Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות F1- מירוץ מונטה קרלו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף מירוץ כמו שצריך. אתמול קראתי באתר של מגזין "הגה" שיארנו טרולי מזנק מהפול פוזישן, ושומי רק ממקום רביעי. אמרתי לעצמי, בטוח יהיה מירוץ מעניין- וכך היה.

זינוק- תקלה אצל פאניס(אם אני לא טועה) מעכבת את הזינוק. מכונית של יגואר בכלל לא מצליחה להתחיל את המירוץ(KLIEN). באמצע המירוץ מכונית BAR מתחילה להעלות עשן(נדמה לי שזה היה SATO). קולת'ארד כתוצאה מכך לא רואה בעיניים ועף מהמירוץ. :cry: לאחר מכן, המירוץ הוחזר על כנו באמצעות SAFETY CAR, ובדיוק בסיבוב הכניסה למנהרה מכונית של רנו(ALONSO) נמעך אל הקיר. :lol: מאוחר יותר, הצמיג השמאלי-קדמי של שומאכר מחליט להתלש מהמקום- שומי עף מהמירוץ. :D

 

בסוף עולים על הפודיום- 1.טרולי 2. באטון(כפתור) 3. באריקלו.

 

בהחלט מירוץ מהנה,ואפילו קצת מצחיק. בטח היו עוד אירועים שלא הספקתי לראות..

172

פורסם

מירוץ בהחלט מעניין :lol:

אתמול גם שידרו את הקוואליפיינג, שבו טרולי עשה את הזמן הטוב ביותר.

במירוץ היום......לאחר סיבוב החימום נשפך איזה נוזל ממכוניתו של טרולי (כנראה שמן, אני לא בטוח, תתקנו אותי אם אני טועה).

 

וכמו שכבר אמרתי מירוץ מעניין (למה ציפיתם זה הרי מונטה קארלו- מסלול די מסוכן) :evil:

פורסם
איפה זה משודר?

על מי אתם מהמרים השנה האקינן או שומאכר פרארי או מקלארן?

 

גבר גבר,תן לעצמך כף שטות אחת חזקה.

אתה לא מעודכן..

172

פורסם
סוף סוף מירוץ כמו שצריך. אתמול קראתי באתר של מגזין "הגה" שיארנו טרולי מזנק מהפול פוזישן, ושומי רק ממקום רביעי. אמרתי לעצמי, בטוח יהיה מירוץ מעניין- וכך היה.

זינוק- תקלה אצל פאניס(אם אני לא טועה) מעכבת את הזינוק. מכונית של יגואר בכלל לא מצליחה להתחיל את המירוץ(KLIEN). באמצע המירוץ מכונית BAR מתחילה להעלות עשן(נדמה לי שזה היה SATO). קולת'ארד כתוצאה מכך לא רואה בעיניים ועף מהמירוץ. :cry: לאחר מכן, המירוץ הוחזר על כנו באמצעות SAFETY CAR, ובדיוק בסיבוב הכניסה למנהרה מכונית של רנו(ALONSO) נמעך אל הקיר. :lol: מאוחר יותר, הצמיג השמאלי-קדמי של שומאכר מחליט להתלש מהמקום- שומי עף מהמירוץ. :D

 

בסוף עולים על הפודיום- 1.טרולי 2. באטון(כפתור) 3. באריקלו.

 

בהחלט מירוץ מהנה,ואפילו קצת מצחיק. בטח היו עוד אירועים שלא הספקתי לראות..

 

עשית סלט חלקי.

אכן פאניס עיכב את הזינוק , ובזינוק החוזר הוא בכלל לא יצא.

ה-BAR HONDA העלתה עשן כבר מהפתיחה ,ואחרי 3 הקפות התפוצץ המנוע , תוך שהוא מודיע על כך במיטב המסורת האינדיאנית (עשן לבן סמיך) -לא ברור מדוע הוא לא קיבל דגל שחור מייד.

מי שהתעופף היה פיסיקלה , שרמס בדרכו את קולט'הרד.

אלונזו נמרח ביציאה מהמנהרה , אחרי נסיון עקיפה כושל על שומאכר הצעיר (לא ברור באשמת מי ,אבל הוא ניסה על הצד החיצוני ועף אל הקיר).

