Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשוב לציין שהדברים לא גנובים! הכל היה בשימוש האישי שלי, יש קבלות!

מגבר JBL דגם 1004 - 700 ש"ח במצב מעולה!

http://www.jbl.com/EN-US/Products/Pages/ProductDetails.aspx?PID=GTO1004

 

מגבר מונו LIGHTIN AUDIO לסאב - 300 ש"ח במצב מעולה!

http://www.crutchfield.com/S-XChxcyuixpX/p_495B1502/Lightning-Audio-B150-2.html

 

סאב KICKER בתיבה גדולה ומקורית - 400 ש"ח מצב מעולה!

http://shop.productwiki.com/kicker-compvr-cvr8/

 

סאב KICKER בתיבה קטנה ומקורית - 300 ש"ח במצב מעולה!

http://shopper.cnet.com/car-audio/kicker-comp-c10-car/4014-3425_9-31346589.html

 

רדיו דיסק של AUDIO TECH מסך נשלף-בלוטוס-קורא כרטיסים-דיבורית וכ"ו - 1000 ש"ח (חדש עולה קרוב ל4000 ש"ח) במצב מעולה!

 

מגבר רוקפורד דגם 4004 נקנה עם הרכב מבעלים קודמים בזמן בעלותו היה בתיקון - 200 ש"ח

 

מגבר JBL דגם 75.4 היה בבעלותי, יש לו בעיה שהוא מתנתק אחרי 10 דקות בשמע בווליום גבוהה מדי, דרוש תיקון - 200 ש"ח

http://www.shopping.com/JBL-GTO-75-4II-Multi-Channel-Amp/info

 

קומפוננט JBL דגם 6507 עובדים מעולה - 200 ש"ח

http://www.ciao.co.uk/JBL_GTO6507C__6504963

 

מחירים זנותיים וסופיים!

אהרון-0542244648

ראשל"צ

×
×
  • תוכן חדש...