Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעוד כשבוע יש לי אבחון באונ' ת''א, בשביל להכנס למכינה.

במזכירות אמרו לי שהם לא יודעים מה תוכן הבחינה(כן:roll:), רק שאני צריך להביא כלי כתיבה,אוכל,ו 4-5 שעות מעצמי.

 

יש פה מישהו שעבר את זה, על מה אני צריך להתכונן ולחזור?

 

דרך אגב מישהו עשה את המסלול של תוכנית אופקים? באונ' ת''א,בן גוריון או טכניון?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

בתור אחד שלמד במכינה באונ' ת"א (עד לפני כמה חודשים).

אני יכול להגיד לך שזה מקום זוועה ללמוד בו.

 

לי לא עשו שום מבחן, רק ביקשו שאני ישלח להם סוג של קורות חיים ותעודת בגרות.

 

עריכה - עכשיו שמתי לב שאתה בתכנית אופקים, אז בגלל זה המבחן קבלה.

אם ככה, אז אני מבין שהלימודים הם בחינם, אז זה משנה את העצה שלי אליך.

 

אם אתה מדבר על המכינה של מדעים מדוייקים, אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי ואני יספר לך מה הולך להיות.

 

מה הכיוון שלך ? לאן אתה רוצה להתקבל ?

פורסם

היי גבי.

תמוה לי שאמרו לך שאין להם מושג על מה הבחינה.

האם מדובר על בחינת כניסה או אבחון כמו שעושים בצבא (פסיכוטכני ומבחן נוסף במתמטיקה)?

עשיתי לפני שבוע את בחינת הכניסה ,

http://www1.tau.ac.il/mechina/images/stories/pdf/dogtest4-5.pdf

החומר נחשב קל ברמה של 3 יח"ל

בהצלחה.

נ.ב.

המבחן לדוגמא הוא בדיוק כמו שיהיה במבחן כניסה , רק נתונים שונים.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני מצטט מהמייל:

״יום מיונים לתוכנית אופקים להייטק.

מטרת האבחון לבדוק התאמתך ללימודי הנדסה ומדעים.

עליך להביא עמך אוכל, שתיה, כלי כתיבה״

 

 שאלתי פעמיים לגבי תוכן הבחינה וקבלתי את אותה התשובה.

הבחינה שעברת קצת מלחיצה, היות ואני לא זוכר הרבה מהחומר.

אין לי ספרים ולא מחברות מהבצפר. כך שאני צריך למצוא אתר שיעזור לי לרענן את הזיכרון.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

קודם תבדוק שזו הבחינה המדוברת ולא יעשו לך שם משהו אחר , במידה וכן , נסה לבדוק עם חברים אולי למישהו יש ספר , או מישהו שלומד כבר ויוכל לעזור לך קצת מהבסיס , לי הספיק הדפי תרגול שמצורפים שם למבחן דוגמא.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
×
×
  • תוכן חדש...