 

גם שומאכר גמר את המירוץ באותו מקום , אחרי שבלימה אגרסיבית שלו (בזמן סייפטי קאר) ומרחק קרוב של מונטוייה , הכניסה את מונטוייה בו , ואת הפרארי בכינון ישיר אל הקיר (הקיר הוא זה שתלש את הגלגל ועוד כמה חלקים בדרך).

 

בסה"כ מירוץ מעניין .

פורסם
איפה זה משודר?

על מי אתם מהמרים השנה האקינן או שומאכר פרארי או מקלארן?

 

גבר גבר,תן לעצמך כף שטות אחת חזקה.

אתה לא מעודכן..

 

לא מעודכן???

הוא במאה שעברה עדיין

פורסם
סוף סוף מירוץ כמו שצריך. אתמול קראתי באתר של מגזין "הגה" שיארנו טרולי מזנק מהפול פוזישן, ושומי רק ממקום רביעי. אמרתי לעצמי, בטוח יהיה מירוץ מעניין- וכך היה.

זינוק- תקלה אצל פאניס(אם אני לא טועה) מעכבת את הזינוק. מכונית של יגואר בכלל לא מצליחה להתחיל את המירוץ(KLIEN). באמצע המירוץ מכונית BAR מתחילה להעלות עשן(נדמה לי שזה היה SATO). קולת'ארד כתוצאה מכך לא רואה בעיניים ועף מהמירוץ. :cry: לאחר מכן, המירוץ הוחזר על כנו באמצעות SAFETY CAR, ובדיוק בסיבוב הכניסה למנהרה מכונית של רנו(ALONSO) נמעך אל הקיר. :lol: מאוחר יותר, הצמיג השמאלי-קדמי של שומאכר מחליט להתלש מהמקום- שומי עף מהמירוץ. :D

 

בסוף עולים על הפודיום- 1.טרולי 2. באטון(כפתור) 3. באריקלו.

 

בהחלט מירוץ מהנה,ואפילו קצת מצחיק. בטח היו עוד אירועים שלא הספקתי לראות..

 

עשית סלט חלקי.

אכן פאניס עיכב את הזינוק , ובזינוק החוזר הוא בכלל לא יצא.

ה-BAR HONDA העלתה עשן כבר מהפתיחה ,ואחרי 3 הקפות התפוצץ המנוע , תוך שהוא מודיע על כך במיטב המסורת האינדיאנית (עשן לבן סמיך) -לא ברור מדוע הוא לא קיבל דגל שחור מייד.

מי שהתעופף היה פיסיקלה , שרמס בדרכו את קולט'הרד.

אלונזו נמרח ביציאה מהמנהרה , אחרי נסיון עקיפה כושל על שומאכר הצעיר (לא ברור באשמת מי ,אבל הוא ניסה על הצד החיצוני ועף אל הקיר).

 

גם שומאכר גמר את המירוץ באותו מקום , אחרי שבלימה אגרסיבית שלו (בזמן סייפטי קאר) ומרחק קרוב של מונטוייה , הכניסה את מונטוייה בו , ואת הפרארי בכינון ישיר אל הקיר (הקיר הוא זה שתלש את הגלגל ועוד כמה חלקים בדרך).

 

בסה"כ מירוץ מעניין .

 

אני בטוח שאלונזו נמעך אל הקיר בכניסה למנהרה, ממש מאחורי ה-SC.

ואתה בטוח שהגלגל של שומי עף בגלל בלימה? אני ראיתי שסתם לפתע הגלגל שלו נותק מהמקום.

 

:roll:

172

פורסם

תבדוק שוב את שני המקרים.

אלונזו עקף על החיצוני , וסיים עם תת-היגוי בקיר.

שומאכר פגש את הקיר - תסתכל על המכונית ותראה שהיא פגועה בחרטום.

פורסם

יום שמח לספורט המוטורי,סוף סוף מישהו הוריד את הגרמני עם הפרצוף המעוך מהפודיום ובלי שום קשר לתאונה,כבר במקצה הדירוג שומאכר חטף את האיחוד האיטלקי\צרפתי של "רנו את טרולי" (עד כמה שידוע לי זהו ניצחון ראשון שלו והוא עוד הוסיף לעשות אותו בלא פחות ממונטה קרלו).

ניצחון מתוק (ולא בגלל שיש לי רנו) של קבוצה עצמאית שיכולה לתת קרדיט רק לעצמה,ממש מרגע כניסתה למסלולים לא מזמן נדבקה לצמרת,סיפור סינדרלה,כבר השנה או שנה הבאה אני מהמר על אליפות היצרנים.

