Jump to content

אימפרזה טורבו

  • הודעות

    17
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אימפרזה טורבו

  1. אפשר גם להדביק קונס בחזית ולצעוק פט'סססס (פורק)
  2. חשוב לציין שהדברים לא גנובים! הכל היה בשימוש האישי שלי, יש קבלות! מגבר JBL דגם 1004 - 700 ש"ח במצב מעולה! http://www.jbl.com/EN-US/Products/Pages/ProductDetails.aspx?PID=GTO1004 מגבר מונו LIGHTIN AUDIO לסאב - 300 ש"ח במצב מעולה! http://www.crutchfield.com/S-XChxcyuixpX/p_495B1502/Lightning-Audio-B150-2.html סאב KICKER בתיבה גדולה ומקורית - 400 ש"ח מצב מעולה! http://shop.productwiki.com/kicker-compvr-cvr8/ סאב KICKER בתיבה קטנה ומקורית - 300 ש"ח במצב מעולה! http://shopper.cnet.com/car-audio/kicker-comp-c10-car/4014-3425_9-31346589.html רדיו דיסק של AUDIO TECH מסך נשלף-בלוטוס-קורא כרטיסים-דיבורית וכ"ו - 1000 ש"ח (חדש עולה קרוב ל4000 ש"ח) במצב מעולה! מגבר רוקפורד דגם 4004 נקנה עם הרכב מבעלים קודמים בזמן בעלותו היה בתיקון - 200 ש"ח מגבר JBL דגם 75.4 היה בבעלותי, יש לו בעיה שהוא מתנתק אחרי 10 דקות בשמע בווליום גבוהה מדי, דרוש תיקון - 200 ש"ח http://www.shopping.com/JBL-GTO-75-4II-Multi-Channel-Amp/info קומפוננט JBL דגם 6507 עובדים מעולה - 200 ש"ח http://www.ciao.co.uk/JBL_GTO6507C__6504963 מחירים זנותיים וסופיים! אהרון-0542244648 ראשל"צ
  3. מוכר סאב של קיקר בתיבה מקורית 12". 350 ש"ח סופי! אהרון 054-2244648 אשדוד/ראשל"צ
  4. תגיד אחי, אתה רציני או מה????
  5. מכרתי את הרכב ולכן מוכר את המערכת! לרציניים בלבד!!! לא להתקשר סתם. זוג רמקולים 9*6 של INFINITY KAPPA דגם 6939i היו בשימוש כשלושה חודשים 800 ש"ח מגבר JBL דגם GTO1004 היה בשימוש כחצי שנה 900 ש"ח סאב KICKER דגם CVR12 עם תיבה מקורית היה בשימוש כשנתיים 500 ש"ח מגבר מונו LIGHTNING AUDIO דגם B250 היה בשימוש כשנתיים 500 ש"ח קבל LANZAR היה בשימוש כשלושה שנים 300 ש"ח רדיו PANASONIC דאבל דין, מסך מגע קורא DIVX דגם 5505 היה בשימוש כשנה וחצי 2500 ש"ח יש קבלות על הכל! הכל תקין ועובד. אהרון 054-2244648 ראשל"צ-אשדוד.
  6. מצלמים מהיר ועצבני 5?
  7. ירד מ WRX 2001 500 ש"ח 054-2244648
  8. 200 ש"ח חדש באריזה. אהרון 0542244648
  9. כי אין מה להשוות בינם!
  10. רושם לי 2 סיבות: משתמש לא מאושר או עריכה מודעה שלא שלי... מבקש את עזרת המהלים. תודה מראש.
  11. כבר 3 RCA וידאו וסאונד+טעינה למערכות דאבל דין עם עם יציאות למכשירים נוספים! מתאים לאייפון ולאייפוד לשמיעאת שירים ולניגון ווידאו יש למסך שברכב. נבדק על מערכת דאבל דין פנסוניק. חדש באריזה. 350 ש"ח אזור המרכז. 054-2244648 אהרון.
  12. ישב על הרכב כחצי שנה. כניסה 2.5" יציאה 4". 300 ש"ח מחיר סופי! חדש עולה בסביבות 800 ש"ח! נייד באזור המרכז. 054-2244648
  13. זה קרה פתאום.. נחסמתי. מבקש את עזרת המנהלים דחוף. תודה מראש.
  14. הצעות מאזור המרכז בלבד. לא משנה הצבע ושהיה במצב סביר. 054-2244648 אהרון.
  15. שלום חבר.. יש לי ברכב.. מכשיר טוב, עם סאונד מעולה. אבל כמה חסרונות: אין שליטה נפרדת על הסאב, ולא מצליח להשיג בארץ מתאם בלוטוס ומתאם לאייפוד... מכשיר משעמם גם. עם שתי צבעים ברקע בלבד.. כחול וצהוב.. אין תמונות ואין שומרי מסך.. אם אתה כבר מתכוון לשים אז שים אחד שיש בו הכל עם קורא כרטיסי זיכרון וכ"ו זה יחסוך לך צריבות כל פעם.. נ.ב מגיע בלי שלט..
  16. אגזוז 300 ש"ח שעונים עם הקורה 700 ש"ח שעון אוויר דלק, בוסט, לחץ שמן של GLOW SHIFT. הקורה מתאימה לאימפרזה משנת 2001 ומעלה בלבד. 054-2244648 אהרון.
  17. ?מישהו יודע איך מעלים שומרי מסך לרדיו דיסק עצמו אחרי שנצרבו על דיסק
  18. מישהו יודע איפה אפשר לקנות כאלא מדבקות??
  19. מה הקשר שיחות חינם???? יש פה מישהו שמוכן לענות ברצינות???
  20. קבלתי מכתב מהוצאה לפועל שכל כלי הרכב שלי מעוקלים... בגלל שלא שלמתי לפאלפון (חוב של 3K)... מה לעשות? לשלם להוצאה לפועל??? לשלם לפאלפון??? מה לעשות??!!!
×
×
  • תוכן חדש...