Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לחבר שלי היה ניסאן אלמרה פרפקט 1.6 שנת 2001.והוא עשה לה טוטאלוסט.

 

ועכשיו הוא מחפש רכב אחר, אז ככה:

תקציב: עד 20K, יכול קצת לחרוג

גיר: אוטומטי

חסכונית בדלק

רכב משפחתי\רכב קטן: לא משנה, העיקר שיהיה נוח בשבילו, הוא 192!!

 

והכי חשוב שיהיה רכב בטיחותי,בטיחותי, בטיחותי!!!

 

האם כדיי לשקול כדאיות לרכב דיזל? כיום מחיר בנזין ודיזל אותו דבר, האם כדיי דיזל?

הבעיה, שאם הוא קונה, הוא לא ירצה להחליף את הרכב ל 3-5 שנים הקרובות, ככה שאם הבנזין יהיה יותר זול (חלוםםם) מהדיזל אולי זה לא יהיה לא משתלם.

 

בעיקרון כשהוא מזיז את הרכב, שזה בסה"כ2-3 בשבוע אבל שהוא נוסע זאת נסיעה של 40-50 ק"מ לכיוון אחד.

אז שווה לשקול דיזל?

פורסם

כעיקרון דיזל מתחיל להיות בעל יתרון כאשר מדובר על ק"מ שנתי גבוה (מעל 30,000 בהפרש המחירים כיום בין בנזין לסולר)

 

לפי ההגדרה שלך הנסועה המקסימאלית לא תעבור את 8000 ק"מ בשנה

 

לכן המסקנה היא חד משמעית לא דיזל !!!!

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

ירון ידידי, הטיעון שלך לא לעניין - מכיוון שמחיר הדיזל נמוך ממחיר הבנזין בעשרות אגורות לפעמים.

 

אין סיבה להעדיף דיזל מכיוון שכאן בארץ יש מיסוי גבוה בקניית הרכב - ולכן נוצר המצב שבו צריך לנסוע 30 אלף ק"מ כדי לכסות את ההפרש.

 

ברכישת רכב משומש זה כבר לא פקטור, אבל עד שהוא נהייה "משומש" מספיק, הוא כבר צובר כמות ק"מ על הכביש של רכב בן 15, ולכן אין סיבה באמת לרכוש דיזל בתקציב של הבחור הנ"ל.

פורסם

רכב אוטומטי, בטיחותי וחיסכוני בתקציב שלך - פיאט פונטו ספייס.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=1404&FromYear=&UntilYear=&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&Info=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

Ok

תודה לכל העונים...

 

טוב,סבבה, אז בנזין.

 

פיאט פונטו ספייס? אבל לא יהיה לו מקום לרגלים. הוא 192... בקושי באלמרה שלו היה לו מקום לרגלים.

ואם כבר העלתם את הפונטו ספייס כאופציה, מה עם ה206 כהשוואה אליה( מה עם מרווח לרגלים)?

 

והפיאט לא מבקרת הרבה במוסך?

×
×
  • תוכן חדש...