Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לגבי 6X9 ללא מגבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

רציתי לשאול איזה דגם של רמקולים 6X9 מומלצים כיום בשוק ?

 

אני מחפש יותר איכות מעוצמה :)

 

חשוב לציין שהרמקולים יקבלו הגברה מפאנל של קנווד בלבד.

 

זה הפאנל

 

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=KDCW241&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172&aff=Zap&lang=he

 

הרצתי חיפוש אבל ההודעות ישנות ואולי יצאו דגמים חדשים.

 

 

תודה רבה

פורסם

לא ציינתי תקציב כי אין לי ממש סכום מסויים אני לא חוסך בדברים האלה אז כמה שיעלה יעלה..

 

אני אלך על הטמפו תודה רבה לשניכם.

 

עריכה:

 

בכל אשקלון אין חנות אחת שיש לה את הרמקולים הנ"ל.זה לא אומר משהו על הרמקול או בכלל על החברה שכלל לא משווקת בעיר שלמה ?נשמע הזוי אבל אמיתי לגמרי.

פורסם

אל תדאג החברה מורל היא חברה מוכרת מאוד תכתוב פה בחיפוש ותראה הרבה מאוד שירשורים עם המותג מורל

ה6X9 של טמפו מומלצים ביותר גם פה וגם לי יש אותם ואני מאוד נהנה מהם 8)

בהחלט קנייה טובה.

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם

עם כל הכבוד לטמפו ויש כבוד כי אני גם משווק רישמי של מורל. עדיין הייתי ממליץ לך על ה DLS 1269 או על הרץDCX690

שהם הרבה יותר איכותיים טובים ונצילים להגברה של רדיו דיסק ובעתיד גם להגברה ויש לשניהם סאונד מושלם.

×
×
  • תוכן חדש...