Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לפני שבוע חברתי קנתה סיטרואן קסרה שנת 2000.

 

יש לאוטו בעיה בלוח שעונים, הבעיה היא שהספידומטר מזייף ב30 קמ"ש מה שאומר שאם אני נוסע על 100 המד מהירות יראה על 130. אותו דבר גם המד סל"ד שאני מניח שהזיוף דומה.

 

לטענת המוכר הבעיה התחילה אחרי שנגמר המצבר והוא הוחלף לחדש.

 

האם יש אפשרות לאפס את הלוח שעונים? במידה וכן אם תוכלו להמליץ לי על מוסך שיודע לעשות את זה אני אשמח.

 

תודה וחג שמח

פורסם

מישהו? כל הפתרונות של ניתוק המצבר לא עוזרים.

 

עוד בעיה שיש שם זה המפסק של האורות, כאשר אני מדליק אורות דרך הפנסים הקדמיים נדלקים אבל האור בלוח שעונים והאורות האחוריים לא נדלקים. צריך לשחק עם המפסק עד שמגיעים לנקודה בין האורות דרך לאורות חניה כדי שהכל יידלק. אחר כך כל פעם שמאותתים זה חוזר חלילה.

 

בבקשה עזרה

פורסם
מישהו? כל הפתרונות של ניתוק המצבר לא עוזרים.

 

עוד בעיה שיש שם זה המפסק של האורות, כאשר אני מדליק אורות דרך הפנסים הקדמיים נדלקים אבל האור בלוח שעונים והאורות האחוריים לא נדלקים. צריך לשחק עם המפסק עד שמגיעים לנקודה בין האורות דרך לאורות חניה כדי שהכל יידלק. אחר כך כל פעם שמאותתים זה חוזר חלילה.

 

בבקשה עזרה

 

עניין האורות נשמע כמו ידית אורות לא תקינה. במודל שלך (מודל ישן) מדובר בידית פשוטה וזולה (הידיות האלו עלות בין 200 ל 320 שח בממוצע, לפני מעמ כמדומני). עבודת ההחלפה לא מסובכת.

בעניין הלוח שעונים, נסה לנתק את המצבר ללילה ואם זה לא עוזר - ייתכן ותצטרך לבצע קונפיגורציה מחדש במוסך או ללכת למקום שמתעסק בלוחות שעונים כאלה לצורך קינפוג מחדש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום איציק ותודה על התגובה

הדגם שלי זה מילניום מנוע 1600 ולפי מה שנאמר לי במוסך לא מורשה סיטרואן כדי להחליף את הידית צריך להחליף את כל הידיות הילוכים כולל סליל כרית אווירץ האם זה נכון?

האם יש הבדל בין לנתק את המצבר ללילה ולנתק לחצי שעה? כי לחצי שעה כבר ניתקתי...

פורסם

את הידית הרגילה (כמו שלך) אפשר להחליף גם בלי לפרק הגה, אבל הרבה יותר נוח לעבוד כשההגה מפורק, בכל מקרה מחליפים רק אותה (אלא אם בפירוק של ההגה הם הורסים משהו).

פורסם
אתה מוזמן לבוא לבדיקת לוח השעונים וכמובן אם יש צורך, ניתן לתקנו.

בברכה

סיגל

 

אתה גם מוזמן לבדיקה ב "המחוון ספידומטרים" ותיקון אם יהיה צורך .

 

היי סיגל מה קורה ?

פורסם
אין כמו שתי ידיים! (שמאליות?)

+ 1

אם אתה יודע להחזיק מברג ביד ומוכן להשקיע 20 שקל במברג TORX - קנה ידית בחנות חלקי חילוף ותחליף לבד, זה לא מסובך.

 

 

פורסם
+ 1

אם אתה יודע להחזיק מברג ביד ומוכן להשקיע 20 שקל במברג TORX - קנה ידית בחנות חלקי חילוף ותחליף לבד, זה לא מסובך.

 

רק קחו בחשבון שבעיניין הלוח מחוונים צריך רשיון כדי לתקן - דבר שגם לאוו ספידומטרים וגם בהמחוון ספידומטרים יש.

 

כמו כן התקלה שתוארה כאן היא אופיינית ורגילה בלוח השעונים המדובר והיא ברת תיקון.

פורסם
שלום איציק ותודה על התגובה

הדגם שלי זה מילניום מנוע 1600 ולפי מה שנאמר לי במוסך לא מורשה סיטרואן כדי להחליף את הידית צריך להחליף את כל הידיות הילוכים כולל סליל כרית אווירץ האם זה נכון?

האם יש הבדל בין לנתק את המצבר ללילה ולנתק לחצי שעה? כי לחצי שעה כבר ניתקתי...

 

בדגם שלך זו ידית פשוטה וזולה, הידית לא קשורה לסליל כרית אויר.

 

לפעמים יש הבדל, אך במידת הצורך - כמו שכבר אמרתי, תצטרך מוסך או מכון ספידומטרים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...