Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

הרכב הוא רנו סניק 2 עם בקרת אקלים דיגיטלית.

אתמול בזמן פעולת המזגן היה ריח שרוף של פלסטיק ולאחר מכן המפוח הפנימי הפסיק לעבוד.

הבנתי משיטוט באתרים בחו"ל שזו תופעה די נפוצה ברכבים אלו ושכנראה מדובר בריילי של המאוור שיושב בתוך הדשבורד.

האם מישהו יודע היכן בדיוק נמצא ריילי זה ואיך מגיעים אליו?

האם מישהו נתקל בתופעה זו ותיקן? מהי עלות התיקון? (במוסך)

תודה יוסי.

פורסם

היה לי סיפור כזה, באוטו כזה, בקיץ האחרון. בלי ריח שרוף ובלי קולות.

יתכן שמצב מפוח 4 יעבד, תבדק, כי אז מועבר זרם ישירות למפוח.

אם הבעיה בנגד מהירויות, תתכונן לסיפור של אלף ומשהו ש"ח.

815 ש"ח במוסף מורשה, בלי מע"מ ועבודה (עדיף לתת לחשמלאי מיומן, כי מפרקים את החלק המרכזי בקונסולה).

אם תרצה לחפש באי ביי - שם זה 50 פאונד, כ-300 ש"ח - או ספק חלקים בחו"ל, מק"ט 7701207876.

[ חומר למחשבה בעקבות השרשור על רווחי היבואנים בעלות רכב חדש. לא נשכח שזה כולל כבר את הרווח של המוכר ]

 

אני תקנתי אצל איקה במוסך המכונן בת"א, היחידי במורשים שמוכרים לי שאני מאמין בו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

האם אפשרי לעשות את העבודה לבד או שכדאי להעזר בחשמלאי מוכשר

שיודע איך להגיע אל החלק?

ד"א היכן בדיוק ממוקם הנגד?

פורסם

הנגד הוא אלקטרוני בדגם זה ולהגיע למפוח פנימי צריך להוריד דשבורד, לא עבודה לחובבן....כדאי שתיגש למוסך מורשה, זה לא אוטו שכל מכונאי/חשמלאי יכול להתעסק בו.

×
×
  • תוכן חדש...