Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמזור חדש


orgalit
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה פשוט לא להוסיף לכל רמזור לוח דיגיטלי הסופר את הזמן הנותר לאור הירוק? אין כל סיבה להתחיל לעצב את הרמזורים בכל מיני צורות.

פורסם

לדעתי זה עיצוב נחמד שיזכה את המעצב בציון טוב בעבודת הגמר שלו בביה"ס לעיצוב, אבל מבחינה פונקציונאלית אני מסכים שאפשר הרבה יותר בקלות פשוט להוסיף לרמזור רגיל טיימר שיספור זמן אחורה עד הירוק.

פורסם

רעיון נחמד מאוד. מעניין אם נזכה לראות משהו דומה לזה במציאות (התחלה נחמדה תהיה טיימר כמו שהוזכר כאן)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
לדעתי זה עיצוב נחמד שיזכה את המעצב בציון טוב בעבודת הגמר שלו בביה"ס לעיצוב, אבל מבחינה פונקציונאלית אני מסכים שאפשר הרבה יותר בקלות פשוט להוסיף לרמזור רגיל טיימר שיספור זמן אחורה עד הירוק.

 

למה פשוט לא להוסיף לכל רמזור לוח דיגיטלי הסופר את הזמן הנותר לאור הירוק? אין כל סיבה להתחיל לעצב את הרמזורים בכל מיני צורות.

 

טיימרים כאלו פועלים כבר מזמן במדינות וערים רבות כולל מוסקווה (ששם פגשתי את הרעיון לראשונה)

פורסם

טיימר מחליף צבעים.

 

ואגב עוד אפשרות זה לשים רמזור עם עיגול אחד גדול ולא 3 קטנים כמו היום בעל בצבע 1 שבאמצע שלו יהיה טיימר יורד בצבע שלו (אדום\כתום\ירוק)

 

אין טעם לעצב ..... אה וכמובן שיהיה רמזור LED 8)

פורסם

בדרך נמיר בת"א היה פעם רמזור שסופר את הזמן עד לירוק.

מצד אחד זה היה טוב, היה אפשר לדעת אם יש מספיק זמן לדוגמא בשביל לנקות את המשקפיים וכו'. אך מצד שני, מודה ומתוודה שתמיד לקראת בואו של הירוק הייתי מוכן ומזומן לזנק קדימה איך שהירוק היה מופיע, עם הסובארו קופה שהייתה לי באותם שנים הייתי תמיד פותח ראשון (לא לחינם כינו אותי באותם הימים "פרש הלילה" :wink: )

 

כך שלסיכום אני חושב שספירה לאחור עד בואו של הירוק היא טעות, כן אני חושב שכדאי לעשות מונה לאחור עד תום האור הירוק (כמובן בספרות גדולות ובולטות).

פורסם

זה ניראה באמת מעניין . ובאמת האהבתי את הרעיון שאולי אפשר להוסיף לרמזורים הקיימים לוח דיגיטלי שיגיד כמה זמן נישאר לרמזור אולי זה באמת יכול לעזור לנו ,לפעמיים אני מחכה לרמזור ואני בטוח שהוא לא מתחלף עם היה איזה לוח שיגיד לי עוד כמה שניות התחלף היה יותר נורמלי . שהיה שבוע טוב אנשים :wave:

פורסם
למה פשוט לא להוסיף לכל רמזור לוח דיגיטלי הסופר את הזמן הנותר לאור הירוק? אין כל סיבה להתחיל לעצב את הרמזורים בכל מיני צורות.

 

כמה פשוט ככה נכון.

+1

:beerchug:

:ok:

פורסם

הרמזור הזה אינו נגיש עבור עיוורי-צבעים. ההבדל צריך להיות גם במיקום ולא רק בצבע, כמו ברמזור רגיל

מתנדב בארגון ידידים

×
×
  • תוכן חדש...