Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

השבוע שמתי לב כי

השסתומים התחילו להרעיש מאד.

זה החל לאחר החלפת סטרטר..

האם לדעתכם יש קשר ?

ומה אפשר לעשות היות ומרימי השסתומים הדראוליים?

המליצו לי להוסיף תוסף לשמן של BG

תודה

פורסם

שלום רב !

אין קשר בין החלפת סטרטר לרעש שסתומים.

באיזה צמיגות שמן אתה משתמש, ואיזה טפולים נוספים, בצעת ברכב לאחרונה, נא פרט בהרחבה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

אין קשר בין החלפת סטרטר לרעש שסתומים.

באיזה צמיגות שמן אתה משתמש, ואיזה טפולים נוספים, בצעת ברכב לאחרונה, נא פרט בהרחבה.

בברכה

צביקה

 

צביקה שלום

הרכב עבר לפני כחצי שנה טיפול עבר 5000 ק"מ מאז

במוסך מורשה סובארו

החלפת שמן מנוע ומסנן

החלפת שמן גיר

החלפת נוזל קירור

שומעים בוודאות שזה שסתומים רועשים

גם במןסך סובארו שמעו זאת

והם המליצו לי להוסיף תוסף לשמן של BG

בינתיים הוספתי אבל הרעשים לא נעלמו.

פורסם

רעש שסתומים יכול להופיע מסיבות שונות, חסרים גם פרטים של הרכב. שנתון, נפח מנוע.

צריך לבדוק (בעזרת מחשב יעודי של סובארו) את כיוון השסתומים, ואם התוצאה לא משביעה רצון אז לכוון.

אינפוזיה גם יכולה לפתור בעיות של רעשים מעין אלו.

פורסם
רעש שסתומים יכול להופיע מסיבות שונות, חסרים גם פרטים של הרכב. שנתון, נפח מנוע.

צריך לבדוק (בעזרת מחשב יעודי של סובארו) את כיוון השסתומים, ואם התוצאה לא משביעה רצון אז לכוון.

אינפוזיה גם יכולה לפתור בעיות של רעשים מעין אלו.

 

סובארו לגאסי שנתון 1991

מנוע 1800 אוטומט קרבורטור

142000 ק"מ אמיתי.

איזה בדיקה אפשר לבצע ברכב כזה עם מחשב

חוץ מבדיקת גזים ואולי כיוון הצתה ??

פורסם

שלום רב !

שום בדיקה ממחושבת לא קיימת ולא מועילה למקרה שלך.

איייל מסובארו חשב שברכבך קיים מנוע מוזרק מדגם המקביל לגרנד ליאונה אימפרזה, ולכן הציע לך אינפוזייה, וגם בזה הוא מטעה.

כוונתו לנסות מוצר של BG המשמש כפלשינג לשחרור מעברי שמן סתומים במובילי שסתומים, או מוצר מקביל של חברות אחרות הממולצות בשוק כגון פולידיין או או קסדו או אחרים.

מכיוון שלא ניתן לשמוע את הרעש דרך מסך המחשב, אתה אמור לפנות למוסך מומלץ המתמחה בדגמי סובארו לאגסי, ושלו ימליץ לך רק על תוספי קסם, אלא יבטיח לפתור זאת בעלות סבירה, וגם יוציא זאת לפועל אך לא בשיטת מצליח.

פרט היכן מקום מגורייך וכך ננסה להמליץ לך על מוסך מתאים ומומלץ.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

שום בדיקה ממחושבת לא קיימת ולא מועילה למקרה שלך.

איייל מסובארו חשב שברכבך קיים מנוע מוזרק מדגם המקביל לגרנד ליאונה אימפרזה, ולכן הציע לך אינפוזייה, וגם בזה הוא מטעה.

כוונתו לנסות מוצר של BG המשמש כפלשינג לשחרור מעברי שמן סתומים במובילי שסתומים, או מוצר מקביל של חברות אחרות הממולצות בשוק כגון פולידיין או או קסדו או אחרים.

מכיוון שלא ניתן לשמוע את הרעש דרך מסך המחשב, אתה אמור לפנות למוסך מומלץ המתמחה בדגמי סובארו לאגסי, ושלו ימליץ לך רק על תוספי קסם, אלא יבטיח לפתור זאת בעלות סבירה, וגם יוציא זאת לפועל אך לא בשיטת מצליח.

פרט היכן מקום מגורייך וכך ננסה להמליץ לך על מוסך מתאים ומומלץ.

בברכה

צביקה

 

אני מאזור הקריות

תודה

פורסם

אחד הליפטרים נדפק,

מחיר של חדש עולה כ- 40 ש"ח

מצריך פירוק של מכסה שסתומים בצד שבו זיהיתאת הרעש, פירוק הפסנתר 8 ברגים, זיהוי הליפטר פגום והחלפתו.

 

לאייל מסובארו, אני שם לב כבר כמה שירשורים שאתה נותן תשובות שלא קשורות למציאות ,

כנראה מחוסר ידע, המלצה שלי מכיוון שאתה מייצג חברה מכובדת, תתיעץ אם אנשי מקצוע לפני שאתה מספק תשובות, כי הם ממש לא לעניין ועושות עוול איתך ואולי יגרמו נזק תדמיתי לחברה שאתה מייצג.

אין בדבריי לפגוע.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

פורסם
רעש שסתומים יכול להופיע מסיבות שונות, חסרים גם פרטים של הרכב. שנתון, נפח מנוע.

צריך לבדוק (בעזרת מחשב יעודי של סובארו) את כיוון השסתומים, ואם התוצאה לא משביעה רצון אז לכוון.

אינפוזיה גם יכולה לפתור בעיות של רעשים מעין אלו.

 

אריק קרא את הציטוט המודגש באדום ותבין לבד.

החלפת ליפטרים אכן אמורה לפתור את הבעייה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...