 

 

העיקר שהאנדר-דוג ניצח.

 

 

סתם מחשבה:

השם יאנו טרולי בתרגום הוא כנראה-יענו' "באמת".

 

סרטים מאתר http://www.renaultf1.com:

פירפוריישן בהצגת ה-RS24:

 

http://www.renaultf1.com/php/top.php?v=mms://a1053.v67533.c6753.g.vm.akamaistream.net/7/1053/6753/401a7ae1/medcost.download.akamai.com/6753/launch2004/clip1_220k.wmv&t=0

 

"כאילו" סט צילומים ל-RS24,בעצם סרט תדמית למגאן ספורט:

 

http://www.renaultf1.com/php/top.php?v=mms://a1185.v6753d.c6753.g.vm.akamaistream.net/7/1185/6753/40a88a76/medcost.download.akamai.com/6753/megane/megane_rs_220k.wmv&t=0

פורסם

שהשאיפה של שומי זה לנצח במונקו, הוא כל הזמן מפספס שם :?

 

GP מונקו זה תמיד מרוץ מעניין שכן מעבר לעובדה שיש המון דברים מעניינים מסביב למרוץ, המרוץ עצמו בלתי צפוי ובנוסף זו ההזדמנות של הרבה נהגים חדשים (וכאלה שבדרך כלל מגיעים אחרונים) להראות את עצמם.

פורסם
אווופס פדיחות :oops:

פעם זה היה משודר בערוץ 5 בשבתות (נראה לי שנה שעברה). איך אני יכול להתעדכן אכשיו. EURO SPORT?

 

בהתחלה עשית רושם שאתה קצת לא מעודכן,

 

עכשיו הבהרת לנו שאתה ממש, בכלל, לגמרי, כלל לא וגם בלתי מעודכון בעליל !!

 

ולגבי מהלך הארועים - שמר צודק לחלוטין.

מייקל נפגע מאחור כשנסע מאחורי ה SC וכתוצאה מכך נהדף אל הגדר אשר הסבה את הנזק למכונית (מתלה קדימי מרוסק עם כל מה שסביב), קולטהארד נפגע מאחור ע"י פיסיקלה כשהם נסעו ממש מאחורי העשן של המנוע המפוצץ. אלונסו ניסה לעקוף בחיצוני בתוך המנהרה, עלה על האספלט המלוכלך והחליק אל הגדר.

 

מישהו שם לב לסימן שעשה אלונסו לראלף עם האצבע בעודו מחכה שהמכונית תיעצר לאחר המפגש עם הגדר ?

 

דני G.

פורסם
אווופס פדיחות :oops:

פעם זה היה משודר בערוץ 5 בשבתות (נראה לי שנה שעברה). איך אני יכול להתעדכן אכשיו. EURO SPORT?

 

אלו היו סתם שידורים חוזרים שמילאו איתם חורים בלוח המשדרים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אווופס פדיחות :oops:

פעם זה היה משודר בערוץ 5 בשבתות (נראה לי שנה שעברה). איך אני יכול להתעדכן אכשיו. EURO SPORT?

 

בהתחלה עשית רושם שאתה קצת לא מעודכן,

 

עכשיו הבהרת לנו שאתה ממש, בכלל, לגמרי, כלל לא וגם בלתי מעודכון בעליל !!

 

ולגבי מהלך הארועים - שמר צודק לחלוטין.

מייקל נפגע מאחור כשנסע מאחורי ה SC וכתוצאה מכך נהדף אל הגדר אשר הסבה את הנזק למכונית (מתלה קדימי מרוסק עם כל מה שסביב), קולטהארד נפגע מאחור ע"י פיסיקלה כשהם נסעו ממש מאחורי העשן של המנוע המפוצץ. אלונסו ניסה לעקוף בחיצוני בתוך המנהרה, עלה על האספלט המלוכלך והחליק אל הגדר.

 

מישהו שם לב לסימן שעשה אלונסו לראלף עם האצבע בעודו מחכה שהמכונית תיעצר לאחר המפגש עם הגדר ?

 

דני G.

 

יצא מלך עם האצבע המשולשת תוך כדי החלקה לאחור :lol:

×
×
  • תוכן חדש...