Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

ברשות ילדי הבוגרים רכבים .האחד מאזדה לאנטיס 323 שנת 2003 והשני פורד מונדאו 2007.

בתיזמון מוזר לאחד ביום ראשון ולשני היום נדלקו נורות אזהרת מנוע בכל אחד מהרכבים.

שניהם מתדלקים בתחנה מסויימת בראשון לציון.שנפוצו כמה שמועות על טיב הדלק בה.

שאלתי בעצם האם יכול להיות קשר בין העובדה שהנורות נדלקו לטיב הדלק .

בתודה שוקי.

פורסם

שלום רב

עדיין לא התחברתי למחשב.

אבל במאזדה לאנטיס עשיתי ניתוק של המינוס במצבר.שלאחריו כבתה הנורה.ואילו היום כעבור יומיים היא חזרה שוב להידלק.

האם יכולה להיות סיבה של פילטר אויר או פלגים כי לא בוצע בהם טיפול מעל לשנה וחצי ?

תודה

פורסם

זה שלא נעשה במרכיבים אלה טיפול זה לא תקין אבל גם לא מחייב קשר לבעיה עצמה. אם הדלק אותו אתה שם ברכב לא ידוע כנקי אני ממליץ לבצע בדיקה של חיישן למבדה/חמצן. ולראות אולי הבעיה שם שמדליקה את הנורות הנ"ל. בכל מיקרה התחבר לסורק ומייד תדע מה הבעיה.

:)
פורסם
זה שלא נעשה במרכיבים אלה טיפול זה לא תקין אבל גם לא מחייב קשר לבעיה עצמה. אם הדלק אותו אתה שם ברכב לא ידוע כנקי אני ממליץ לבצע בדיקה של חיישן למבדה/חמצן. ולראות אולי הבעיה שם שמדליקה את הנורות הנ"ל. בכל מיקרה התחבר לסורק ומייד תדע מה הבעיה.

 

 

תודה :-P

×
×
  • תוכן חדש...