Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.home-car.co.il/Product.asp?Pid=BP-216&Cat2Cat1ID=44&Cat2ID=61

הקומפוננט המדובר הוא זה.

קראתי על הקומפוננט הזה ביקורות טובות, ואף השוו אותו

מבחינת איכות ועצמה לרוקפורד, פוקל ודומייהם.

העיניין הוא שהמגנט עולה 299 שקל וזה דיי מחשיד שמשווים אותו לרמקולים שעולים פי 3 או 4 ממנו..

יש איזו שהיא מלכודת פה ? כי על פנין הוא נראה רמקול מעולה,

ואם כן, איך המחיר כל כך זול ?

 

אשמח לשמוע תגובות

 

Callaway

פורסם

המחיר זול בגלל שהוא נישמעה ככה....

 

סתם קומפוננט לא יותר מי זה.....

 

אני אישית לא הייתי קונה אותו ...הייתי חוסכך למשהוא טוב יותר! :idea:

פורסם

לי יש את הסט הזה.

 

תשמע, בשביל המחיר הזה אתה מקבל מוצר טוב יחסית, אני אוהב את הסאונד שהוא מוציא, אבל הוא לא ממש מוצלח בתדרים נמוכים.

 

אם זה מה שהתקציב מאפשר, לדעתי עדיף ללכת על סט כזה מאשר על רמקול קואקסיאלי פשוט. הוא נותן תמורה טובה יחסית למחיר הזעום שאתה משלם עליו.

 

לדעתי, אם התקציב הוא מגביל עד כדי כך, עדיף ללכת על הסט הזה מאשר על סטים אחרים של חברות לא ידועות.

 

נ.ב גם אני אשמח לראות את ההשואות והביקורות שהזכרת.

פורסם

כן, זה גם מה שיש לי, ואני מרוצה ממנו.

אני לא חובב של sq ולכן הוא בהחלט מספיק לי.

אם sq זה התחום שלך, אולי עדיף שתלך על משהו אחר קצת יותר טוב.

פורסם

הוא עולה מעט מאוד יותר, אבל נותן הרבה יותר והרמה שלו לא רעה בכלל

 

למרות שאכן...עדיף לחסוך לכיוון ה500 שקל ולחפש איזה מילניום או משהו

פורסם

רמקול זוועתי

שמעתי אותו !!!!!!

הייתי ממליץ לך לחסוף אפילו אם יקח קצת זמן

ולקנות משהו יותר איכותי

זכור שהקופוננט הוא רכיב מאוד חשוב במערכת !

פורסם

זה נחשב אצלכם אותו מחיר?

זה פי שתיים יקר (300*2=600!!!!).

 

בנוסף האלפיין באים בלי קרוס אובר...

 

שמעתי את שניהם, אין כמעט הבדל.

האלפיין דקים ופשוטים ומיועדים להחליף רמקולים מקוריים שבאו עם האוטו כשיפור זול של 40$ בחו"ל.

 

המגנט לדעתי יותר טובים ובמחיר הזה..בכלל אין מה לדבר!

פורסם

כמה דברים יש לי להגיד בקשר לסט של אלפיין

 

בתור אחד שהתקין אותו לחברים שלי ב3 רכבים כבר אני יכול להגיד לך כמה דברים:

 

א. הוא בא עם קרוס חוטי - נכון שהוא לא יהיה מדוייק כמו קרוס פאסיבי רגיל אבל הוא עושה את העבודה - אחרי הכל זה לא סט SQ מטורף..

 

ב. בכל הרכבים שהתקנתי אותו (3 :) ) - הוא עובד על הגברה של בין 40 ל50 RMS

 

ג. הוא אמנם מזייף בתדרים הנמוכים - אבל בכולם חתכתי אותו לסביבות 100 - 110 הרץ ומעלה והוא מנגן יפה וחלק.

 

זו דעתי בנושא - אבקש לא להגיב - הרי כולנו יודעים שסאונד זה דבר משתנה לאחד לשני. אני אהבתי אותו.

פורסם

תודה רבה לכולם על תגובותיכם.

בינתיים הלכתי ל SGE בת"א לשמוע סטים של מגנט ,

והתרשמתי לטובה מאיכות הצליל שהוא נותן ביחס למחיר הזעום יחסית.

ומכיוון שהתקציב כרגע לא מאפשר יותר )חייל( כנראה אני אקח את הסט.

אני מקווה להנות ממנו לפחות למשך השנתיים הבאות.

יש לי HU של פיוניר דגם 3550 שמוציא 4*50 , ולדעתי

אני יוכל להנות מהסט כרגע גם בלי הגברה..

בע"ה בעתיד יתווסף לו מגבר.

 

שוב,

תודה לכולם :)

×
×
  • תוכן חדש...