Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה תיקונים.

 

אין מה להשוות בין סלסטרה FA לבין מגברים כמו LRX או הזטק המדובר.

זה לא באותה קטגוריה, אם כבר אז הRA של סלסטרה יותר יהיה מתאים להשוואה.

 

בנוסף, על הזטק אני בכלל לא ממליץ, ורק לאור העובדה שמדובר על מגבר מאוד מאוד ישן.

זה לא שאתה קונה באיביי איזה מגבר NOS, מדובר על מגבר שסביר להניח שעבר מרכב לרכב ומיד ליד כמה שנים טובות.

החברה עצמה פשטה רגל כבר לפני למעלה מ5 שנים.

 

קח גם את זה בחשבון.

under construction..

פורסם

טוב לדעת תודה רבה באמת הייתי מאוד קרוב לרכוש את הזטק..עכשיו חזרו הדילמות:cry:

HU-pioneer p99rs|comp-hertz hi energy xl |amp 1-FA 2150x|amp 2-FA 1.6|sub-hx300d

פורסם

להבדיל מניר שאת דעתו אני מוקיר,הייתי הולך על הזטק בשיקלול עלותו אל מול האחרים.

אני בעליהם של שני מגברי זטק וממליץ עליהם בחום.אין שום קשר לדעתי לתאריך ייצורם ועזיבתם את פס הייצור מהמפעל לשיקול דעתך.אם היית בונה מערכת היי אנד ברמת על אולי ניתן לקטול מוצר על התיישנות רכיביו שאולי ישפיעו על איכות הסיגנל שספק רב אם בכלל היית שומע.לפי מסקנה זו,אפשר לקטול מאתמול את מגברי הגנסיס...:wink: ואפילו אולי את מגבר המנורות-הבאטלר.

מה שכן,בהחלט צריך לקחת בחשבון את מקור הזטק,מה עבר,אצל מי היה,מה הגביר וכו וכו,וכמובן מה ההפרש בינו מבחינת עלותו לעומת אחרים שבאיכותם הם כמעט שוים בהפרש זניח כזה או אחר.

אם ההפרש הכלכלי זניח לעומת האחרים,אכן מומלץ לקנות את המגברים החדשים שהוכיחו ומוכיחים כל העת כאן בפורום.מעבר לכך,יש אחריות מבית טוב שזוהי עוד נקודה שאת יתרונה קשה בעת צרה לכמת בכסף.

בהצלחה

 

ליאור

פורסם

לפותח השרשיר,



 

לגבי סט אילייט 2 חלקים - זה לא שהטוויטרים שטלתניים זה פשוט המידבאסים זללניים, הם דורשים הספק גבוה בכדי לעבוד נקי ונכון.

 

רצוי לספק להם לפחות את ה80 וואט RMS אבל כל מה שתיתן להם מ120 צפונה רק יעשה להם טוב.

 

ההמלצה על סלסטרה FA2.150 היא המלצה מצויינת.

סאן דאון 125.2 גם כן יהיה המלצה טובה מאוד

 

שילוב של קיקר עם מוראל הוא שילוב טוב מאוד והייתי שוקל 850.2 בכובד ראש - עלות לעומת תועלת אתה מקבל כאן עסקה נהדרת.

 

ההמלצה על הDLS A3 היתה טובה מאוד וכן גם על ג'נסיס דואל מונו או TRU מסדרת סטיל שמוציא 90 וואט לערוץ (במוצהר, בפועל יותר)

 

אבל - זרקו לך כאן משפט לגבי בניית תיבה - זה לא היה סתם, אם כי, אתה לא מעוניין לבנות תיבה אז לפחות תדאג לבודד את הדלת היטב, שתי שכבות לפחות על כל דופן וגם על הדיפון - המידבאסים האלה זקוקים לתנאים מאוד מחמירים בכדי לתת תוצאה טובה.

 

אתה לא יכול לקחת אילייט לזרוק אותם על טבעת עץ, לספק להם מגבר שמן ולחשוב שזה יספיק - מצטער, תחליף את הסט או שתתקין אותו כמו שצריך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

איטומים בדרך.....וכן עושה אותם לפי הספר!

שוב אני מדגיש תשארו רלוונטים לנושה שאלתי לגבי מגבר ולא בניות\תיבות\איטומים.

אני רוצה לדעת אופציות למגבר במחיר שנרשם (גם יד שנייה כמובן).

את השיעורי בית לגבי הסט הנ"ל עשיתי ואני יודע מה הוא דורש. השאלה שלי אליכם לפי הניסיון שלכם אם הסט וההגברות המשולבות לו ,אני רוצה לדעת על מה אתם ממליצים....זה הכל

HUPIONEER 80PRS front speaker: cresendo audio pwx+ft1 amp1 celestra fa 475 amp 2celestra fa 2150 amp 3dc audio 3.5k power xs power d3100 front battry xs power d2400 rear battry

פורסם

מה שהחברים הסבירו לך סובב סביב שאלתך ללא כחל וסרק.גם אם עשית שיעורי בית כיאות ומבלי לפגוע בך חלילה,נותנים לך כאן עצות שמשקלן בזהב ולהבנתי מבין השורות שלך,לא בטוח שהינך מבין לקראת מה אתה נכנס.

אדי הסביר לך שחור על גבי לבן מה דרוש להפיק מהסט הזה ככל האפשר על מנת למנוע ממך עוגמת נפש וחור בכיס.

שים לב!

בהצלחה

 

:x-mas:

 

ליאור

×
×
  • תוכן חדש...