Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.youtube.com/watch?v=zyjvlvRZrz8&feature=player_embedded#at=512 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

חוץ מזה שאני מעריץ את הבחור על מה שעשה ועל המילים החכמות שהוא אומר, תהיתי מה היה קורה לו בארץ במדינה שאזרח לא יכול להגן על עצמו ועלול בעצמו להחשב לעבריין במצבים דומים.

מדינה שבה כשמישהו תוקף אותך ואתה מגיב בכח בחזרה אתה עוד עלול להתבע ע"י אותו עבריין. בגלל זה הכל ניראה פה כמו שזה ניראה פה מבחינת הפשיעה. אני כבר לא מדבר על זה ששוטר לא יכול לעשות את העבודה שלו כאן בלי לחשוש מחקירה במחש.

פורסם

בהחלט כתבה מעניינת, לא מכיר הרבה אנשים שהיו ממשיכים לעמוד מול איומים כאלה.

 

כפי שכבר כתבתי לא פעם בעבר - חברה חמושה היא חברה מנומסת. החברה בישראל לא חמושה, והתוצאות בהתאם.

פורסם

חברה מחונכת היא חברה מנומסת. אני לא חושב שחימוש בשביל נימוס זה מצב אידיאלי, יש הבדל בין נימוס לבין פחד.

 

מה שכן, נשק בהחלט תורם הרבה פעמים להרגעת רוחות, הבעיה היא כאשר הרוחות לא נרגעות התוצאות עם נשק יהיו חמורות יותר.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

דריש,

 

החברה הישראלית חמושה בצורה יוצאת דופן מול כל חברה בעולם (אולי למעט האמריקאית) והיא עדיין לא מנומסת.

החברה הכלל אירופאית לא חמושה כלל והיא מאוד מנומסת.

 

הגיע הזמן לחשוב על תאוריה חלופית כי לשלך אין שום אחיזה במציאות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מדבר על חימוש אזרחי לצורך הגנה עצמית, המעוגן בחוקה. נושא נשיאת הנשק בישראל הוא מעוות

לחלוטין - מצד אחד כל שומר יכול לקבל אקדח, מצד שני אנשים שאשכרה צריכים את זה מוצאים עצמם

לעיתים קרובות "לא ראויים" לפי התבחינים של משרד הפנים.

 

לגבי האם זה רעיון טוב לתת נשק לאזרחים שלא יודעים להשתמש בו - אני לא הולך להיכנס לדיון הזה.

הדעה שלי ברורה, הדעה שלך כנראה הפוכה, בוא נשאיר את זה ככה. הרי בכל אופן המצב לא ישתנה.

 

מה לעשות שישראל זה עדיין לא אירופה (וגם זה בהסתייגות, כי גם באירופה לא חסר זבל) והנימוס הוא

לא דבר נפוץ שם. האופציה הבאה, בהיעדר חינוך נורמלי, הוא קביעת גבולות באמצעים אלימים. לשם כך,

חימוש אזרחים הוא טכניקה יעילה למדי.

 

באופן אישי, אני מאמין שאם מישהו בוחר לשדוד מכולת או לגנוב כבשים מחווה, דמו בראשו. כנראה שזה

החינוך הרוסי שלי. נכון להיום, מערכת המשפט בארץ מחזיקה בדעה שונה והרבה יותר ליברלית, לכן כל

אדם שאפילו מעורב בתקרית כזאת צריך לעבור שבעה מדורי גיהנום בטרם יוחלט בכלל אם הוא אשם או

זכאי, וכברירת מחדל רשויות החוק יעמדו ברוב המקרים לצדו של הפרובוקטור. אני חושב שרובנו מסכימים

שזה לא מצב בריא במיוחד, וממש לא עוזר לתחושת הבטחון של הציבור הנורמטיבי ושומר החוק.

פורסם

מה לעשות שישראל זה עדיין לא אירופה (וגם זה בהסתייגות, כי גם באירופה לא חסר זבל) והנימוס הוא

לא דבר נפוץ שם..

 

 

אז בעיקרון אתה בעצמך מודה שחברה מנומסת מושגת ע"י חינוך ולא ע"י חימוש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ברור, חימוש לעולם לא צריך להיות האופציה הראשונה, אני בספק אם מישהו חולק על כך.

 

האמירה הזאת מתייחסת לטכניקה ריאקטיבית ולא פרואקטיבית, בדיוק כמו לומר שאוטובוסים מפחיתים את

כמות הפקקים בעיר. נכון שמטרו יעשה עבודה טובה יותר, אבל לך תחצוב עכשיו מנהרה באמצע תל אביב...

פורסם

אני חושב שהיה עדיף לבעל החנות שגם השודדים שלו לא היו חמושים באקדחים.

בארה"ב סטטסיטיקת המוות מנשק חם היא הגבוהה בעולם, גם כשמתחשבים בגודל האוכלוסיה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

ללא שום ספק, במדינת ישראל, אם היה נכנס שודד לחנות שלך והיית יורה בו למוות,

היית מועמד לדין במהירות ע"י הפרקליטות. גם אם הוא היה מכוון אליך נשק וצועק שהוא הולך להרוג אותך.

 

הם היו עושים הכל כדי להוכיח שלא הייתה לך סכנת חיים, היו משרבבים גזענות ועוד כל מיני הצהרות שקריות כאלו ואחרות.

 

בסופו של יום היית מוצא את עצמך נאבק מול התקשורת, מול בתי המשפט ומול סוללת עורכי דין ויחצ"נים חזקים.

 

זה לא איזה תסריט דמיוני, זו המציאות המדויקת.

פורסם

כנראה שאנו חיים בשתי מדינות שונות

תקראו כאן ןתלמדו

 

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%A9%D7%AA_%D7%A9%D7%99_%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
(1) המעשה היה לא סביר בעליל, בנסיבות העניין, לשם הדיפת המתפרץ או הנכנס;

נשמע כמו משהו שאפשר לסובב אותו איך שרוצים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הבחור מהסירטון שרד בנס. עם כמה שאני מאמין שצריך לצאת לפעמים ראש בראש נגד הפשע, הבחור הנ"ל פשוט סיכן את עצמו בצורה מטורפת. אומנם הוא היה אדון של גורלו ולא היה לרחמיו של השודדים, אבל לחיות 24/7 ולאבד את הצפון בחימוש כל ס"מ בחנות זה כבר בעייתי.

אני מאמין שהסיבה היחידה שהוא גם לא הקצין את זה עם שחפ"צ מלא, זה כי הוא לא חשב על זה.

×
×
  • תוכן חדש...