Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הנה ההתלבטות שלי:

יש מכרז שנגמר עוד כמה דקות באיביי על הגה מעור לפז'ו 106, משומש במצב טוב - הוא יסגר כנראה מתחת ל40 פאונד. משלוח יהיה כנראה עוד 20-30 פאונד, כלומר 70 פאונד (פלוס/מינוס 560 ש"ח).

 

 

מה דעתכם?

 

Fazer

פורסם

מה דעתנו??

 

שדי כבר - יש לך פאקינג 106 1.4. תפסיק לנסות להפוך (חיחי) אותה למכונית פאר... מראות חשמל, הגה מעור... תיכף תרצה חימום מושבים ובקרת אקלים... :wink:

 

חוצמזה, אתה לא מכיר את הצרפתיות האלו? אתה חושב לעצמך "אה, נפנק את האוטו קצת, נשים לו כזה ב-200 שקל, אחר ב-300 שקל" - ואז הוא דופק אותך באיזו הוצאה במוסך של 2000 או 3000 ש"ח... :lol:

 

רוני

 

נ.ב. - במחשבה שניה - אני בטח אחטוף על זה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה דעתנו??

 

שדי כבר - יש לך פאקינג 106 1.4. תפסיק לנסות להפוך (חיחי) אותה למכונית פאר... מראות חשמל, הגה מעור... תיכף תרצה חימום מושבים ובקרת אקלים... :wink:

 

חוצמזה, אתה לא מכיר את הצרפתיות האלו? אתה חושב לעצמך "אה, נפנק את האוטו קצת, נשים לו כזה ב-200 שקל, אחר ב-300 שקל" - ואז הוא דופק אותך באיזו הוצאה במוסך של 2000 או 3000 ש"ח... :lol:

 

רוני

 

נ.ב. - במחשבה שניה - אני בטח אחטוף על זה...

 

אנחנו עושים פרוייקט לאוטו שלו, הוא בשלב קניית החלקים בסוף תראה איזה דבר אנחנו עושים. קוראים לזה צרפתיה מבושמת (נוכיח שצרפתיות לא מסריחות)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אחי לדעתי רוני צודק הבן אדם ממש מנסה לעזור לך,במקום לקנות את ההגה הזה שאתה רוצה

 

תחכה קצת בטח עוד מעט ילך לך עוד חיישן או עוד איזה משהו שצריך לטפל בו

 

 

קח את הדברים האלה בחשבון יש לך פאקינג צרפתיה לא :?::lol:

פורסם
מה דעתנו??

 

שדי כבר - יש לך פאקינג 106 1.4. תפסיק לנסות להפוך (חיחי) אותה למכונית פאר... מראות חשמל, הגה מעור... תיכף תרצה חימום מושבים ובקרת אקלים... :wink:

 

חוצמזה, אתה לא מכיר את הצרפתיות האלו? אתה חושב לעצמך "אה, נפנק את האוטו קצת, נשים לו כזה ב-200 שקל, אחר ב-300 שקל" - ואז הוא דופק אותך באיזו הוצאה במוסך של 2000 או 3000 ש"ח... :lol:

 

רוני

 

נ.ב. - במחשבה שניה - אני בטח אחטוף על זה...

 

אנחנו לא צריכים לשלם על זה שאתה צמחוני - יש כאלו מאיתנו הקרניבורים שנהנים לאחוז בהגה עטוף עור פרה צרפתי משובח ולהחליף הילוכים בעזרת ידית עטויית עור מאותה הפרה עצמה שתרמה את בשרה לטובת הסטייקים שלנו.

 

עכשיו תשתוק :!:

(לא לקחתי את המכרז על ההגה...)

 

Fazer

פורסם

לא יודע למה כולם פה מקטרים על הצרפתיות לאבא שלי ZX אחלה אוטו, לי יש איטלקיה או ברזילאית עדיין לא הוחלט גם אחלה של אוטו , ולאמא שלי יש את הצרה הגדולה מכולם אמריקאית GMC ספארי אלה בעלי הנזקים הכי גדולים. אז תעזבו קצת את הצרפתיות בשקט הם דיי טובות וחלקן יותר מרק "טובות" הן אפילו מעולות!!!

:wink:

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם
לא יודע למה כולם פה מקטרים על הצרפתיות לאבא שלי ZX אחלה אוטו, לי יש איטלקיה או ברזילאית עדיין לא הוחלט גם אחלה של אוטו , ולאמא שלי יש את הצרה הגדולה מכולם אמריקאית GMC ספארי אלה בעלי הנזקים הכי גדולים. אז תעזבו קצת את הצרפתיות בשקט הם דיי טובות וחלקן יותר מרק "טובות" הן אפילו מעולות!!!

:wink:

 

 

צר לי, אבל אם תשמע את הצרות שלי, ממש לא תגיד שהצרפתיה שלי מעולה.

 

 

נ.ב- היום הייתי שוב במוסך להחלפת חיישן טמפרטורת חום מנוע+ קונקטור+ פלאגים עקב רעידות, השתנקויות וקפיצות סל"ד :roll:

 

 

ולעניין השרשור, למרות כל החרא שתמיד צריך לצפות עם אוטו כזה, לפעמים רוצים קצת פינוקים. אם יש תקציב, אין סיבה לשלול.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

אתה יכול לקנות ציפוי עור להגה של wheelskins ולצפות לבד זה מגיע עם חוט ומחט והתוצאה לא רחוקה מהגה עור אוריגינלי.אם תרצה אוכל להמליץ לך על אתר נחמד בארה"ב ששולח לכאן.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
אתה יכול לקנות ציפוי עור להגה של wheelskins ולצפות לבד זה מגיע עם חוט ומחט והתוצאה לא רחוקה מהגה עור אוריגינלי.אם תרצה אוכל להמליץ לך על אתר נחמד בארה"ב ששולח לכאן.

 

קדימה, תמליץ...

פורסם
אתה יכול לקנות ציפוי עור להגה של wheelskins ולצפות לבד זה מגיע עם חוט ומחט והתוצאה לא רחוקה מהגה עור אוריגינלי.אם תרצה אוכל להמליץ לך על אתר נחמד בארה"ב ששולח לכאן.

 

אני מקווה שזה לא הציפוי של פעם עם הציפוי והחוט שמסתובב כזה מגעיל מסביב

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה האתר של היצרן

http://www.wheelskins.com/

 

וזה האתר ששולח לארץ http://www.dccarcare.com/whlskns.html תכתוב קודם ל דוא"ל שלו [email protected]

והוא אומר לך בדיוק את עלות המשלוח ואיך להזמין .האיש מאוד חביב ולא גונב בדמי משלוח(בניגוד להרבה אחרים)

בהצלחה

...Our necessities are few but our wants are endless

×
×
  • תוכן חדש...