נוזל קירור נוזל בלמים וכו'? בלמים?

 

מי שיוכל להרים את הכפפה ולבדוק את הנתונים אצל היבואני השונים, ולערוך אותם בטבלת אקסל מסודרת, יעזור המון למתלבטים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל אלטו נאמן ומרוצה ביותר אני יכול לומר שבמרבית הטיפולים ברכב נעשות רק בדיקות ולא החלפות מלבד החלפת שמן מנוע ופילטר שנעשית כל טיפול (כל 15,000) הרכב הוא בעל 3 צילינדר מה שמוריד משמעותית את עלות הטיפולים שנע בממוצע סביב ה-500 ש"ח במורשה לכל טיפול ואני לא מדבר על תוספות ובלאי כמו ברקסים וכדומה אלא טיפולים שוטפים. מצתים מחליפים אחרי מעל ל-100 אלף קילומטר כך שאין להם אפקט בתימחור הטיפולים ולגבי טיימינג מדובר ברכב בעל שרשרת טיימינג ולא רצועה כך שגם בזה לא נוגעים כלל. לדעתי מדובר ברכב החסכוני ביותר מכל בחינה שהיא.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

החלטתי להרים את הכפפה ולנסות למצוא נתונים אודות הטיפולים לרכבים הנ"ל.

ובכן, פניתי בכתב לכל היצרנים המדוברים, ובינתיים רק מסוזוקי חזרו אלי.

 

הטיפולים הם במחזורים של 15,000 ק"מ כפול 6. דהיינו הטיפול ב-105 מקביל ל-15.

[הדבר היחיד ששונה הוא שיש להחליף פלאגים ב105].

 

מה שכן, הטיפולים במורשה היבואן נורא יקרים!

טיפול 15 שבו מוחלפים שמן מנוע, פילטר שמן ושייבה עולה 618 ש"ח.

טיפול 30, הכולל חוץ מהנ"ל גם החלפת נוזל בלמים, עולה 1000 ש"ח בדיוק!

 

אנסה מאוחר יותר לצרף כאן טבלת טיפולים + 2 דקיטים לטיפולים הנ"ל, שקיבלתי במייל מסוכנות סוזוקי.

 

בברכה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...