Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני לא יכול לערוך את עצמי אז אוסיף קצת תמונות של גרסת ה5 דלתות, שאני לא יודע כמה רלוונטית היא.

 

2012-accent-1.jpg

2012-accent-2.jpg

2012-accent-4.jpg

2012-accent-5.jpg

2012-accent-6.jpg

verna5-3.jpg

haters will hate

פורסם

נראית טוב. שיביאו אותה במקום ה I20 המשעממת :-)

פורסם
יש לך דימיון מאוד פורה...

 

נראית מכונית חביבה, בטח ליד האקסנט הקיימת או זוועות כמו שברולט אוויאו שאיכלסו את הסגמנט בעבר.

המחיר ל-1.6 המאוזרת מאוד אטרקטיבי ולדעתי היא תצליח למצוא לקוחות שיזנחו את המשפחתית לטובת רכב קטן וחסכוני יותר.

 

 

...יונדאי? קטן וחסכוני יותר? לגבי קטן, ככל הנראה שכן. לגבי חסכוני - צריך לבדוק זאת בשבע עיניים -המכוניות של יונדאי מעולם לא היו חסכוניות, גם לא בנפחי המנוע הבינוניים/קטנים יחסית.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
נראית טוב. שיביאו אותה במקום ה I20 המשעממת :-)

 

היא לא מתחרה ב-i20 אלא בסופר-מיני סדאן (או 'תת-משפחתיות') כמו מאזדה 2 סדאן, ובקרוב אבאו סדאן.

 

ובתעכלאס, מחירה היה צריך להיות 100 אלף שקל, ולא שקל אחד יותר.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

התכוונתי לגרסת 5 דלתות.היא לא תתחרה בסדאנים :wink:

פורסם

באמת אני לא מבין את הרעיון של גרסת ה-5 דלתות. אם היונדאי אקסנט (או I25) צריכה להיות "סופר מיני עם בגאז'" אז גרסת החמש דלתות היא "סופר מיני עם בגאז' בלי בגאז'". באיזה סגמנט היא אמורה להתחרות? סופר-מיני? משפחתיות? מה הולך כאן?

פורסם

סופר-מיני מרווחות נשמע הגיוני (פיג'ו 207 ורנו קליאו בערך אותו גודל).

פורסם

העיצוב מאוד נחמד, הקיפול בפח הצד הוא של BMW והחלק האחורי של קסארה כמו שהזכירו כבר פה.

 

המחיר יקר יחסית לסופר מיני. אפשר לחסוך 20K ש"ח ולקנות למשל פאביה עם מנוע TSI. פאביה 1.4 בכלל אפשר לקנות במבצע ב-77K - זה הכי הרבה אוטו שראיתי למחיר כזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

המחיר יקר יחסית לסופר מיני. אפשר לחסוך 20K ש"ח ולקנות למשל פאביה עם מנוע TSI. פאביה 1.4 בכלל אפשר לקנות במבצע ב-77K - זה הכי הרבה אוטו שראיתי למחיר כזה.

ה I25 היא לא מכונית סופר מיני, היא משפחתית קטנה.

מבחינת מיצוב, ה I25 אמורה להשתלב בין ה I20 ל I30 ולהשלים קו שמתחיל ב I10 הקטנה ואמור להיסתיים ב I40 שהחליפה את הסונטה.

סה"כ התוצאה העיצובית מוצלחת והמכונית נראית מגובשת, מה שלא קורה לרוב במכוניות קטנות בעלות תא מטען נפרד, ע"ע רנו סימבול.

טוב, לפחות יונדאי חזרו להשתמש בפתחי איוורור נורמאלים במקום הפתחים המוזרים והמעצבנים בכל קו הדגמים שלהם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
...יונדאי? קטן וחסכוני יותר? לגבי קטן, ככל הנראה שכן. לגבי חסכוני - צריך לבדוק זאת בשבע עיניים -המכוניות של יונדאי מעולם לא היו חסכוניות, גם לא בנפחי המנוע הבינוניים/קטנים יחסית.

 

מניסיון של 100 אלף קילומטרים בשני רכבים עם מנוע ה-1.6 שלהם אז כן, יונדאי יכולה להיות גם חסכונית. יצא לי לנהוג בשלל רכבים מהקטגוריה המשפחתית היונדאי I30 (וגם קיה פורטה החולקת איתה מנוע וגיר) היו הכי חסכוניות. 12.5 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת וללא הקפדה על נהיגה חסכונית הם תוצאה מכובדת ביותר והרשה לי להתעלם מנתונים קטלוגיים.

קשה לי להבין איך ניתן להכליל נתון כמו צריכת דלק על שלל רכבים של יצרן מסויים.

 

מדובר ברכב שמספק תמורה טובה למחירו, לדעתי דווקא בדגם החזק והמאובזר יותר ולדעתי הוא ימצא המון לקוחות בליסינג וגם לא מעט לקוחות פרטיים.

 

שבת שלום

פורסם

יונדאי משתפרים במהירות עצומה

סביר להניח שהאוטו הזה יהיה להיט מכירות בארץ

יש לקחת בחשבון את המחיר שניתן יהיה להגיע בעת הרכישה בפועל

בטוח שאת ה 1.4 אפשר יהיה לקבל ב100K

פורסם

צר לי לאכזב אולי עיצבו את האקסנט בצורה יותר יפה, איבזרו אותה אבל הרכב נשאר עדיין נחות בכל המובנים ולכן מפה ולהעדיף אותה על פני משפחתית בגודל מלא אתם יכולים לבדוק לבד את רמת החומרים, הנדסת האנוש ושאר הדברים ולהבין שנכון היא עשתה קפיצת דרך ושמו לה איפור חדש אבל עדין הרכב הזה נחות.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום ישבתי בה בת"א, איכות החומרים מאכזבת. לוחצים על הכפתור של תא הכפפות וההוא פשוט לא נפתח אלא אם כן נותנים לה דחיפה קטנה :?

×
×
  • תוכן חדש...