Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכלמוביל ממשיכים לחדש את היצע הדגמים של יונדאי בישראל ומשיקים היום את ה-i25, מחליפתה של האקסנט.

מחירה של גרסת ה-1400 סמ"ק יעמוד על 107 אלף ש"ח. ה-1600 סמ"ק תמכר ב-109 או 110 אלף ש"ח, בהתאם לרמת האבזור.

בתמורה תקבלו מכונית גדולה יותר, מעוצבת יותר וכנראה גם איכותית יותר. שווה?

 

עכשיו בישראל - יונדאי i25

 

I25-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

לא נסחפו בכלל עם המחיר. איפה השרשור שהיה פה על מחירונים שנועדו להנציח את ההנחות לחברות הליסינג?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תוסיף חמישיה ותיקח I30...

התימחור לא היגוני או בעצם זהה למאזדה 2 סדאן

או למעשה קרטל של יבואני הרכב - בעיברית תאום מחירים.

פורסם

נראית טוב מבחוץ.

אבל מבפנים נראית כמעט כמו האקסנט הנוכחית, ואני מניח שבגרסאת הליסינג לא יהיה רדיו דיסק מקורי עם שליטה מההגה.

פורסם

באוטו פרסמו תמונות שונות:

 

26628-4.jpg

 

הגרסה הזו לטעמי יותר יפה, השאלה מה אנחנו נקבל?

אגב היא גדולה משמעותית ממאזדה 2, בסיס גלגלים קטן רק ב 1 ס"ם מאלו של גולף ואוקטביה. ובגרסה של 1.6 גם חזקה משמעותית.

פורסם

יש לך דימיון מאוד פורה...

 

נראית מכונית חביבה, בטח ליד האקסנט הקיימת או זוועות כמו שברולט אוויאו שאיכלסו את הסגמנט בעבר.

המחיר ל-1.6 המאוזרת מאוד אטרקטיבי ולדעתי היא תצליח למצוא לקוחות שיזנחו את המשפחתית לטובת רכב קטן וחסכוני יותר.

×
×
  • תוכן חדש...